poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-10-24 14:08 | Re: płatność kartą | Przemek |
Dokładnie, TO JEST ROZWIĄZANIE PROBLEMU. Przemek szerszen pisze: > > Użytkownik "Yyy" > news:Xns9B418A9DB9012yyyyyyyyy@213.180.128.149... > >> wiec rozstrzygniecie powinno byc na korzysc klienta > > dlateogo musza sie dogadac, ale grzecznie, a nie roszczeniowo |
2008-10-24 14:09 | Re: płatność kartą | szerszen |
Użytkownik "Przemek" news:gdsdg9$hbl$1@nemesis.news.neostrada.pl... > Nie pisze błąd połączenia ? widzisz jak ty malo wiesz a sie klocisz a jak ci terminal wyswietli komunikat, brak autoryzacji, to tez bedziesz pyszczyl ze to wina sprzedawcy? a jak zadzwonisz do swojego banku, pod numer podany na karcie i ci powiedza ze maja awarie to tez bedziesz glosowal ze to wina sprzedawcy? |
||
2008-10-24 14:10 | Re: płatność kartą | Przemek |
Nie tankował bym benzyny i nie było by problemu jakby była kartka że płatność kartą niemożliwa z winy awarii (wypadek niezależny od stacji) Za utrudnienia przepraszamy. I po problemie ! Przemek Yyy pisze: > "szerszen" > >> rowniez to nie stacji wina > > no juz bardziej prawdopodobne, ze juz stacji wina, ze nie zadbali izby nie > bylo braku polaczenia z bankami! > > jesli jest info 'Vista' itede to znaczy ze ODPOWIADAJA za to! > |
||
2008-10-24 14:11 | Re: płatność kartą | Przemek |
Miałem taką sytuację kiedyś i pisało jak powiedział mi sprzedawca: Brak połączenia. Przemek szerszen pisze: > > Użytkownik "Przemek" > news:gdsdg9$hbl$1@nemesis.news.neostrada.pl... > >> Nie pisze błąd połączenia ? > > widzisz jak ty malo wiesz a sie klocisz > a jak ci terminal wyswietli komunikat, brak autoryzacji, to tez bedziesz > pyszczyl ze to wina sprzedawcy? > a jak zadzwonisz do swojego banku, pod numer podany na karcie i ci > powiedza ze maja awarie to tez bedziesz glosowal ze to wina sprzedawcy? |
||
2008-10-24 14:11 | Re: płatność kartą | szerszen |
Użytkownik "Przemek" news:gdsdti$5k1$2@atlantis.news.neostrada.pl... > ale tego nie zrobił i nie poinformował że tego zrobić nie może w tej > chwili bo jest awaria. nucz sie cytowac, bo naprawde wyladujesz w kfie za ignorancje i powiedz mi poprawnie cytujac, a skad mial wiedziec ze np twoj bank nie zautoryzuje transakcji? |
||
2008-10-24 14:13 | Re: płatność kartą | szerszen |
Użytkownik "Przemek" news:gdsdqk$5k1$1@atlantis.news.neostrada.pl... > Z tym ze bank nie potwierdza to już za daleko zaszedłeś. a jak myslisz, skad jest informacja czy masz srodki na koncie, czy w danym dniu wykonales juz limit platnosci karta czy nie? > Klient przyszedł z pieniędzmi. przyszedles z portfelem ktory okazal sie byc pusty |
||
2008-10-24 14:15 | Re: płatność kartą | szerszen |
Użytkownik "Przemek" news:gdse4j$5k1$5@atlantis.news.neostrada.pl... > Miałem taką sytuację kiedyś i pisało jak powiedział mi sprzedawca: > Brak połączenia. to jest ostani post na ktory odpowiadam, jesli sie nie nauczysz cytowac, nie wiem czy jestes ignorantem, czy jestes zlosliwy, czy nie rozumiesz tego co czytasz, ale odpowiada sie pod cytatem, tak jak robie to ja i inni ty miales jedna, a ja kartami place od kilkunastu lat i mialem kilka takich sytuacji i wiem, ze przyczyny sa rozne, a nie tylko brak polaczenia |
||
2008-10-24 14:24 | Re: płatność kartą | Przemek |
szerszen pisze: > > Użytkownik "Przemek" > news:gdsdti$5k1$2@atlantis.news.neostrada.pl... > >> ale tego nie zrobił i nie poinformował że tego zrobić nie może w tej >> chwili bo jest awaria. > > nucz sie cytowac, bo naprawde wyladujesz w kfie za ignorancje > > i powiedz mi poprawnie cytujac, a skad mial wiedziec ze np twoj bank nie > zautoryzuje transakcji? Nie znam się na tyle bo nie obsługuje płatności kartami jakie tam wyskakują komunikaty. Nie przechodziłem szkolenia jak postępować w takich i innych przypadkach braku połączeń lub autoryzacji itp. Raz nie miałem środków na 1 karcie i wyskoczył sprzedawcy komunikat "transakcja odrzucona", a to różnica do "brak połączenia". Pytałem co w przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina sprzedawcy. Bo to on nie ma połączenia. Moja karta zadziałała bo terminal zaczął pracować to że nie mógł się połączyć to nie moja sprawa, niech sobie sprzedawca problem z tym rozwiązuje z CA i innymi tam. Nie wiem kiedy taki komunikat wyskakuje być może jeszcze przy innych okazjach. Gdybym był pewien że mam środki na koncie i napisało transakcja odrzucona to również traktowałbym to jako nie moją sprawę, ale zapłacić dalej chcę. Doszliśmy do porozumienia w tej sprawie kilkadziesiąt wątków wyżej, dzięki za dyskusję i za wyrażenie opinii o innym punkcie widzenia. Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą. Padły nawet z życia wzięte przykłady o odroczeniu zapłaty. Czyli takie coś się praktykuje. Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie poprawnie działać. Przemek PS. Wątek się bardzo rozwinął. Dużo zdań na ten temat. Jeszcze raz dzieki za opinię. |
||
2008-10-24 14:27 | Re: płatność kartą | Przemek |
szerszen pisze: > > Użytkownik "Przemek" > news:gdsdqk$5k1$1@atlantis.news.neostrada.pl... > >> Z tym ze bank nie potwierdza to już za daleko zaszedłeś. > > a jak myslisz, skad jest informacja czy masz srodki na koncie, czy w > danym dniu wykonales juz limit platnosci karta czy nie? > >> Klient przyszedł z pieniędzmi. > > przyszedles z portfelem > > ktory okazal sie byc pusty Raczej sprzedawcy padła kasa. Ilu ludzi na 100 tankuje paliwo (nie mając karty oczywiście) nie nając pieniędzy. Przemek |
||
2008-10-24 14:42 | Re: płatność kartą | szerszen |
Użytkownik "Przemek" news:gdsf9t$ko0$1@nemesis.news.neostrada.pl... > przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina > sprzedawcy. to niczego nie sugeruje, terminal sprzedawcy musi sie z czyms polaczyc, czyli sa dwa miejsca laczace sie ze soba, skad wiesz ktore to miejsce sie nie chce polaczyc zadam pytanie inaczej, zatankujesz sie, wejdziesz na staje i w tym momencie zostanie wylaczony prad, terminal nie zadziala, tez bedziesz twierdzil ze to wina sprzedawcy? > Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą. dokladnie tak, ze swojego doswiadczenia wiem, ze jesli klient jest mily, to i sprzedawca jest mily i napewno sie dogadaja, gorzej, jak ktos zacznie glosowac ze to wina sprzedawcy i jego gowno obchodzi jak on to roziwarze, wtedy moga zaczac sie schody, i gorzej na tym wyjdzie kupujacy > Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli > opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie > poprawnie działać. szczerze powiem, to chyba tylko ty tak myslales :), zawsze jakos da sie dogadac, mialem taka sytuacje ze tylko spisali moje dane z dowodu i pojechalem szukac bankomatu > Jeszcze raz dzieki za opinię. nie ma za co ps. skoro juz wiesz ze nalezy odpowiadac pod cytowanym tekstem, to teraz nastepny krok, tnij cytaty, zostawiaj tylko ostatnia wypowiedz, a i to okrojona tylko do czesci do ktorej sie odnosisz |
nowsze | 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Płatność kartą |
Panoramx | 2005-11-20 14:24 |
Minimalna kwota transakcji kartą. |
Mikołaj_\Miki\_Menke | 2006-07-20 22:32 |
Sprzedaż mieszkania - płatność gotówką |
wolim | 2007-06-25 23:00 |
płatność kartą kredytową |
awl | 2007-07-11 12:55 |
Płatność kartą płatniczną |
RM | 2007-12-12 09:35 |
Internetowe płatności kartą |
Piotr [trzykoty] | 2008-07-08 22:54 |
przeterminowana płatność |
Maciej Ślużyński | 2008-08-19 13:54 |