Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

call centre jak audiotele ? !

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2010-01-05 15:20 call centre jak audiotele ? ! andrzej
Kilka razy dzwoniłem do wizz
i ze zdumieniem stwierdziłem że zapłaciłem za niC ( usługa tj
uzyskanie informacji nie wykonana opłata pobrana ) zapewne ten numer
" W Polsce 0703 50 30 10
(Cena za minutę połączenia: 3,66 zł za minutę. Z tel. stacjonarnych i
komórkowych)
"
działa jak audiotele tzn oplata jest pobierana za każdą rozpoczętą
minutę bez względu czy dodzwoniłem się do konsultanta czy do św
Mikołaja ;)

Pytanie czy taki prezent jest zgodny z prawem skoro ani na stronie
https://wizzair.com/about_us/contact_us/
anie w zapowiedzi teleserwisu nie ma Wyraźnej INFORMACJI że połączenie
jest płatne niezależnie od tego czy dodzwonię się do konsultanta czy
nie ?

Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"

A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??

2010-01-05 15:34 Re: call centre jak audiotele ? ! witek
andrzej wrote:
>
> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>
> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>
>
a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
mieli to zdaje sie wprowadzic
2010-01-05 15:41 Re: call centre jak audiotele ? ! Olgierd
Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:34:22 -0600, witek napisał(a):

>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>>
> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? mieli to
> zdaje sie wprowadzic

W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
niektórych praw konsumentów.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
2010-01-05 16:14 Re: call centre jak audiotele ? ! Maciej Bebenek (news.onet
On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
> andrzej wrote:
>>
>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>>
>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>>
>>
> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
> mieli to zdaje sie wprowadzic

Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
*swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
stroną.
2010-01-05 16:16 Re: call centre jak audiotele ? ! Maciej Bebenek (news.onet
On 2010-01-05 15:41, Olgierd wrote:

> W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
> niektórych praw konsumentów.
>

Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2
2010-01-05 17:34 Re: call centre jak audiotele ? ! andrzej
On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
wrote:
> On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
>
> > andrzej wrote:
>
> >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>
> >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>
> > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
> > mieli to zdaje sie wprowadzic
>
> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
> stroną.

Nie przegapiłem,nagrałem
treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
zadzwonić później .. EOT
całość trwa ok 100 s i tak kilka razy
2010-01-05 19:49 Re: call centre jak audiotele ? ! Henry(k)
Dnia Tue, 5 Jan 2010 06:20:44 -0800 (PST), andrzej napisał(a):

> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"

Cennik zaakceptowałeś zapewne podpisując umowę ze swoim operatorem
- więc go powinieneś znać.

Pozdrawiam,
Henry
2010-01-05 21:43 Re: call centre jak audiotele ? ! Maciej Bebenek (news.onet
On 2010-01-05 17:34, andrzej wrote:
> On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
> wrote:
>> On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
>>
>>> andrzej wrote:
>>
>>>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>>
>>>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>>
>>> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
>>> mieli to zdaje sie wprowadzic
>>
>> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
>> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
>> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
>> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
>> stroną.
>
> Nie przegapiłem,nagrałem
> treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
> proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
> zadzwonić później .. EOT
> całość trwa ok 100 s i tak kilka razy

No to jeszcze raz, bo z Towjego opisu niewiele wynika.
1. Po wybraniu numeru, a przed połączeniem powinien być komunikat typu
"połączenie jest płatne 3 zł netto 3,66 zł brutto za każdą minutę" (art.
64.2 PT).
2. W trakcie połaczenia może być zapowiedź, że połaczenie jest płatne/

W przypadku braku #1, masz uzasadnione podstawy do reklamacji u operatora.
2010-01-05 21:50 Re: call centre jak audiotele ? ! Jacek_P
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
[ ciach ]

Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.

Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
--
Pozdrawiam,

Jacek
2010-01-05 22:35 Re: call centre jak audiotele ? ! Olgierd
Dnia Tue, 05 Jan 2010 16:16:58 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

>> W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
>> niektórych praw konsumentów.
>>
> Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2

No właśnie, świtało mi, że tam też coś.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Jak to księgować?

Kimy 2006-04-06 10:19

jak to potraktowac?

ktopytaniebladzi 2006-07-18 11:47

Jak wprowadzić na rynek nowy produkt?

Jerry 2006-07-31 19:10

"Audiotele" = hazard - czy legalny?

Lukasz 2006-11-10 17:11

Jak wymeldować dzieci?

tarcamion 2007-02-22 18:41

Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie?

Grzegorz 2007-06-15 18:05

Jak sprawdzić do kogo należy strona

o`rety 2007-11-04 00:57

Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?

Doktorant 2007-11-21 08:51

Jak rozwiązać kwestię faktury za ni

Tomasz Pyra 2008-09-21 22:43

Jak długo obowiązuje gwarancja?

Karol Y 2009-01-22 18:56