Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkecie

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2014-02-08 20:38 PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkecie trzytrzytrzy
Ostatni kryzys sprawił, że ostatnio obsługa hipermarketów stała się jakaś nerwowa i często atakuje całkiem przyzwoitych klientów tuż po zapłaceniu przy kasie.
I czyni to tylko i wyłącznie z takiego powowdu, że "monitoring zauważył" (znaczy jakaś zaspana osoba mająca na monitorze komputerowym obrazy z kamer miała PRZYWIDZENIE).

Wyobraź sobie miły kliencie, że chcesz mieć trochę spokoju i wybierasz się zrobić wieczorem zakupy na śniadanie do Teeco.
Spokojnie i nieco smętnie kręcisz się wśród półek do muzyczki płynącej z głośników, w międzyczasie pogadasz z kimś przez telefon, poprzebierasz powybierasz, spotkasz znajomego, zbliżasz się do kasy, płacisz, pakujesz i w dobrym nastroju zbliżasz się do wyjścia a tu...
PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON
MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE
CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE?
WIĘC PROSZĘ POKAZAĆ KIESZENIE
GDZIE PNA/PANI UKRYŁ/ŁA
JEŻELI NIE TO MUSIMY WEZWAĆ POLICJĘ
...
itd itp

W każdym razie potem obsługa suma summarum potem przzyna i ustali, że monitoring pomylił się, ale i tak pół nocy masz bezsenne.

A i sąsiedzi (znajomy napotkany w sklepie) od tamtej chwili zaczną patrzyć na ciebie jakoś... krzywo.

PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować?
2014-02-09 03:00 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w h witek
trzytrzytrzy@gmail.com wrote:
> Ostatni kryzys sprawił, że ostatnio obsługa hipermarketów stała się jakaś nerwowa i często atakuje całkiem przyzwoitych klientów tuż po zapłaceniu przy kasie.
> I czyni to tylko i wyłącznie z takiego powowdu, że "monitoring zauważył" (znaczy jakaś zaspana osoba mająca na monitorze komputerowym obrazy z kamer miała PRZYWIDZENIE).
>
> Wyobraź sobie miły kliencie, że chcesz mieć trochę spokoju i wybierasz się zrobić wieczorem zakupy na śniadanie do Teeco.
> Spokojnie i nieco smętnie kręcisz się wśród półek do muzyczki płynącej z głośników, w międzyczasie pogadasz z kimś przez telefon, poprzebierasz powybierasz, spotkasz znajomego, zbliżasz się do kasy, płacisz, pakujesz i w dobrym nastroju zbliżasz się do wyjścia a tu...
> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON
> MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE
> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE?
> WIĘC PROSZĘ POKAZAĆ KIESZENIE
> GDZIE PNA/PANI UKRYŁ/ŁA
> JEŻELI NIE TO MUSIMY WEZWAĆ POLICJĘ
> ...
> itd itp
>
> W każdym razie potem obsługa suma summarum potem przzyna i ustali, że monitoring pomylił się, ale i tak pół nocy masz bezsenne.
>
> A i sąsiedzi (znajomy napotkany w sklepie) od tamtej chwili zaczną patrzyć na ciebie jakoś... krzywo.
>
> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować?
>


Obsułga nie może cię ani skontrolować ani zrewidować. Oni mogę cię
poprosić, a ty ich prośbę możesz spełnić lub nie.
Do żadnego pokoju też isc nie musisz, a wrecz nie powinienes.
Chcą zajrzeć do siatek jak się zgodzisz, to niech zrobią to tam gdzie
stoisz.

Jak spełnisz ich zachcianki to za 5 minute pewnie pojdziesz do domu.
Jak nie spełnisz, to wspolnie sobie poczekacie na policję.
Robert Tomasik wyłuszczy ci co może zrobić policja i czego ty mozesz
domagać się od policji.

2014-02-09 10:33 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkeci Stokrotka
>> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON
>> MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE
>> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE?

Ja w takiej sytuacji kiedyś się zgodziłam, ale definitywnie zabroniłam
zamknięcia za sobą dżwi do tego zaplecza. Duży hipermarket. Ohroniaż z
trudem, ale się zgodził (nie zamknąć dżwi).
Nic nie znalazł, nie pszeprosił. Czasu straciłam niewiele, ale uciekł mi
pociąg.
Myślę, że czasem celem jest zajęcie czasu.
Właściwie uważam, że za taki pomyłki powinna być taksa odszkodowawcza,
pszynajmniej dobra czekolada. Im się pszestanie opłącać.


--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.


2014-02-09 13:15 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w jureq
Dnia Sat, 08 Feb 2014 11:38:18 -0800, trzytrzytrzy napisał(a):

> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE

Przede wszystkim zażądać okazania legitymacji ochroniarza. 99,9% to nie
ochroniarze. Im możesz pokazać, możesz nie - zależy od tego ile chcesz
poświęcić czasu na tę sprawę.

> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE?

Nigdy!!!!!!!! Na zapleczu nie ma monitoringu więc tam może się zdarzyć
wszystko i nigdy nie udowodnisz, że oni kłamią.

> WIĘC PROSZĘ POKAZAĆ KIESZENIE GDZIE PNA/PANI UKRYŁ/ŁA
>
> JEŻELI NIE TO MUSIMY WEZWAĆ POLICJĘ ...
2014-02-09 18:05 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hiperm animka
W dniu 2014-02-09 13:15, jureq pisze:
> Dnia Sat, 08 Feb 2014 11:38:18 -0800, trzytrzytrzy napisał(a):
>
>> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE
>
> Przede wszystkim zażądać okazania legitymacji ochroniarza. 99,9% to nie
> ochroniarze. Im możesz pokazać, możesz nie - zależy od tego ile chcesz
> poświęcić czasu na tę sprawę.
>
>> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE?
>
> Nigdy!!!!!!!! Na zapleczu nie ma monitoringu więc tam może się zdarzyć
> wszystko i nigdy nie udowodnisz, że oni kłamią.

Jest sobie taki głupawy ochroniarzyk (wygląd jak Jasio Fasola, normalnie
sobowtór)- w Euro AGD w Sadyba Best Mall przy ul. Powsińskiej. Trzyma w
łapie jakieś urządzonko w futerale i poluje na kogo chce ( ja mu się
spodobalam). Wchodzę na teren sklepu, bramka wyje, wychodzę, bramka
wyje, a ten głupawy się uśmicha pod nosem. Dawniej ktoś mi
podpowiedział, żeby wchodzić środkową bramką, to nie zawyje, ale
człowiek zapomina. Wczoraj kupiłam tusz do drukarki, pooglądałam
kuchenki gazowe i wychodzę. Jeszcze nie przeszłam przez bramkę, a bramka
wyje. Zbliża się tej przygłup z urzdzonkiem w futerale i trzyma paluch
na jakimś guziczku na tym urzdzonku. Wylazł za mną i chce kontroli. Nie
oglądając się powiedziałam mu, że zaraz wezwę na niego policję i poszłam
dalej.
Pomyślałam sobie, ze wreszcie coś trzeba z tym typem zrobić, bo człowiek
się stresuje już jak ma wejść na teren sklepu i widzi mordę tego
ochroniarza. Kto go tam zatrudnił, przecież ten typek powiniem trotuary
czyścić. Muszę się skontaktować z jakimś dyrektorem sklepów Euro AGD i
wyłuszczyć całą sprawę, jak to nie pomoże, to gdzieś wyżej.

--
animka
2014-02-09 19:28 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO K gosc
jureq napisał:
>> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE
> Przede wszystkim zażądać okazania legitymacji ochroniarza. 99,9% to
> nie ochroniarze. Im możesz pokazać, możesz nie - zależy od tego ile
> chcesz poświęcić czasu na tę sprawę.

Ja bym się nawet nie bawił w okazywanie legitymacji, tylko od razu dzwonił
na policjię, bo jakaś obca osoba mnie zaczepia i oskarża o kradzież, oraz
chce dokonać czynności do których nie ma prawa. Policja przyjedzie, spisze
was oboje, zabezpieczy dowody, pojedziecie na komendę i potem gościa
przynajmniej możesz oskarżyć o publiczne pomówienia i fałszywe oskarżenia o
kradzież i oczywiście odszkodowanie od supermarketu. Tak to trzeba
załatwiać.


>> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE?
> Nigdy!!!!!!!! Na zapleczu nie ma monitoringu więc tam może się zdarzyć
> wszystko i nigdy nie udowodnisz, że oni kłamią.

Dokładnie, mogą cię pobić, coś podrzucić a nawet okraść, więc pierwszą
rzeczą w takiej sytuacji to telefon na policję.


2014-02-10 01:43 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hiperm BartekK
W dniu 2014-02-08 20:38, trzytrzytrzy@gmail.com pisze:
> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować?
Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę.


--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173
2014-02-11 11:21 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkecie? gof
BartekK wrote:

>> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować?
> Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę.

Ok, powie że nie będzie z nimi dyskutował, oddali się, oni użyją siły - co
dalej?

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/
2014-02-11 21:35 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w h witek
Adam Wysocki wrote:
> BartekK wrote:
>
>>> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować?
>> Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę.
>
> Ok, powie że nie będzie z nimi dyskutował, oddali się, oni użyją siły - co
> dalej?
>

Nie oddalać się. Wezwać policję.
2014-02-12 01:51 Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w Gotfryd Smolik news
On Tue, 11 Feb 2014, Adam Wysocki wrote:

> BartekK wrote:
>
>>> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować?
>> Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę.
>
> Ok, powie że nie będzie z nimi dyskutował, oddali się, oni użyją siły - co
> dalej?

Po przybyciu policji wyjdzie, czy miało miejsce "zatrzymanie
obywatelskie", czy przeciwnie, naruszenie wolności :>

pzdr, Gotfryd
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Pomylka banku a prawa klienta

KiF 2005-10-19 11:28

Prawa klienta

MarBad 2005-12-14 09:13

prawa sprzedawcy a prawa klienta

bbl 2006-10-27 08:16

Prawa klienta

Maciek 2007-01-26 11:56

Sad Grodzki - brak podejrzanego

JarY 2007-03-20 08:42

Wezwanie telefoniczne prokuratury dla podejrzanego

rejsowy 2008-03-29 12:40

ujawnianie nazwiska podejrzanego w komentarzach na www

ja 2008-09-17 18:53

(pr.) Poseł poręczył za podejrzanego o rozbój

Robert Tomasik 2008-10-03 21:27

prawa klienta

gargamel 2009-03-14 19:46

pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta

eg 2009-06-07 00:05