poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-03-09 18:48 | Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | SJS |
Propozycje o monitoringu poszły do konsultacji http://kzpochrona.com.pl/ckfinder_pliki/files/Za%C5%82o%C5%BCeni%20a%20d o%20ustawy%20o%20monitoringu%20wizyjnym.pdf Wróciły i.... Uwagi do tych propozycji http://kzpochrona.com.pl/ckfinder_pliki/files/Uwagi%20do%20projektu%20u stawy%20o%20monitoringu%20wizyjnym%2C17.01.2014%20r..docx Zwracam szczególnie uwagę na dane zawarte w tabelce -- sjs --- Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
2014-03-09 19:22 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 09.03.2014 18:48, SJS pisze: > Propozycje o monitoringu poszły do konsultacji > http://kzpochrona.com.pl/ckfinder_pliki/files/Za%C5%82o%C5%BCeni%20a%20do%20ustawy%20 o%20monitoringu%20wizyjnym.pdf Kto ochujał z tymi propozycjami? Innymi słowy: kto jest autorem tego potworka? [ciach] > Uwagi do tych propozycji > > http://kzpochrona.com.pl/ckfinder_pliki/files/Uwagi%20do%20projektu%20ustawy%20o%20mo nitoringu%20wizyjnym%2C17.01.2014%20r..docx Generalnie z większością uwag się zgadzam, aczkolwiek "ad. 5" śmierdzi mi lobbowaniem osób zainteresowanych wystawianiem kolejnych certyfikatów (niedługo do zakupu lodów będzie potrzebne świadectwo wycięcia migdałków...). Także następny punkt - domaganie się, by ustawowo każdy monitoring zawsze i wszędzie pozwalał na dokładne zweryfikowanie tożsamości - jest co najmniej chory i świadczy o pewnej ignorancji w kwestii tak prawa jak i różnych zastosowań oraz technicznych parametrów monitoringu wizyjnego. Podpunkt "musi być zagwarantowane, że okazywana kopia jest oryginalna" brzmi, jakby napisał go ktoś mający problem z językiem polskim lub ostatni kontakt z monitoringiem wizyjnym miał w czasach kaset VHS. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-09 22:45 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... |
||
2014-03-10 00:35 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | Andrzej Lawa |
W dniu 09.03.2014 22:45, hikikomorisan pisze: > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i podobnych > wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, chodnika, > drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... Ano. I jak taki hiki na kogoś popatrzy nieproszony lub coś odpisze, to też powinien iść do więzienia ;-> -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-10 05:46 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykła | SJS |
W dniu 2014-03-09 22:45, hikikomorisan pisze: > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i podobnych > wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, chodnika, > drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... > Fragment wywiadu z komendantem Straży Miejskiej w... Łęczycy: "Monitoring jest bardzo dobrym narzędziem nie tylko, kiedy obserwuje się ?na żywo", co się dzieje w mieście. Strażnik nie może być w wielu miejscach na raz, a kamery zastępują często patrol. Oczywiście nie patrzymy cały czas na monitory, bo nie mamy takiej możliwości. Jest nas po prostu zbyt mało. Żeby była taka możliwość należałoby zatrudnić trzy osoby, które zajmowałyby się wyłącznie obserwacją zdarzeń, które rejestrują kamery. Obraz jest rejestrowany na twardym dysku, więc zawsze możemy go odtworzyć i sporządzić z niego dowód w sprawie. W ciągu dnia przeglądamy nagrany materiał w poszukiwaniu zdarzeń i w razie ewentualnego popełnienia wykroczenia lub przestępstwa analizujemy nagranie." Komunikat z dziś: "Ciało 21-letniego mężczyzny zostało znalezione na rynku w Łęczycy - informuje RMF FM. Policja i prokuratura w Łęczycy ustalają, jak doszło do śmierci. Mężczyzna został pobity - zakłada wstępnie policja. Poszukiwani są dwaj inni mężczyźni, którzy prawdopodobnie brali udział w bójce." Rynek był monitorowany? Chyba tak Zapobiegło to śmierci człowieka? Nie -- Czym dla napadniętego różni się atrapa kamery których używanie chcą zakazać w nowej Ustawie o monitoringu od kamery której nikt na bieżąco nie ogląda? Niczym --- Zwiększają takie kamery bezpieczeństwo? Nie A co zwiększają? Wykrywalność Zwiększa to bezpieczeństwo obywateli? Nie Zaraz, zaraz rośnie wykrywalność a nie rośnie bezpieczeństwo? Tak, to jest dobry przykład jaka jest różnica między wykrywalnością a rzeczywistym bezpieczeństwem -- sjs --- Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
||
2014-03-10 11:33 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykła | hikikomorisan |
On 10.03.2014 05:46, SJS wrote: > W dniu 2014-03-09 22:45, hikikomorisan pisze: >> tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, >> to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i podobnych >> wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, chodnika, >> drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... >> > Fragment wywiadu z komendantem Straży Miejskiej w... Łęczycy: > "Monitoring jest bardzo dobrym narzędziem nie tylko, kiedy obserwuje się > ?na żywo", co się dzieje w mieście. Strażnik nie może być w wielu > miejscach na raz, a kamery zastępują często patrol. Oczywiście nie > patrzymy cały czas na monitory, bo nie mamy takiej możliwości. Jest nas > po prostu zbyt mało. Żeby była taka możliwość należałoby zatrudnić trzy > osoby, które zajmowałyby się wyłącznie obserwacją zdarzeń, które > rejestrują kamery. > > Obraz jest rejestrowany na twardym dysku, więc zawsze możemy go > odtworzyć i sporządzić z niego dowód w sprawie. W ciągu dnia przeglądamy > nagrany materiał w poszukiwaniu zdarzeń i w razie ewentualnego > popełnienia wykroczenia lub przestępstwa analizujemy nagranie." > > Komunikat z dziś: > "Ciało 21-letniego mężczyzny zostało znalezione na rynku w Łęczycy - > informuje RMF FM. Policja i prokuratura w Łęczycy ustalają, jak doszło > do śmierci. > Mężczyzna został pobity - zakłada wstępnie policja. Poszukiwani są dwaj > inni mężczyźni, którzy prawdopodobnie brali udział w bójce." > > Rynek był monitorowany? > Chyba tak > Zapobiegło to śmierci człowieka? > Nie > -- > Czym dla napadniętego różni się atrapa kamery których używanie chcą > zakazać w nowej Ustawie o monitoringu od kamery której nikt na bieżąco > nie ogląda? > Niczym > --- > Zwiększają takie kamery bezpieczeństwo? > Nie > A co zwiększają? > Wykrywalność > Zwiększa to bezpieczeństwo obywateli? > Nie > Zaraz, zaraz rośnie wykrywalność a nie rośnie bezpieczeństwo? > Tak, to jest dobry przykład jaka jest różnica między wykrywalnością a > rzeczywistym bezpieczeństwem > > Innymi slowy nowe przepisy powinny stanowic tak, ze jak jest juz monitoring zainstalowany to ma byc odpowiednia ekipa do ogladania na zywo tak, aby sluzyl bezpieczenstwu a nie wykrywalnosci. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-10 11:42 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykła | Andrzej Lawa |
W dniu 10.03.2014 11:33, hikikomorisan pisze: > Innymi slowy nowe przepisy powinny stanowic tak, ze jak jest juz > monitoring zainstalowany to ma byc odpowiednia ekipa do ogladania na > zywo tak, aby sluzyl bezpieczenstwu a nie wykrywalnosci. Natychmiast przestań im podpowaidać kolejne głupoty! -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2014-03-10 11:47 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykła | hikikomorisan |
On 10.03.2014 11:42, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 10.03.2014 11:33, hikikomorisan pisze: > >> Innymi slowy nowe przepisy powinny stanowic tak, ze jak jest juz >> monitoring zainstalowany to ma byc odpowiednia ekipa do ogladania na >> zywo tak, aby sluzyl bezpieczenstwu a nie wykrywalnosci. > > Natychmiast przestań im podpowaidać kolejne głupoty! > Wiesz, mnie interesuje bezpieczenstwo, czyli interwencja jak ktos bedzie chcial mnie zabic na ulicy. Calkowicie mnie nie interesuje wykrycie sprawcow jak bede martwy. Problemem jest, ze teraz z roznych funduszy czy dotacji instaluje sie stao tysiecy albo wiecej kamer i atrap nie zapewniajac odpowiedniej ich obslugi. Jak ma to byc dla bezpieczenstwa to - mniej kamer - wiecej obserwujacych i reagujaych Bedzie bezpieczniej. STS pokazal, ze odwrotne (za duzo kamer, za malo ludzi) prowadzi do paradoksu, niby jest monitoring a zabili czlowieka. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-10 11:51 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze | hikikomorisan |
On 10.03.2014 00:35, Andrzej Lawa wrote: > W dniu 09.03.2014 22:45, hikikomorisan pisze: >> tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu, >> to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i podobnych >> wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, chodnika, >> drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry... > > Ano. I jak taki hiki na kogoś popatrzy nieproszony lub coś odpisze, to > też powinien iść do więzienia ;-> > Nie chodzi mi o patrzenie, tylko o nagrywanie i transmisje obrazu i dzwieku, czyli glownie publikowanie wizerunku bez zgody. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-au diowizualnej-bez-reklam/5w52l |
||
2014-03-10 12:00 | Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i | Budzik |
Użytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ... > Rynek był monitorowany? > Chyba tak > Zapobiegło to śmierci człowieka? > Nie No ale przeciez mówi, ze nie patrza cały czas... :) Na monitoring starczyło, ale na odpowiednie planowanie wydatkowania srodków czyli na zatrudnienie obserwatora juz nie... |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:25 |
Gdzie znalesc - przepisy, komentarze, za naruszenia przepisow przy zamowieniach sektorowych ? |
Ania Kowalska | 2005-11-09 18:27 |
odpowiedzialnosc admina serwisu za komentarze uzytkownikow |
theotherside | 2006-05-13 17:22 |
nowe propozycje |
ubisses | 2006-06-02 08:59 |
N - telewizja DZIWNA UMOWA proszę o komentarze . |
Max | 2006-10-13 04:46 |
Moje propozycje |
Romek | 2007-01-25 13:29 |
komentarze na allegro |
Zespół OFIS | 2007-04-18 08:46 |
Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie |
Alan | 2007-10-20 01:35 |
komentarze na internecie brudne opinie itp |
bbl | 2009-05-21 17:01 |
propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma |
Andrzej Ława | 2011-05-16 08:11 |