poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-06-01 20:11 | przedłużająca się naprawa gwarancyjna | CiepliX |
Witam! Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono, ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w sumie nie jest złym wyjsciem. Dzieki za podpowiedź, Marcin |
2006-06-01 20:37 | Re: przedłużająca się naprawa gwara | kam |
CiepliX napisał(a): > Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono, > ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził > w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w > związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z > przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? a jakie są warunki gwarancji? bo ogólnych przepisów nie ma KG |
||
2006-06-01 20:40 | Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna | CiepliX |
> a jakie są warunki gwarancji? > bo ogólnych przepisów nie ma > > KG Są tutaj: www.hp.pl/support.html JA się zastanawiam jednak czy nie moznaby podciągnąć tego pod niezgodność towaru z umową i wymianą w ramach rękojmi... Marcin |
||
2006-06-01 20:51 | Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna | CiepliX |
> www.hp.pl/support.html Odnośnik niestety nie działa ... http://www.promobile.pl/mod/2/m/contents/t/contentPage/cPath/24_29/cnID/44/index.ht ml ten na szczęście owszem :) Marcin |
||
2006-06-02 01:00 | Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna | anakonda |
Użytkownik "CiepliX" news:e5napg$ehp$1@nemesis.news.tpi.pl... > Witam! > > Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono, > ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził > w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w > związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z > przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już > nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w > sumie nie jest złym wyjsciem. > > Dzieki za podpowiedź, > Marcin > > kolejny naciągacz. abul |
||
2006-06-02 10:25 | Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna | Flashi |
Użytkownik "anakonda" news:e5nrin$410$1@atlantis.news.tpi.pl... > kolejny naciągacz. czemu naciagacz ? Jesli producent daje gwarancje na iles tam lat to w tym czasie gwarantuje ze sprzet bedzie dzialal i bedzie za niego odpowiadal. Jesli jednak sprzet okazuje sie wadliwy to zgodnie z gwarancja mam prawo myslec ze cos mi przysluguje. Mimo wszystko nie dostaje sie sprzetu free od firmy tylko daje sie jej na tym czyms zarobic. Jesli firma chce byc ok to powinna przewidywac takie sytuacje i albo skrocic czas gwarancji ew. wypracowac inne zasady dzialania. Zasadne byloby wlasnie zamienianie sprzetu na taki z porownywalnymi parametrami ew. podobna cena (co w przypadku komputerow nie jest ani latwe ani tansze) |
||
2006-06-02 10:31 | Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna | CiepliX |
> kolejny naciągacz. > > abul Kolejny idiota ... z Ciebie |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Naprawa gwarancyjna |
Tomasz Maleski | 2005-10-10 14:34 |
Gwarancja a karta gwarancyjna |
Aga | 2005-12-12 13:57 |
Sprzedaż domu a premia gwarancyjna |
Marrek | 2006-03-27 00:36 |
Imienna karta gwarancyjna |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2006-06-01 16:52 |
długa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia |
Kuba-RPM | 2006-07-23 18:59 |
prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy |
Zygmunt M. Zarzecki | 2006-10-04 15:28 |
naprawa gwarancyjna plyty glownej |
kennard | 2007-01-12 00:35 |
Premia gwarancyjna a sprzedaż mieszkania |
Tracek | 2007-03-04 02:17 |
Gwarancyjna wymiana samochodu na nowy. |
m. | 2007-04-17 22:08 |
dluga naprawa gwarancyjna |
cienki_bolek | 2007-04-23 10:46 |