Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: przesyłka polecona poczty polskiej

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2014-12-15 09:31 Re: przesyłka polecona poczty polskiej Tomasz Kaczanowski
W dniu 2014-12-13 13:38, cef pisze:
> W dniu 2014-12-12 o 19:59, Budzik pisze:
>
>>>> Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
>>>> piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale
>>>> nie doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot
>>>> kosztow.
>>>
>>> Nic nie zrobisz,
>>> bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.
>>>
>> To niech puka głosniej.
>
> Ale konkretnie to nic nie zmienia w kwestii zachowań listonosza.
> Jak trafisz na jakiegoś matoła, to nie pomoże ani rozmowa z nim, ani skargi
> czy reklamacje. Przetestowałem to. Co innego kwestia reklamacji gdzie
> jest jakaś finansowa rekompensata - bo od kogoś coś ekzekwują- a co
> innego, gdzie chodzi tylko o naginanie regulaminów czy kulturę i wygodę
> pracownika
> (vide awizo w skrzynce zamiast paczki bez próby doręczenia czy poczta w
> skrzynce raz na dwa tygodnie) Dziwię się, że tego nie rozumiesz, albo
> miałeś szczęście i jeszcze się
> nigdy nie "odbiłeś" od tego. Skargi (bo w sumie nie reklamacje) na
> nagminne wrzucanie
> awizo zamiast podjęcia próby doręczenia pisałem ze dwa razy, kilka razy
> (3-4)
> sygnalizowałem problem u naczelnika UP i oprócz miłych słówek nic się
> nie zmieniało.
> W sumie to nie wiem co się stało - czy zmienili system rozwożenia - bo z
> paczkami przyjeżdża
> ktoś późnym popołudniem lub nawet wieczorem -czy zmienili roznosiciela
> czy naczelnika, który sobie nie radził (wiem, że skargi były też od
> innych mieszkańców) czy pomogły moje skargi -choć nie od razu - ale w
> ostatnich dwóch latach wszystko działa prawidłowo.

A ja się nie zgodzę,
1) jak jest więcej skarg - znaczy się problem trzeba "ugryźć", tym
bardziej, jeśli skargi są pisemne, - wszelkie instytucje około państwowe
nie lubią skarg na piśmie... Jeśli jest jedna - będzie odpowiedź,
standardowa, jeśli przychodzi ich więcej, robi się problem, bo
statystyki cierpią.
2) jak jest dobry manager, wystarcza jeden telefon i usługa się poprawia
(testowałem to kilkukrotnie). W zasadzie najczęściej zaczynam od
telefonu/maila, bo kosztuje mnie najmniej czasu, a często przynosi skutek.
3) jeśli nie spróbujesz nie będziesz wiedział, że coś jest skuteczne, ja
się nauczyłem, że skarga/reklamacja czasami przynosi właściwy skutek, a
są sytuacje, gdy jeszcze coś "na przeprosiny" dostanę (ale to raczej od
firm prywatnych,choć i w tepsie mi się zdarzyło).






--
Kaczus
http://kaczus.cba.pl
1 2 3 4 5 6 7 8 9 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Niezamówiona przesyłka za pobraniem

Arkady 2005-12-24 14:10

zgubiona przesyłka

Peter 2006-01-20 15:00

Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja

Krzysztof 'kw1618' z Wars 2007-01-22 18:13

obowiązki Poczty Polskiej, listonosza

grzessiek 2007-01-26 23:11

Link do cennika Poczty Polskiej na stronie firmowej...

Maciek C 2007-04-06 16:21

Przesyłka ubezpieczona

Adramelech 2007-08-09 14:51

Nie dochodzenie poczty z Poczty Polskiej do jednego adresata

Piotr 'Zenobius' Baranows 2007-09-19 22:35

Niechciana przesyłka

grzehorz 2009-05-13 17:42

uszkodzona przesyłka

doomspawn 2009-06-11 13:03

przesyłka polecona w postępowaniu admin

bumbarumba 2011-11-22 18:39