poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-12-15 09:31 | Re: przesyłka polecona poczty polskiej | Tomasz Kaczanowski |
W dniu 2014-12-13 13:38, cef pisze: > W dniu 2014-12-12 o 19:59, Budzik pisze: > >>>> Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa - >>>> piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale >>>> nie doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot >>>> kosztow. >>> >>> Nic nie zrobisz, >>> bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania. >>> >> To niech puka głosniej. > > Ale konkretnie to nic nie zmienia w kwestii zachowań listonosza. > Jak trafisz na jakiegoś matoła, to nie pomoże ani rozmowa z nim, ani skargi > czy reklamacje. Przetestowałem to. Co innego kwestia reklamacji gdzie > jest jakaś finansowa rekompensata - bo od kogoś coś ekzekwują- a co > innego, gdzie chodzi tylko o naginanie regulaminów czy kulturę i wygodę > pracownika > (vide awizo w skrzynce zamiast paczki bez próby doręczenia czy poczta w > skrzynce raz na dwa tygodnie) Dziwię się, że tego nie rozumiesz, albo > miałeś szczęście i jeszcze się > nigdy nie "odbiłeś" od tego. Skargi (bo w sumie nie reklamacje) na > nagminne wrzucanie > awizo zamiast podjęcia próby doręczenia pisałem ze dwa razy, kilka razy > (3-4) > sygnalizowałem problem u naczelnika UP i oprócz miłych słówek nic się > nie zmieniało. > W sumie to nie wiem co się stało - czy zmienili system rozwożenia - bo z > paczkami przyjeżdża > ktoś późnym popołudniem lub nawet wieczorem -czy zmienili roznosiciela > czy naczelnika, który sobie nie radził (wiem, że skargi były też od > innych mieszkańców) czy pomogły moje skargi -choć nie od razu - ale w > ostatnich dwóch latach wszystko działa prawidłowo. A ja się nie zgodzę, 1) jak jest więcej skarg - znaczy się problem trzeba "ugryźć", tym bardziej, jeśli skargi są pisemne, - wszelkie instytucje około państwowe nie lubią skarg na piśmie... Jeśli jest jedna - będzie odpowiedź, standardowa, jeśli przychodzi ich więcej, robi się problem, bo statystyki cierpią. 2) jak jest dobry manager, wystarcza jeden telefon i usługa się poprawia (testowałem to kilkukrotnie). W zasadzie najczęściej zaczynam od telefonu/maila, bo kosztuje mnie najmniej czasu, a często przynosi skutek. 3) jeśli nie spróbujesz nie będziesz wiedział, że coś jest skuteczne, ja się nauczyłem, że skarga/reklamacja czasami przynosi właściwy skutek, a są sytuacje, gdy jeszcze coś "na przeprosiny" dostanę (ale to raczej od firm prywatnych,choć i w tepsie mi się zdarzyło). -- Kaczus http://kaczus.cba.pl |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Niezamówiona przesyłka za pobraniem |
Arkady | 2005-12-24 14:10 |
zgubiona przesyłka |
Peter | 2006-01-20 15:00 |
Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2007-01-22 18:13 |
obowiązki Poczty Polskiej, listonosza |
grzessiek | 2007-01-26 23:11 |
Link do cennika Poczty Polskiej na stronie firmowej... |
Maciek C | 2007-04-06 16:21 |
Przesyłka ubezpieczona |
Adramelech | 2007-08-09 14:51 |
Nie dochodzenie poczty z Poczty Polskiej do jednego adresata |
Piotr 'Zenobius' Baranows | 2007-09-19 22:35 |
Niechciana przesyłka |
grzehorz | 2009-05-13 17:42 |
uszkodzona przesyłka |
doomspawn | 2009-06-11 13:03 |
przesyłka polecona w postępowaniu admin |
bumbarumba | 2011-11-22 18:39 |