Na skróty
Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

reklamacja-Orange

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-09-07 10:55 reklamacja-Orange maximus
Po odmowie uznania reklamacji jakie mam dalsze możliwości dochodzenia swoich
praw?
Rozumiem sprawa cywilna lub postępowanie mediacyjne i polubowne.
Czym jedno od drugiego się różni oraz z jakimi opłatami sie to wiąże?
Może ktoś mnie uświadomić?

Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za
zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie.
Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na
abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w terminie"
czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść.
Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki podpisywałem
nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta na
podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że na
podstawie poprzedniej faktury.

2006-09-07 17:01 Re: reklamacja-Orange fotomania

Użytkownik "maximus" napisał w wiadomości
news:edompb$kld$1@news.onet.pl...

> Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za
> zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie.
> Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na
> abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w
terminie"
> czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść.
> Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki
podpisywałem
> nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta
na
> podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że
na
> podstawie poprzedniej faktury.


Nie wiem jak ty ale ja dostaje sms , ze mam zaplacic fakture na taka a taka
kwote . Faktury widzi tylko ksiegowa nawet do nich nie zagladam .
Ostatnio przez przypadek zobaczylem ze mi licza SMS za 0,26 netto a w
aneksie na warunkach szczegolnych mialem 0,16 netto .
Liczyli wyzej przez caly rok , zlozylem reklamacje dostalem 490 PLN uznania
.

Twoj cykl jest liczony od daty podpisania umowy plus zdaje sie 7 dni do
przodu na platnosc albo 14 dni . Wiec jezeli czytasz sms z systemu to nie ma
mozliwosci zebys nie dostal sms informujacego o uplywie terminu

2006-09-07 18:47 Re: reklamacja-Orange maximus
A czy właściciel firmy nosi wszystkie telefony ze sobą ?
Tak się składa, że numer rachunku do którego przynależy telefon na codzień
posiada pracownik i nie mam pojęcia to tam ORANGE se wysyła SMS'ami.
Druga sprawa podaj mi zapis w regulaminie który obliguje mnie do czytania
SMS'ów bo ja takiego nie znam.

2006-09-07 22:03 Re: reklamacja-Orange fotomania

Użytkownik "maximus" napisał w wiadomości
news:edpief$pua$1@news.onet.pl...
> A czy właściciel firmy nosi wszystkie telefony ze sobą ?
> Tak się składa, że numer rachunku do którego przynależy telefon na codzień
> posiada pracownik i nie mam pojęcia to tam ORANGE se wysyła SMS'ami.
> Druga sprawa podaj mi zapis w regulaminie który obliguje mnie do czytania
> SMS'ów bo ja takiego nie znam.

Nie ma takiego zapisu , ale podpisales zobowiazanie do placenia naleznosci i
podpisales umowe na siebie a nie na pracownika . Wiec jestes odpowiedzialny
za ten numer , a IDEA ma w czarnej du... kto jest uzytkownikiem .

Jezeli jestes wlascicielem firmy i jeszcze masz pracownika do ktorego
telefonu nie masz dostepu . Nie chce ci sie polowac na faktury .....to
zastanow sie nad zatrudniem mysliwego od faktur to primo .

Mozesz takze skonsolidowac wszystkie numery telefonow w jedna fakture ( czy
tak masz czy nie , nie wiem ) wtedy dostaniesz na swoj numer sms o
zadluzeniu i nie bedziesz musial biegac za pracownikiem .

A jezeli juz raz zaplacisz w terminie to wystarczy do tego terminu dodac 30
dni i zawsze bedziesz wplacic w terminie . A jaka kwote bez faktury i za
darmo mozesz dowiedziec sie pod numerem 510 100 100 ( jest bezplatny )

Boszeee

Jac

2006-09-07 22:10 Re: reklamacja-Orange maximus
> Nie ma takiego zapisu , ale podpisales zobowiazanie do placenia naleznosci
i
> podpisales umowe na siebie a nie na pracownika . Wiec jestes
odpowiedzialny
> za ten numer , a IDEA ma w czarnej du... kto jest uzytkownikiem .
>
I dlatego własnie będę dochodził swoich racji i mam ich sms'y w d...e.


> Jezeli jestes wlascicielem firmy i jeszcze masz pracownika do ktorego
> telefonu nie masz dostepu . Nie chce ci sie polowac na faktury .....to
> zastanow sie nad zatrudniem mysliwego od faktur to primo .
>
ntg

> Mozesz takze skonsolidowac wszystkie numery telefonow w jedna fakture (
czy
> tak masz czy nie , nie wiem ) wtedy dostaniesz na swoj numer sms o
> zadluzeniu i nie bedziesz musial biegac za pracownikiem .
>
nie w tym przypadku bo telefon mój jest zarejestrowany na inna firmę.
Dzowniłem przekierowania działają tylko w przypadku telefonów w obrębie
jednej firmy :(
Ale to i tak nie na temat.

> A jezeli juz raz zaplacisz w terminie to wystarczy do tego terminu dodac
30
> dni i zawsze bedziesz wplacic w terminie . A jaka kwote bez faktury i za
> darmo mozesz dowiedziec sie pod numerem 510 100 100 ( jest bezplatny )
>
A gdzie w umowie jest zapis że mam dzownić?
znowu ntg.
Patrz na pytanie z pierwszego watku jak nie potrafisz na temat napisac nie
pisz nic.

2006-09-07 22:19 Re: reklamacja-Orange Maciej Bebenek
maximus napisał(a):

>>
> I dlatego własnie będę dochodził swoich racji i mam ich sms'y w d...e.

Nie masz racji, w tym problem

> A gdzie w umowie jest zapis że mam dzownić?
> znowu ntg.

W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu
płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury

M.
2006-09-07 22:32 Re: reklamacja-Orange blad
Użytkownik "Maciej Bebenek"
> W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu
> płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury

a nie lepiej ustanowic Polecenie Zaplaty i niech sami pilnują terminu?
*** blad ***
2006-09-07 22:40 Re: reklamacja-Orange Maciej Bebenek
blad napisał(a):
> Użytkownik "Maciej Bebenek"
>> W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu
>> płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury
>
> a nie lepiej ustanowic Polecenie Zaplaty i niech sami pilnują terminu?

Dla 99 % społeczeństwa jest to mentalnie nie do przeskoczenia. Ktoś sam
zabiera pieniądze z konta!

M.

PS. W przypadku największego operatora to też nie zawsze skutkuje. Znane
są przykłady naliczania odsetek za zwłokę od nieterminowego generowania
PZ przez wierzyciela ;-)
2006-09-07 23:01 Re: reklamacja-Orange maximus
> W umowie, a dokładniej w regulaminie masz zapis o pilnowaniu terminu
> płatności i każdorazowym informowaniu, że nie otrzymałes faktury
>
zgadza się.
Zablokowano mi po 2 tygodniach telefon to zorinetowałem się o braku
zapłacenia faktury.
Zadzowniłem że nie mam faktury, odblokowano, a wraz z następną fakturą
naliczono za blokadę.
Czyż to nie chore postępowanie?

2006-09-07 23:05 Re: reklamacja-Orange Maciej Bebenek
maximus napisał(a):

> Czyż to nie chore postępowanie?

przypomnę Ci podstawową zasadę kapitalizmu - czy ktoś Cie zmusił do
wyboru TEGO operatora? Z tego co wiem, pozostali dwaj zachowują się
"nieco" inaczej.

M.
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Problem z taryfami Orange

Grzesio Jastrzębie 2005-11-29 09:43

idea - orange

Paweł 2005-12-09 12:31

Orange

Dixi51 2006-04-01 21:07

Orange

Dixi51 2006-04-01 21:07

Wypowiedzenie umowy w Orange

mgora 2006-09-06 15:50

Rozwiązanie umowy z ORANGE

sotb 2006-09-08 16:33

reklamacja w Orange

gordom 2007-01-04 23:04

umowa - Orange

Harry 2007-01-22 22:08

Reklamacja w Orange

Piotr 2007-02-20 11:15

wypowiedzenie umowy ORANGE

Rafał 2007-04-28 10:41