poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes |
2005-11-02 15:03 | [SPAM]Sprzedam serwis internetowy | Paweł |
Witam, Mam do sprzedania serwis internetowy katalogujący lokale gastronomiczne oraz umożliwiający zamawianie jedzenia przez internet. Lokale przystępujące do serwisu nie musza inwestować w stałe łącze ani nawet komputer ponieważ zamówienia są rozsyłane za pomocą wiadomości sms. Serwis to również bardzo zaawansowany katalog lokali gastronomicznych prezentujący praktycznie wszystkie dane łącznie ze zdjeciami i opiniami użytkowników. Katalog jest wyposazony w zaawansowany system wyszukiwania wedlug wielu kryteriów. Seriws ten to potencjalnie trzy źródła dodchodu: - abonament od lokali gastronomicznych - prowizja od zamówień składanych poprzez serwis - płata za umieszzenie reklamu w serwisie Seriws sprzedaję ponieważ nie stać mnie na jego uruchomienie, potrzebuje on solidnej reklamy(glównie wsród młodych) oraz wysłania kurierów z ofertą do lokali gastronomicznych. Osoby zainteresowane prosze o kontakt(gruszecki@skrzynka.pl) w celu uruchomienia wersji testowej. Serwis jest wystawiony na allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=70102867 Sprzedaję kod programowy, layout i domenę. |
2005-11-02 15:30 | Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy | Tomek |
z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl |
||
2005-11-02 18:00 | Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy | Paweł |
Tomek napisał(a): > z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl > > A przepraszam na jakiej podstawie tak uważasz? Zobaczyłes tylko stronę tymczasową najpierw obejrzyj demo a potem wyceniaj i krytykuj. |
||
2005-11-02 22:57 | Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy | mhl999 |
Paweł > Tomek napisał(a): >> z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl >> > A przepraszam na jakiej podstawie tak uważasz? Zobaczyłes tylko stronę > tymczasową najpierw obejrzyj demo a potem wyceniaj i krytykuj. to moze ja ci odpowiem na swoj gust dlaczego taka cena na nie inna: - nie udostepniles wersji demo (sam sobie jestes winien) > Lokale przystępujące do serwisu nie musza inwestować w stałe łącze ani > nawet komputer ponieważ zamówienia są rozsyłane za pomocą wiadomości sms. to dlaczego w osobie odpowiedzialnej za kontakt widnieje adres e-mail? jedna z opcji jest taka zeby na stronie ladnie wygladalo, ale co zrobisz jesli klient zlozy zamowienie z wykorzystaniem maila poza calym systemem? druga kwestia to czy za 30.pln abonamentu wystarczy ci na sms.y do lokalu z lista zamowien ? (zakladamy, ze na poczatek jedynym dochodem jest abonament) trzeci punkt zaczepienia (uczepienia;-)) jak wyobrazasz sobie "dluzsze" zamowienie w formie sms.a? 160 znakow to bardzo niewiele. mozna walic kodami w hex ale osoba, ktora to bedzie odczytywala moze miec problem. a kilka sms.ow moze czytac sie bardzo niewygodnie. o wiele latwiej przeczytac maila. pytanie gdzie chcesz zmiescic adres i telefon kontaktowy do klienta (zamawiajacego)? stad wniosek, ze bez kompa trudno byloby sie obejsc. a to juz sa potencjalne dodatkowe koszta. nawet jesli je przelkniesz to problem w tym aby ktos nad tym "czuwal". problem, ktory moze zaistniec tyczy sie tez: "W godzinach przyjmowania zamówień, telefon musi być cały czas włączony" nie daj boze ktos przez pomylke wezmie ze soba telefon (stacjonarny trudniej zabrac;)) albo rozladuje sie bateria (ok, dodatkowa w zapasie) albo tez telefon bedzie gluchy. wtedy ty stracisz wiarygodnosc a nie lokal. przyznajmniej w wiekszym tego slowa znaczeniu. watek z faxem to juz pomine, bo nie znam osoby, ktora by w ten sposob skladala zamowienie. jesli juz to dzwoni na stacjonarny. godziny otwarcia rozbilbym na kazdy dzien osobno, tak na wszelki wypadek. formularz bierze w leb, jesli przynajmniej jeden z lokali sie wylamie :) > Serwis to również bardzo zaawansowany katalog lokali gastronomicznych > prezentujący praktycznie wszystkie dane łącznie ze zdjeciami i opiniami > użytkowników. wyobraz sobie sytuacje kiedy to opinia jest wyjatkowo negatywna dla lokalu a ten chce abys ja usunal z serwisu? po prostu trafi sie wyjatkowo upierdliwy klient, ktory wyladuje sie na forum serwisu. wiem po sobie, ale jak podaje sie nalesniki z konfiturami w postaci dzemu to mozna sie wkurw.. :) nie lepiej przyjac cos w rodzaju rankingu "godnosci zaufania" od 0 do 100% gdzies w nawiasie liczba oddanych glosow. kazda pozytywna opinia to +1 kazda negatywna -1. przydalby sie tez jakis "czas reakcji" w jakim zamowienie zostalo zrealizowane. kolejna dana statystyczna, ale mogaca ulatwic klientowi wybor wlasciwego lokalu. > Katalog jest wyposazony w zaawansowany system wyszukiwania wedlug wielu > kryteriów. powiedzmy sobie szczerze, wiekszosc klientow ma swoj ulubiony lokal i z czasem system wyszukiwania bedzie istnial dla samego istnienia, a jego wykorzystanie moze byc znikome. gdybys dorzucil opcje porownywania cen to juz mogloby byc ciekawiej choc problem w tym, ze potrawa potrawie nierowna :) > Seriws ten to potencjalnie trzy źródła dodchodu: bez zastrzezen, poza serWIs ;-) > Seriws sprzedaję ponieważ nie stać mnie na jego uruchomienie, potrzebuje > on solidnej reklamy (glównie wsród młodych) oraz wysłania kurierów z > ofertą do lokali gastronomicznych. wyjasnij mi tych kurierow bo czegos tutaj nie rozumiem > netFood.pl umożliwia przyjmowanie zamówień oraz płatności online. > Korzyści płynące z takiej możliwości są ogromne. tylko bylo nie bylo tez je trzeba jakos zweryfikowac. znow klania sie komp w lokalu? ogolnie jednak jestem za. > Państwa oferta jest widoczna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. co mi po ofercie, skoro lokal nieczynny ;-) ale catering mialby tu cos do ruszenia. > Troszczymy się, aby Państwa oferta [...] dotarła do jak największej grupy > klientów, potencjalnie do 8 mln - tylu jest internautów w Polsce. ^^^^^ teraz przegiales :) nie wyobrazam sobie lokalu w sopocie, ktory wysle mi obiad na drugi koniec polski (bo tak sie sklada, ze z dalekiego poludnia jestem:)) > Osoby zainteresowane prosze o kontakt(gruszecki@skrzynka.pl) w celu > uruchomienia wersji testowej. to podeslij mi linka do wersji testowej, bo mimo wszystko pomysl wart jest przemyslenia choc na innej domenie. pozdrawiam mhl999 -- |
||
2005-11-03 10:01 | Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy | Paweł |
mhl999 napisał(a): > Paweł > > >>Tomek napisał(a): >> >>>z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl >>> >> >>A przepraszam na jakiej podstawie tak uważasz? Zobaczyłes tylko stronę >>tymczasową najpierw obejrzyj demo a potem wyceniaj i krytykuj. > > > to moze ja ci odpowiem na swoj gust dlaczego taka cena na nie inna: > - nie udostepniles wersji demo (sam sobie jestes winien) > > >>Lokale przystępujące do serwisu nie musza inwestować w stałe łącze ani >>nawet komputer ponieważ zamówienia są rozsyłane za pomocą wiadomości sms. > > to dlaczego w osobie odpowiedzialnej za kontakt widnieje adres e-mail? > jedna z opcji jest taka zeby na stronie ladnie wygladalo, ale co zrobisz > jesli klient zlozy zamowienie z wykorzystaniem maila poza calym systemem? > > druga kwestia to czy za 30.pln abonamentu wystarczy ci na sms.y do lokalu > z lista zamowien ? (zakladamy, ze na poczatek jedynym dochodem jest > abonament) > > trzeci punkt zaczepienia (uczepienia;-)) jak wyobrazasz sobie "dluzsze" > zamowienie w formie sms.a? 160 znakow to bardzo niewiele. mozna walic > kodami w hex ale osoba, ktora to bedzie odczytywala moze miec problem. > a kilka sms.ow moze czytac sie bardzo niewygodnie. o wiele latwiej > przeczytac maila. pytanie gdzie chcesz zmiescic adres i telefon kontaktowy > do klienta (zamawiajacego)? > > stad wniosek, ze bez kompa trudno byloby sie obejsc. a to juz sa > potencjalne dodatkowe koszta. nawet jesli je przelkniesz to problem w tym > aby ktos nad tym "czuwal". > > problem, ktory moze zaistniec tyczy sie tez: > "W godzinach przyjmowania zamówień, telefon musi być cały czas włączony" > nie daj boze ktos przez pomylke wezmie ze soba telefon (stacjonarny > trudniej zabrac;)) albo rozladuje sie bateria (ok, dodatkowa w zapasie) > albo tez telefon bedzie gluchy. wtedy ty stracisz wiarygodnosc a nie lokal. > przyznajmniej w wiekszym tego slowa znaczeniu. > > watek z faxem to juz pomine, bo nie znam osoby, ktora by w ten sposob > skladala zamowienie. jesli juz to dzwoni na stacjonarny. > > godziny otwarcia rozbilbym na kazdy dzien osobno, tak na wszelki wypadek. > formularz bierze w leb, jesli przynajmniej jeden z lokali sie wylamie :) > > >>Serwis to również bardzo zaawansowany katalog lokali gastronomicznych >>prezentujący praktycznie wszystkie dane łącznie ze zdjeciami i opiniami >>użytkowników. > > wyobraz sobie sytuacje kiedy to opinia jest wyjatkowo negatywna dla lokalu > a ten chce abys ja usunal z serwisu? po prostu trafi sie wyjatkowo > upierdliwy klient, ktory wyladuje sie na forum serwisu. wiem po sobie, > ale jak podaje sie nalesniki z konfiturami w postaci dzemu to mozna sie > wkurw.. :) > nie lepiej przyjac cos w rodzaju rankingu "godnosci zaufania" od 0 do 100% > gdzies w nawiasie liczba oddanych glosow. kazda pozytywna opinia to +1 > kazda negatywna -1. przydalby sie tez jakis "czas reakcji" w jakim > zamowienie zostalo zrealizowane. kolejna dana statystyczna, ale mogaca > ulatwic klientowi wybor wlasciwego lokalu. > > >>Katalog jest wyposazony w zaawansowany system wyszukiwania wedlug wielu >>kryteriów. > > powiedzmy sobie szczerze, wiekszosc klientow ma swoj ulubiony lokal > i z czasem system wyszukiwania bedzie istnial dla samego istnienia, > a jego wykorzystanie moze byc znikome. gdybys dorzucil opcje porownywania > cen to juz mogloby byc ciekawiej choc problem w tym, ze potrawa potrawie > nierowna :) > > >>Seriws ten to potencjalnie trzy źródła dodchodu: > > bez zastrzezen, poza serWIs ;-) > > >>Seriws sprzedaję ponieważ nie stać mnie na jego uruchomienie, potrzebuje >>on solidnej reklamy (glównie wsród młodych) oraz wysłania kurierów z >>ofertą do lokali gastronomicznych. > > wyjasnij mi tych kurierow bo czegos tutaj nie rozumiem > > >>netFood.pl umożliwia przyjmowanie zamówień oraz płatności online. >>Korzyści płynące z takiej możliwości są ogromne. > > tylko bylo nie bylo tez je trzeba jakos zweryfikowac. znow klania sie > komp w lokalu? ogolnie jednak jestem za. > > >>Państwa oferta jest widoczna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. > > co mi po ofercie, skoro lokal nieczynny ;-) > ale catering mialby tu cos do ruszenia. > > >>Troszczymy się, aby Państwa oferta [...] dotarła do jak największej grupy >>klientów, potencjalnie do 8 mln - tylu jest internautów w Polsce. > > ^^^^^ > teraz przegiales :) nie wyobrazam sobie lokalu w sopocie, ktory wysle mi > obiad na drugi koniec polski (bo tak sie sklada, ze z dalekiego poludnia > jestem:)) > > >>Osoby zainteresowane prosze o kontakt(gruszecki@skrzynka.pl) w celu >>uruchomienia wersji testowej. > > to podeslij mi linka do wersji testowej, bo mimo wszystko pomysl wart > jest przemyslenia choc na innej domenie. > > pozdrawiam > mhl999 > W informacji podałem informacje ze demo udostępnie po mailu, nie widze sensu zeby osoby nie zainteresowane ale ciekawskie wchodziły na to demo. Abonament to 30 zł i jest on za to żeby lokal znalazl się w katalogu. Wpis do katalogu jest podstawową i największa korzyscia dla lokalu. Smsy sa utrzymywane z prowizji od zamówień, jeden sms to 18 gr z niezaleznej od operatora bramki. Długosc smsa nie stanowi problemu, ponieważ adres i telefon mieści sie bez problemu a zamiast pisać "pizza peperoni" mozna napisać np "01". Osoba odczytująca smsy nie będzie miała z tym problemu ponieważ w kilka dni juz bedzie pamięteła który kod oznacza jakie danie. W wielu lokalach zamówienia do kuchnii również idą w formie kodów. Zamówienie za pomoca faxu xle an zrozmiał, to nie klient wysyła zamówienie a system. W momencie kiedy klient klika "zamów" serwis automatycznie wysyła fax lub sms. Jeśli telefon komórkowy jest telefonem firmowym na stałe podłaczonym do prądu, to nie ma problemu z rozładowana bateria lub przypadkowym zabraniem ze sobą. Nie widze sensu rozdzielania godzin na każdy dzień osobno, tym bardziej ze serwera do wiecej pracy a przy dużej ilości odwiedzin to duży problem. Ważna jest wydajność. Jednak jesli to takie ważne to wcale nie trzeba rejestrować sie za pomoca formularza, a sam formularz to mniej niz 1% całego serwisu i przerobienie nie jest problemem. Każdy klient będzie miał mozliwość oceny w skali 0-10 i napisania opinii. W większosci serwisów opini sie nie usuwa, chyba że śa to przypadki wulgaryzmów. Porównywanie cen jest własnie nie realne z róznic między potrwami. Duzo osób ma swój ulubiony lokal ale równie duzo a nawet więcej go nie ma. Dodatkową w wiekszych miastach co roku przyjezdzaja studenci, którzy nie mają pojęcia gdzie sa jakie lokale. |
||
2005-11-03 10:43 | Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy | Tomek |
Tak czy tak podpadles spamujac ta grupe swiadomie, porazka |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
[SPAM] sprzedam akcje PZU |
derma9 | 2005-12-12 12:31 |
kupie serwis internetowy |
Wieslaw | 2005-12-18 20:58 |
sprzedam dobry serwis internetowy |
mobile | 2005-12-19 19:56 |
Patent na serwis internetowy |
pineiro1 | 2006-04-24 13:22 |
[spam][sprzedam] Stroje kąpielowe |
flopik | 2006-05-04 14:43 |
[spam] sprzedam sklep internetowy |
nasprzedaz | 2006-07-27 11:56 |
Sprzedam serwis internetowy www.e-broker.com.pl |
angu | 2006-08-14 16:51 |
SPAM: Sprzedam sieć |
Erni | 2006-09-10 14:57 |
[spam] sprzedam hurtowo... |
Druid | 2006-10-17 16:01 |
Sprzedam działający serwis internetowy |
Domino | 2007-04-01 15:13 |