Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

[SPAM]Sprzedam serwis internetowy

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes
2005-11-02 15:03 [SPAM]Sprzedam serwis internetowy Paweł
Witam,

Mam do sprzedania serwis internetowy katalogujący lokale gastronomiczne
oraz umożliwiający zamawianie jedzenia przez internet.

Lokale przystępujące do serwisu nie musza inwestować w stałe łącze ani
nawet komputer ponieważ zamówienia są rozsyłane za pomocą wiadomości sms.

Serwis to również bardzo zaawansowany katalog lokali gastronomicznych
prezentujący praktycznie wszystkie dane łącznie ze zdjeciami i opiniami
użytkowników. Katalog jest wyposazony w zaawansowany system wyszukiwania
wedlug wielu kryteriów.

Seriws ten to potencjalnie trzy źródła dodchodu:
- abonament od lokali gastronomicznych
- prowizja od zamówień składanych poprzez serwis
- płata za umieszzenie reklamu w serwisie

Seriws sprzedaję ponieważ nie stać mnie na jego uruchomienie, potrzebuje
on solidnej reklamy(glównie wsród młodych) oraz wysłania kurierów z
ofertą do lokali gastronomicznych.

Osoby zainteresowane prosze o kontakt(gruszecki@skrzynka.pl) w celu
uruchomienia wersji testowej.

Serwis jest wystawiony na allegro:
http://allegro.pl/show_item.php?item=70102867

Sprzedaję kod programowy, layout i domenę.
2005-11-02 15:30 Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy Tomek
z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl

2005-11-02 18:00 Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy Paweł
Tomek napisał(a):
> z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl
>
>
A przepraszam na jakiej podstawie tak uważasz? Zobaczyłes tylko stronę
tymczasową najpierw obejrzyj demo a potem wyceniaj i krytykuj.
2005-11-02 22:57 Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy mhl999
Paweł napisał(a):

> Tomek napisał(a):
>> z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl
>>
> A przepraszam na jakiej podstawie tak uważasz? Zobaczyłes tylko stronę
> tymczasową najpierw obejrzyj demo a potem wyceniaj i krytykuj.

to moze ja ci odpowiem na swoj gust dlaczego taka cena na nie inna:
- nie udostepniles wersji demo (sam sobie jestes winien)

> Lokale przystępujące do serwisu nie musza inwestować w stałe łącze ani
> nawet komputer ponieważ zamówienia są rozsyłane za pomocą wiadomości sms.
to dlaczego w osobie odpowiedzialnej za kontakt widnieje adres e-mail?
jedna z opcji jest taka zeby na stronie ladnie wygladalo, ale co zrobisz
jesli klient zlozy zamowienie z wykorzystaniem maila poza calym systemem?

druga kwestia to czy za 30.pln abonamentu wystarczy ci na sms.y do lokalu
z lista zamowien ? (zakladamy, ze na poczatek jedynym dochodem jest
abonament)

trzeci punkt zaczepienia (uczepienia;-)) jak wyobrazasz sobie "dluzsze"
zamowienie w formie sms.a? 160 znakow to bardzo niewiele. mozna walic
kodami w hex ale osoba, ktora to bedzie odczytywala moze miec problem.
a kilka sms.ow moze czytac sie bardzo niewygodnie. o wiele latwiej
przeczytac maila. pytanie gdzie chcesz zmiescic adres i telefon kontaktowy
do klienta (zamawiajacego)?

stad wniosek, ze bez kompa trudno byloby sie obejsc. a to juz sa
potencjalne dodatkowe koszta. nawet jesli je przelkniesz to problem w tym
aby ktos nad tym "czuwal".

problem, ktory moze zaistniec tyczy sie tez:
"W godzinach przyjmowania zamówień, telefon musi być cały czas włączony"
nie daj boze ktos przez pomylke wezmie ze soba telefon (stacjonarny
trudniej zabrac;)) albo rozladuje sie bateria (ok, dodatkowa w zapasie)
albo tez telefon bedzie gluchy. wtedy ty stracisz wiarygodnosc a nie lokal.
przyznajmniej w wiekszym tego slowa znaczeniu.

watek z faxem to juz pomine, bo nie znam osoby, ktora by w ten sposob
skladala zamowienie. jesli juz to dzwoni na stacjonarny.

godziny otwarcia rozbilbym na kazdy dzien osobno, tak na wszelki wypadek.
formularz bierze w leb, jesli przynajmniej jeden z lokali sie wylamie :)

> Serwis to również bardzo zaawansowany katalog lokali gastronomicznych
> prezentujący praktycznie wszystkie dane łącznie ze zdjeciami i opiniami
> użytkowników.
wyobraz sobie sytuacje kiedy to opinia jest wyjatkowo negatywna dla lokalu
a ten chce abys ja usunal z serwisu? po prostu trafi sie wyjatkowo
upierdliwy klient, ktory wyladuje sie na forum serwisu. wiem po sobie,
ale jak podaje sie nalesniki z konfiturami w postaci dzemu to mozna sie
wkurw.. :)
nie lepiej przyjac cos w rodzaju rankingu "godnosci zaufania" od 0 do 100%
gdzies w nawiasie liczba oddanych glosow. kazda pozytywna opinia to +1
kazda negatywna -1. przydalby sie tez jakis "czas reakcji" w jakim
zamowienie zostalo zrealizowane. kolejna dana statystyczna, ale mogaca
ulatwic klientowi wybor wlasciwego lokalu.

> Katalog jest wyposazony w zaawansowany system wyszukiwania wedlug wielu
> kryteriów.
powiedzmy sobie szczerze, wiekszosc klientow ma swoj ulubiony lokal
i z czasem system wyszukiwania bedzie istnial dla samego istnienia,
a jego wykorzystanie moze byc znikome. gdybys dorzucil opcje porownywania
cen to juz mogloby byc ciekawiej choc problem w tym, ze potrawa potrawie
nierowna :)

> Seriws ten to potencjalnie trzy źródła dodchodu:
bez zastrzezen, poza serWIs ;-)

> Seriws sprzedaję ponieważ nie stać mnie na jego uruchomienie, potrzebuje
> on solidnej reklamy (glównie wsród młodych) oraz wysłania kurierów z
> ofertą do lokali gastronomicznych.
wyjasnij mi tych kurierow bo czegos tutaj nie rozumiem

> netFood.pl umożliwia przyjmowanie zamówień oraz płatności online.
> Korzyści płynące z takiej możliwości są ogromne.
tylko bylo nie bylo tez je trzeba jakos zweryfikowac. znow klania sie
komp w lokalu? ogolnie jednak jestem za.

> Państwa oferta jest widoczna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
co mi po ofercie, skoro lokal nieczynny ;-)
ale catering mialby tu cos do ruszenia.

> Troszczymy się, aby Państwa oferta [...] dotarła do jak największej grupy
> klientów, potencjalnie do 8 mln - tylu jest internautów w Polsce.
^^^^^
teraz przegiales :) nie wyobrazam sobie lokalu w sopocie, ktory wysle mi
obiad na drugi koniec polski (bo tak sie sklada, ze z dalekiego poludnia
jestem:))

> Osoby zainteresowane prosze o kontakt(gruszecki@skrzynka.pl) w celu
> uruchomienia wersji testowej.
to podeslij mi linka do wersji testowej, bo mimo wszystko pomysl wart
jest przemyslenia choc na innej domenie.

pozdrawiam
mhl999

--
2005-11-03 10:01 Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy Paweł
mhl999 napisał(a):
> Paweł napisał(a):
>
>
>>Tomek napisał(a):
>>
>>>z tego co widze, dla mnie taki serwis jest warty 10zl
>>>
>>
>>A przepraszam na jakiej podstawie tak uważasz? Zobaczyłes tylko stronę
>>tymczasową najpierw obejrzyj demo a potem wyceniaj i krytykuj.
>
>
> to moze ja ci odpowiem na swoj gust dlaczego taka cena na nie inna:
> - nie udostepniles wersji demo (sam sobie jestes winien)
>
>
>>Lokale przystępujące do serwisu nie musza inwestować w stałe łącze ani
>>nawet komputer ponieważ zamówienia są rozsyłane za pomocą wiadomości sms.
>
> to dlaczego w osobie odpowiedzialnej za kontakt widnieje adres e-mail?
> jedna z opcji jest taka zeby na stronie ladnie wygladalo, ale co zrobisz
> jesli klient zlozy zamowienie z wykorzystaniem maila poza calym systemem?
>
> druga kwestia to czy za 30.pln abonamentu wystarczy ci na sms.y do lokalu
> z lista zamowien ? (zakladamy, ze na poczatek jedynym dochodem jest
> abonament)
>
> trzeci punkt zaczepienia (uczepienia;-)) jak wyobrazasz sobie "dluzsze"
> zamowienie w formie sms.a? 160 znakow to bardzo niewiele. mozna walic
> kodami w hex ale osoba, ktora to bedzie odczytywala moze miec problem.
> a kilka sms.ow moze czytac sie bardzo niewygodnie. o wiele latwiej
> przeczytac maila. pytanie gdzie chcesz zmiescic adres i telefon kontaktowy
> do klienta (zamawiajacego)?
>
> stad wniosek, ze bez kompa trudno byloby sie obejsc. a to juz sa
> potencjalne dodatkowe koszta. nawet jesli je przelkniesz to problem w tym
> aby ktos nad tym "czuwal".
>
> problem, ktory moze zaistniec tyczy sie tez:
> "W godzinach przyjmowania zamówień, telefon musi być cały czas włączony"
> nie daj boze ktos przez pomylke wezmie ze soba telefon (stacjonarny
> trudniej zabrac;)) albo rozladuje sie bateria (ok, dodatkowa w zapasie)
> albo tez telefon bedzie gluchy. wtedy ty stracisz wiarygodnosc a nie lokal.
> przyznajmniej w wiekszym tego slowa znaczeniu.
>
> watek z faxem to juz pomine, bo nie znam osoby, ktora by w ten sposob
> skladala zamowienie. jesli juz to dzwoni na stacjonarny.
>
> godziny otwarcia rozbilbym na kazdy dzien osobno, tak na wszelki wypadek.
> formularz bierze w leb, jesli przynajmniej jeden z lokali sie wylamie :)
>
>
>>Serwis to również bardzo zaawansowany katalog lokali gastronomicznych
>>prezentujący praktycznie wszystkie dane łącznie ze zdjeciami i opiniami
>>użytkowników.
>
> wyobraz sobie sytuacje kiedy to opinia jest wyjatkowo negatywna dla lokalu
> a ten chce abys ja usunal z serwisu? po prostu trafi sie wyjatkowo
> upierdliwy klient, ktory wyladuje sie na forum serwisu. wiem po sobie,
> ale jak podaje sie nalesniki z konfiturami w postaci dzemu to mozna sie
> wkurw.. :)
> nie lepiej przyjac cos w rodzaju rankingu "godnosci zaufania" od 0 do 100%
> gdzies w nawiasie liczba oddanych glosow. kazda pozytywna opinia to +1
> kazda negatywna -1. przydalby sie tez jakis "czas reakcji" w jakim
> zamowienie zostalo zrealizowane. kolejna dana statystyczna, ale mogaca
> ulatwic klientowi wybor wlasciwego lokalu.
>
>
>>Katalog jest wyposazony w zaawansowany system wyszukiwania wedlug wielu
>>kryteriów.
>
> powiedzmy sobie szczerze, wiekszosc klientow ma swoj ulubiony lokal
> i z czasem system wyszukiwania bedzie istnial dla samego istnienia,
> a jego wykorzystanie moze byc znikome. gdybys dorzucil opcje porownywania
> cen to juz mogloby byc ciekawiej choc problem w tym, ze potrawa potrawie
> nierowna :)
>
>
>>Seriws ten to potencjalnie trzy źródła dodchodu:
>
> bez zastrzezen, poza serWIs ;-)
>
>
>>Seriws sprzedaję ponieważ nie stać mnie na jego uruchomienie, potrzebuje
>>on solidnej reklamy (glównie wsród młodych) oraz wysłania kurierów z
>>ofertą do lokali gastronomicznych.
>
> wyjasnij mi tych kurierow bo czegos tutaj nie rozumiem
>
>
>>netFood.pl umożliwia przyjmowanie zamówień oraz płatności online.
>>Korzyści płynące z takiej możliwości są ogromne.
>
> tylko bylo nie bylo tez je trzeba jakos zweryfikowac. znow klania sie
> komp w lokalu? ogolnie jednak jestem za.
>
>
>>Państwa oferta jest widoczna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
>
> co mi po ofercie, skoro lokal nieczynny ;-)
> ale catering mialby tu cos do ruszenia.
>
>
>>Troszczymy się, aby Państwa oferta [...] dotarła do jak największej grupy
>>klientów, potencjalnie do 8 mln - tylu jest internautów w Polsce.
>
> ^^^^^
> teraz przegiales :) nie wyobrazam sobie lokalu w sopocie, ktory wysle mi
> obiad na drugi koniec polski (bo tak sie sklada, ze z dalekiego poludnia
> jestem:))
>
>
>>Osoby zainteresowane prosze o kontakt(gruszecki@skrzynka.pl) w celu
>>uruchomienia wersji testowej.
>
> to podeslij mi linka do wersji testowej, bo mimo wszystko pomysl wart
> jest przemyslenia choc na innej domenie.
>
> pozdrawiam
> mhl999
>
W informacji podałem informacje ze demo udostępnie po mailu, nie widze
sensu zeby osoby nie zainteresowane ale ciekawskie wchodziły na to demo.

Abonament to 30 zł i jest on za to żeby lokal znalazl się w katalogu.
Wpis do katalogu jest podstawową i największa korzyscia dla lokalu.
Smsy sa utrzymywane z prowizji od zamówień, jeden sms to 18 gr z
niezaleznej od operatora bramki.

Długosc smsa nie stanowi problemu, ponieważ adres i telefon mieści sie
bez problemu a zamiast pisać "pizza peperoni" mozna napisać np "01".
Osoba odczytująca smsy nie będzie miała z tym problemu ponieważ w kilka
dni juz bedzie pamięteła który kod oznacza jakie danie. W wielu lokalach
zamówienia do kuchnii również idą w formie kodów.
Zamówienie za pomoca faxu xle an zrozmiał, to nie klient wysyła
zamówienie a system. W momencie kiedy klient klika "zamów" serwis
automatycznie wysyła fax lub sms.
Jeśli telefon komórkowy jest telefonem firmowym na stałe podłaczonym do
prądu, to nie ma problemu z rozładowana bateria lub przypadkowym
zabraniem ze sobą.

Nie widze sensu rozdzielania godzin na każdy dzień osobno, tym bardziej
ze serwera do wiecej pracy a przy dużej ilości odwiedzin to duży
problem. Ważna jest wydajność. Jednak jesli to takie ważne to wcale nie
trzeba rejestrować sie za pomoca formularza, a sam formularz to mniej
niz 1% całego serwisu i przerobienie nie jest problemem.

Każdy klient będzie miał mozliwość oceny w skali 0-10 i napisania
opinii. W większosci serwisów opini sie nie usuwa, chyba że śa to
przypadki wulgaryzmów.

Porównywanie cen jest własnie nie realne z róznic między potrwami.
Duzo osób ma swój ulubiony lokal ale równie duzo a nawet więcej go nie
ma. Dodatkową w wiekszych miastach co roku przyjezdzaja studenci, którzy
nie mają pojęcia gdzie sa jakie lokale.
2005-11-03 10:43 Re: [SPAM]Sprzedam serwis internetowy Tomek
Tak czy tak podpadles spamujac ta grupe swiadomie, porazka

nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

[SPAM] sprzedam akcje PZU

derma9 2005-12-12 12:31

kupie serwis internetowy

Wieslaw 2005-12-18 20:58

sprzedam dobry serwis internetowy

mobile 2005-12-19 19:56

Patent na serwis internetowy

pineiro1 2006-04-24 13:22

[spam][sprzedam] Stroje kąpielowe

flopik 2006-05-04 14:43

[spam] sprzedam sklep internetowy

nasprzedaz 2006-07-27 11:56

Sprzedam serwis internetowy www.e-broker.com.pl

angu 2006-08-14 16:51

SPAM: Sprzedam sieć

Erni 2006-09-10 14:57

[spam] sprzedam hurtowo...

Druid 2006-10-17 16:01

Sprzedam działający serwis internetowy

Domino 2007-04-01 15:13