Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Tele-2

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2008-09-30 12:23 Tele-2 olo
Witam,

Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich harmonogramem
wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się zaczepić
:(

pzdr
olo

2008-09-30 12:43 Re: Tele-2 Liwiusz
olo pisze:
> Witam,
>
> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich harmonogramem
> wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się zaczepić
> :(


Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na
telefon, to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy
(par. 7)

--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
2008-09-30 12:51 Re: Tele-2 olo
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
news:gbsvt7$486$1@news.onet.pl...
>>
>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich
>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się
>> zaczepić :(
>
>
> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon,
> to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7)
>
Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta
umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w
realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o
ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku
miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług.

pzdr
olo

2008-09-30 12:54 Re: Tele-2 Liwiusz
olo pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
> news:gbsvt7$486$1@news.onet.pl...
>>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
>>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich
>>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
>>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się
>>> zaczepić :(
>>
>> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon,
>> to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7)
>>
> Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta
> umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w
> realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o
> ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku
> miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług.


Tak czy siak umowę możesz wypowiedzieć w normalnym trybie. Umowa
weszła w życie z dniem zawarcia, a umowę zawiera się przez telefon z
telemarketerem, tudzież pisemnie z jakimś przedstawicielem.

--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
2008-09-30 13:02 Re: Tele-2 olo
Użytkownik "Liwiusz"
>
>>>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
>>>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich
>>>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
>>>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się
>>>> zaczepić :(
>>>
>>> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na
>>> telefon, to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy
>>> (par. 7)
>>>
>> Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta
>> umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w
>> realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o
>> ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku
>> miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług.
>
>
> Tak czy siak umowę możesz wypowiedzieć w normalnym trybie. Umowa weszła
> w życie z dniem zawarcia, a umowę zawiera się przez telefon z
> telemarketerem, tudzież pisemnie z jakimś przedstawicielem.
>
Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(

pzdr
olo

2008-09-30 13:09 Re: Tele-2 Liwiusz
olo pisze:

> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(


Jakiej usługi dotyczy umowa?

--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
2008-09-30 13:17 Re: Tele-2 olo
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
news:gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl...
> olo pisze:
>
>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
>
>
> Jakiej usługi dotyczy umowa?
>
Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.

pzdr
olo

2008-09-30 13:23 Re: Tele-2 Liwiusz
olo pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
> news:gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl...
>> olo pisze:
>>
>>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
>>
>> Jakiej usługi dotyczy umowa?
>>
> Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.


Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia. Co do rozwiązania
umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się wypowiedzieć.
Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj zależy od
drugiej strony, czyli TP.

--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
2008-09-30 13:39 Re: Tele-2 olo
Użytkownik "Liwiusz"
>>
>>>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
>>>
>>> Jakiej usługi dotyczy umowa?
>>>
>> Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.
>
>
> Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia.
>
tylko z zastrzeżeniem:
4. W przypadku wyboru przez Klienta opcji Umowy lojalnościowej, Klient
zobowiązuje się nie rozwiązywać Umowy w terminie 24 albo 36 miesięcy (w
zależności od wybranej przez Klienta opcji) od dnia Aktywacji Usługi ADSL,
tj. dnia wskazanego w §4 ust. 4 (bądź § 3 ust. 4) niniejszej Umowy (Okres
lojalnościowy), pod rygorem skutków opisanych w ust. 6 poniżej.
i pkt.6
6. W przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Klienta lub przez
TELE2 z winy Klienta przed upływem Okresu lojalnościowego, TELE2 uprawniona
będzie do obciążenia Klienta opłatą w wysokości stanowiącej równowartość
wszystkich przyznanych Klientowi ulg. TELE2 uprawniona będzie również do
obciążenia Klienta karą umowną z tytułu rozwiązania umowy oddania Zestawu
Instalacyjnego do używania, w wysokości stanowiącej sumę rat pozostałych do
zapłaty z powyższego tytułu do końca Okresu lojalnościowego.

> Co do rozwiązania umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się
> wypowiedzieć. Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj
> zależy od drugiej strony, czyli TP.
>
Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy.
Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są
i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP
SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA.
Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez
Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po
36 miesiącach powinna powędrować do kosza ?

pzdr
olo

2008-09-30 13:45 Re: Tele-2 Liwiusz
olo pisze:

> Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy.
> Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są
> i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP
> SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA.
> Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez
> Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po
> 36 miesiącach powinna powędrować do kosza ?


A ile już czekasz na rozpoczęcie usługi? Pamiętaj, że samo
wypowiedzenie umowy w TP trwa miesiąc kalendarzowy, więc w skrajnym
przypadku może to trwać ponad 2 miesiące od podpisania umowy z tele2
(kilka dni na wysłanie pisma z rozwiązaniem + miesiąc + 29 dni
wypowiedzenia).

--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
nowsze 1 2 3 4

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

tele 2 i faktura której nie powinno być - proszę o pomoc!!!

Ewa 2006-01-23 11:27

TELE 2 - pomocy co mam zrobić

lukeskyobi 2006-08-14 11:31

"Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe?

Lukasz 2006-09-12 18:33

Tele 2

Ikar 2006-12-12 15:52

Tele 2 i babcia

Jacek 2007-01-26 19:45

tele-wyndykacja :)

rezist.com 2007-06-22 20:45

Tele 2 chce 100 zł

boukun 2007-09-20 22:05