poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-09-30 12:23 | Tele-2 | olo |
Witam, Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2. Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy. W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się zaczepić :( pzdr olo |
2008-09-30 12:43 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Witam, > > Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2. > Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich harmonogramem > wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy. > W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się zaczepić > :( Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon, to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7) -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-09-30 12:51 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" news:gbsvt7$486$1@news.onet.pl... >> >> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2. >> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich >> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy. >> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się >> zaczepić :( > > > Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon, > to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7) > Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług. pzdr olo |
||
2008-09-30 12:54 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Użytkownik "Liwiusz" > news:gbsvt7$486$1@news.onet.pl... >>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2. >>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich >>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy. >>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się >>> zaczepić :( >> >> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon, >> to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7) >> > Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta > umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w > realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o > ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku > miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług. Tak czy siak umowę możesz wypowiedzieć w normalnym trybie. Umowa weszła w życie z dniem zawarcia, a umowę zawiera się przez telefon z telemarketerem, tudzież pisemnie z jakimś przedstawicielem. -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-09-30 13:02 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" > >>>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2. >>>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich >>>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy. >>>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się >>>> zaczepić :( >>> >>> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na >>> telefon, to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy >>> (par. 7) >>> >> Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta >> umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w >> realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o >> ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku >> miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług. > > > Tak czy siak umowę możesz wypowiedzieć w normalnym trybie. Umowa weszła > w życie z dniem zawarcia, a umowę zawiera się przez telefon z > telemarketerem, tudzież pisemnie z jakimś przedstawicielem. > Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :( pzdr olo |
||
2008-09-30 13:09 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :( Jakiej usługi dotyczy umowa? -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-09-30 13:17 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" news:gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl... > olo pisze: > >> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :( > > > Jakiej usługi dotyczy umowa? > Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA. pzdr olo |
||
2008-09-30 13:23 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Użytkownik "Liwiusz" > news:gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl... >> olo pisze: >> >>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :( >> >> Jakiej usługi dotyczy umowa? >> > Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA. Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia. Co do rozwiązania umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się wypowiedzieć. Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj zależy od drugiej strony, czyli TP. -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-09-30 13:39 | Re: Tele-2 | olo |
Użytkownik "Liwiusz" >> >>>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :( >>> >>> Jakiej usługi dotyczy umowa? >>> >> Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA. > > > Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia. > tylko z zastrzeżeniem: 4. W przypadku wyboru przez Klienta opcji Umowy lojalnościowej, Klient zobowiązuje się nie rozwiązywać Umowy w terminie 24 albo 36 miesięcy (w zależności od wybranej przez Klienta opcji) od dnia Aktywacji Usługi ADSL, tj. dnia wskazanego w §4 ust. 4 (bądź § 3 ust. 4) niniejszej Umowy (Okres lojalnościowy), pod rygorem skutków opisanych w ust. 6 poniżej. i pkt.6 6. W przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Klienta lub przez TELE2 z winy Klienta przed upływem Okresu lojalnościowego, TELE2 uprawniona będzie do obciążenia Klienta opłatą w wysokości stanowiącej równowartość wszystkich przyznanych Klientowi ulg. TELE2 uprawniona będzie również do obciążenia Klienta karą umowną z tytułu rozwiązania umowy oddania Zestawu Instalacyjnego do używania, w wysokości stanowiącej sumę rat pozostałych do zapłaty z powyższego tytułu do końca Okresu lojalnościowego. > Co do rozwiązania umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się > wypowiedzieć. Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj > zależy od drugiej strony, czyli TP. > Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy. Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA. Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po 36 miesiącach powinna powędrować do kosza ? pzdr olo |
||
2008-09-30 13:45 | Re: Tele-2 | Liwiusz |
olo pisze: > Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy. > Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są > i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP > SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA. > Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez > Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po > 36 miesiącach powinna powędrować do kosza ? A ile już czekasz na rozpoczęcie usługi? Pamiętaj, że samo wypowiedzenie umowy w TP trwa miesiąc kalendarzowy, więc w skrajnym przypadku może to trwać ponad 2 miesiące od podpisania umowy z tele2 (kilka dni na wysłanie pisma z rozwiązaniem + miesiąc + 29 dni wypowiedzenia). -- Pozdrawiam, Liwiusz Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
nowsze | 1 2 3 4 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
tele 2 i faktura której nie powinno być - proszę o pomoc!!! |
Ewa | 2006-01-23 11:27 |
TELE 2 - pomocy co mam zrobić |
lukeskyobi | 2006-08-14 11:31 |
"Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe? |
Lukasz | 2006-09-12 18:33 |
Tele 2 |
Ikar | 2006-12-12 15:52 |
Tele 2 i babcia |
Jacek | 2007-01-26 19:45 |
tele-wyndykacja :) |
rezist.com | 2007-06-22 20:45 |
Tele 2 chce 100 zł |
boukun | 2007-09-20 22:05 |