Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Usługi dla firm - konsekwencje

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2006-12-12 11:27 Usługi dla firm - konsekwencje shreek
Witam

Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
usług i sprzdaż towarów dla firm.
Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.

Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się bierze
telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
A co jak firmy już nie ma?

Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub usługobiorcy?

--
--
M.P.
GG 1119311

2006-12-12 12:09 Re: Usługi dla firm - konsekwencje mvoicem
shreek wrote:

> Witam
>
> Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma
> świadczenie usług i sprzdaż towarów dla firm.
> Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
> trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
> przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
> Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.
>
> Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się
> bierze telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie
> wykorzystywany do celów prowadzenia działalności...
> A co jak firmy już nie ma?
>
> Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub
> usługobiorcy?


Tak. Kupując jako przedsiębiorca, tracisz wszelkie uprawnienia konsumenckie
typu reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową itd....

p. m.
2006-12-12 12:19 Re: Usługi dla firm - konsekwencje Garvey
shreek napisał(a):
> Witam
>
> Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie
> usług i sprzdaż towarów dla firm.
> Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować
> trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w
> przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana?
> Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury.

"5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
(oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
[...]
- zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"

2006-12-12 18:37 Re: Usługi dla firm - konsekwencje Shreek
Garvey napisał(a):

> "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro
> (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku:
> [...]
> - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej"

Istnieje możliwość...

Czyli jest z góry założone, że jeśli nikt nie skorzysta z takiej
możliwości to możesz sobie być ich klientem mimo, że od lat nie
posiadasz DG.

--
M.
GG 1119311
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

fikcyjne zameldowanie - konsekwencje ?

Sundayman 2005-10-15 00:36

JAKIE KONSEKWENCJE??

Jolanta 2005-10-26 10:24

KONSEKWENCJE PRAWNE WYNAJMOWANIA FIRM OCHRONIARSKICH - Pomóżcie PILNE!!!!!!!!!!

anonim 2005-11-07 20:43

Konsekwencje prawne dla instytucji publicznej

010 2005-11-17 09:42

Zakupy + konsekwencje

Kasia Radecka 2006-01-04 13:12

Wpis do EDG - konsekwencje

AD 2006-04-20 22:09

umorzenie postępowania konsekwencje

Grzes_P 2006-06-22 11:06

Znacie jakies Programy partnerskie dla malych firm

kuba 2006-10-08 13:49

Zabytek - jakie konsekwencje?

drzewko 2006-10-23 10:18

jakie konsekwencje?

misia540 2006-11-11 10:58