poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-07-17 16:07 | utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż | kawex |
Witam Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe. Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie gwarancyjnej dołączonej do tego produkty wynika, że: Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować . Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy. Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie ościeżnicy bez jej betonowania. W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w pkt. 7 opis że: Gwarancja traci ważność w przypadku: a) niewłaściwego montażu. Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą. Mam pytanie: W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi? pozdr. Artur K. |
2007-07-17 17:32 | Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż | william |
Użytkownik "kawex" news:f7iijd$250o$1@news.mm.pl... > Witam > Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe. > > Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie > gwarancyjnej > dołączonej do tego produkty wynika, że: > Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować . > Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy. > Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie > ościeżnicy bez jej betonowania. > > W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w > pkt. 7 opis że: > Gwarancja traci ważność w przypadku: > a) niewłaściwego montażu. > > Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa > unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą. > Mam pytanie: > W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i > montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi? > pozdr. A co masz napisane w umowie z tą firmą ? Kto zaproponował montaż na piankę - ty czy oni ? Jeśli umowa była ustna to miej świadomość, że oni mogą twierdzić, że sam chciałeś na piankę .... |
||
2007-07-17 23:44 | Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż | |
>> Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie >> ościeżnicy bez jej betonowania. > A co masz napisane w umowie z tą firmą ? Kto zaproponował montaż na > piankę - ty czy oni ? Jeśli umowa była ustna to miej świadomość, że oni > mogą twierdzić, że sam chciałeś na piankę .... w KF - montaż *nie był* na piankę, a na kotwy montażowe. Autor wątku sam to napisał. Pianka słuzy uszczelnieniu :) choć zdaniem niektórych "fachowców" może być elementem mocujacym :( |
||
2007-07-18 12:34 | Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo | Arek (G) |
kawex napisał(a): > Witam > Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe. > > Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie gwarancyjnej > dołączonej do tego produkty wynika, że: > Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować . > Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy. > Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie > ościeżnicy bez jej betonowania. > > W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w > pkt. 7 opis że: > Gwarancja traci ważność w przypadku: > a) niewłaściwego montażu. > > Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa > unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą. > Mam pytanie: > W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i > montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi? > pozdr. > Artur K. Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany, jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO jakaś bzdura. Arek |
||
2007-07-18 12:42 | Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo | Maciej Bebenek |
Arek (G) napisał(a): > Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś > martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na > półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany, > jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO > jakaś bzdura. Wiesz, czym jest gwarancja? M. PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana. Telewizor nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w pomieszczeniu o podwyższonej wilgotności, itd. itp. |
||
2007-07-18 13:32 | Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo | Arek (G) |
Maciej Bebenek napisał(a): > Arek (G) napisał(a): > >> Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś >> martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na >> półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany, >> jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO >> jakaś bzdura. > > Wiesz, czym jest gwarancja? > > M. > > PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana. Telewizor > nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w pomieszczeniu o > podwyższonej wilgotności, itd. itp. Odnoszę wrażenie, że mnie nie zrozumiałeś. I w konsekwencji ja kompletnie nie rozumiem tego co Ty napisałeś. Arek |
||
2007-07-18 17:35 | Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo | Przemysław_Płaskowicki |
On 2007-07-18 13:32, Arek (G) wrote: > Maciej Bebenek napisał(a): >> Arek (G) napisał(a): >> >>> Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś >>> martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi >>> na półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od >>> ściany, jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie >>> ważna. IMHO jakaś bzdura. >> >> Wiesz, czym jest gwarancja? >> >> M. >> >> PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana. >> Telewizor nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w >> pomieszczeniu o podwyższonej wilgotności, itd. itp. > > Odnoszę wrażenie, że mnie nie zrozumiałeś. I w konsekwencji ja > kompletnie nie rozumiem tego co Ty napisałeś. Rzecz w tym, że gwarancja producenta jest całkowicie dobrowolna i może określać dowolnie arbitralne warunki. Natomiast arbitralnych warunków nie może określać niezgodność z umową. -- Przemysław Płaskowicki It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune, must be in want of a wife. (Jane Austen) |
||
2007-07-19 02:42 | Re: utrata gwarancji poprzez | Marcin Debowski |
Dnia 17.07.2007 kawex > Witam > Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe. A kto ty jesteś, przedsiębiorca czy konsument? Jak ten pierwszy to reklamuj z tyt. rękojmi (o ile niewyłączona), jesli ten drugi, to z tyt. niezgodności z umową. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Nalepka a utrata gwarancji |
eddd | 2005-12-11 01:07 |
Odmowa Gwarancji... |
Apvv | 2005-12-31 09:11 |
Czy naruszenie zapisow umowy poprzez wprowadzenie klauz niedozwolonych .... |
fotomania.pl | 2006-03-15 16:07 |
utrata znaku legitymacyjnego |
arturo | 2006-03-18 10:17 |
Czy naruszenie zapisow umowy poprzez wprowadzenie klauz niedozwolonych .... |
fotomania.pl | 2006-03-15 16:07 |
utrata znaku legitymacyjnego |
arturo | 2006-03-18 10:17 |
Utrata zaufania do pracodawcy. |
Ja | 2006-09-04 18:47 |
montaż anteny sat - brak zgody |
Adam | 2006-09-07 18:10 |
Utrata zaufania do pracownika |
JACKON | 2006-10-05 11:03 |
utrata gwarancji przez drugiego wlasciciela |
bob | 2007-06-24 09:19 |