poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-04-03 21:54 | UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU | mg |
witam Ktoś użył moich numerów karty inteligo-realizując transakcje zakupu plików mp3.w internecie ( a jak wiadomo każdy sprzedawca w jakimkolwiek sklepie ma możliwość wglądu wszystkich cyfr łacznie z CIV) uzywałam jej tylko 2-krotnie do opłacenia Raynera i Hotelu w Londynie ( oczywiscie była kłódka i https//) Otrzymałam wiadmośc o transakcji ( niedziela rano) na sms-najpierw na 3 zł a nastepnie 101 zł - szybko oprózniłam reszte konta przelewając pieniadze na inne ( i tak obawiając sie takich rzeczy trzymalam tam niezbyt duża kwotę) i natychmiast zablokowałam kartę dzwoniąc pod odpowiedni numer inteligo. ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie rachunku!!!!!!! Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na stronie inteligo. I co...... .gó ....no. Bank ma 0 ODPOWIEDZIALNOSCI cytaty z korespondencji ( oczywiscie na poczatku pomylili złotówki z usd :)) """Szanowna Pani, W odpowiedzi na Pani zgłoszenie dotyczące transakcji na kwotę 32,34 PLN dokonanej dnia 20.02.2006 kartą Inteligo Visa Electron o numerze XXXX XXXX XXXX XXXX informujemy, że wystąpiliśmy do usługodawcy o kopię rachunku, na podstawie którego obciążono Pani rachunek. Otrzymaliśmy dokumenty potwierdzające poprawną realizację transakcji. W związku z powyższym nie mamy możliwości uznania Pani reklamacji za zasadną. W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt. Z poważaniem, Monika M............... Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie Wydział Reklamacji """ i drugi mail """"Szanowna Pani, W odpowiedzi na Pani wiadomość elektroniczną przekazujemy wyjaśnienie poruszonej w niej kwestii. Informujemy, że w korespondencji przesłanej do Pani w dniu 28.03.2006 została wskazana błędnie waluta reklamowanej transakcji. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą nieprawidłowość, informując jednocześnie, że poprawna kwota tej transakcji wynosi 32,34 USD. Ponownie informujemy, że otrzymaliśmy dokumenty potwierdzające zasadność obciążenia Pani rachunku. Dokumenty te zostały przekazane Pani w poprzedniej korespondencji. W związku z powyższym Bank nie ma podstaw do podjęcia dalszych działań w przedmiotowej sprawie. W celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień w związku z przedmiotową transakcją prosimy o kontakt z usługodawcą. Ponadto, jeśli transakcja nie była wykonywana przez Panią, sugerujemy zgłoszenie zaistniałej sytuacji Policji. Z poważaniem Monika M....................... Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie Wydział Reklamacji """"" pozdrowienia dla INTELIGO RG |
2006-04-03 22:04 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ | Wojciech Nawara |
mg napisał(a): > uzywałam jej tylko 2-krotnie do opłacenia Raynera i Hotelu w Londynie ( > oczywiscie była kłódka i https//) Hmmm... Mój numer karty inteligo został wykorzystany w dniu następnym po zakupie biletów Ryanair i Wizzair... Może przypadek, a może nie... Jednakże moja reklamacja (27.30 USD) została rozpatrzona pozytywnie. > Otrzymałam wiadmośc o transakcji ( niedziela rano) na sms-najpierw na 3 zł a > nastepnie > 101 zł Czyli najpierw sprawdzili, czy karta istnieje, a potem dopiero właściwa kradzież... Gdzie dokonano zakupu? > ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie > rachunku!!!!!!! Z wykrzykników wnioskuję, że coś jest niby nie tak, ale nie za bardzo rozumiem co... > Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na > stronie > inteligo. Rozumiem, że dzień po zaksięgowaniu, right? > W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek > dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt. No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa. Mniemam, że nie była to transakcja w internecie? |
||
2006-04-03 22:18 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU | mg |
witam ponownie > Gdzie dokonano zakupu? na jakies stronie internetowej oferującej pliki mp3 >> ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie >> rachunku!!!!!!! > Z wykrzykników wnioskuję, że coś jest niby nie tak, ale nie za bardzo > rozumiem co... tzn. że bank mógl anulowac jeszcze transakcje przez parę dni ale nie zrobił tego pomimo reklamacji telefonicznej i listownej >> Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na >> stronie >> inteligo. > > Rozumiem, że dzień po zaksięgowaniu, right? dzien po transakcji ( poniedziałek), zaksiegowane były parę dni później >> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek >> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt. > > No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa. To tylko kopia mojego złoszenia reklamacyjnego w pliku pdf. PS Znam procedurę z drugiej strony ( posiadam sklepy internetowe z płatnosciami online, obsługuję takze klientów z całego swiata i BANK MOZE ZAWSZE ANULOWAC TRANSAKCJE JESLI SĄ JAKIES WĄTPLIWOSCI i banki zachodnie robią to bez wahania pozdrawiam RG |
||
2006-04-03 22:20 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ | Grzegorz Kamionka |
Wojciech Nawara pisze: >> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek >> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt. > > Mniemam, że nie była to transakcja w internecie? ^^^ Z treści posta wynika, że jednak tak. -- Grzegorz Kamionka |
||
2006-04-03 22:43 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU | mg |
nawiązując do mojego wątku płatnosci online z punktu widzenia sklepu internetowego czyli drugiej strony (odbiorcy pieniędzy) odbywa sie to w ten sposób: po wykonaniu płatnosci kartą ( np za pomocą allpay.pl ) transakcja uzyskuje status "nowa", a nastepnie po 1-2 dniach roboczych ( okres sprawdzenia transakcji w banku WYSTAWCY KARTY) uzyskuje dopiero status "wykonana" i dopiero wtedy jako odbiorca transakcji -sklep, mogę przelać pieniądze na swoje ( sklepu ) konto ( btw ten przelew trwa około 9 dni roboczych :( po potrąceniu prowizji oczywiscie takze w przypadku przelewy 24.pl transakcja jest przelewana na konto odbiorcy ...po 5 dniach roboczych (do tego momentu jako sklep nie moge dysponowac tymi pieniędzmi - są zablokowane przez Polcard) I z tego wniosek ze BANK INTELIGO MIAŁ "KUPĘ" czasu zeby zablowac moją transakcje lub ja unieważnic ją ale po prostu OLAŁ sprawę przerzucając koszty i odpowiedzialnośc na klienta w imieniu zony M Grabowski www.zegarki.com.pl www.puzzle-sklep.pl www.patery.com.pl www.silverambe r.net i inne |
||
2006-04-03 22:55 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ | Wojciech Nawara |
mg napisał(a): > tzn. że bank mógl anulowac jeszcze transakcje przez parę dni ale nie zrobił > tego pomimo reklamacji telefonicznej i listownej Nie mógł. Transakcja pod którą założono blokadę (pozytywnie zautoryzowana) musi być zaksięgowana. Rozstrzygnięcie reklamacji to zupełnie inna kwestia. > dzien po transakcji ( poniedziałek), zaksiegowane były parę dni później Coś mi nadal nie pasuje. Skoro zadzwoniłaś, to z pewnością poinformowano Cię, że reklamacje składa się po zaksięgowaniu. Wcześniej nie ma czego za bardzo reklamować... >>> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek >>> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt. >> No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa. > > To tylko kopia mojego złoszenia reklamacyjnego w pliku pdf. Moment, z treści maila wynika przecież, że powinni załączyć dokumenty potwierdzające dokonanie zakupu, a nie skan Twojej reklamacji. Poproś o wysłanie poprawnych dokumentów. |
||
2006-04-03 22:57 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ | Wojciech Nawara |
Grzegorz Kamionka napisał(a): > Z treści posta wynika, że jednak tak. Tylko jakie dokumenty mógł otrzymać bank na potwierdzenie poprawnego wykonania transakcji internetowej (zamówienia plików mp3)... |
||
2006-04-03 22:59 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ | Wojciech Nawara |
mg napisał(a): > na jakies stronie internetowej oferującej pliki mp3 I jeszcze jedno - bank nie prosił o zgłoszenie transakcji na policji i o dosłanie oświadczenia o niezgubieniu karty i nieprzekazaniu kodu PIN? U mnie dokładnie tak to wyglądało... |
||
2006-04-03 23:18 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU | mg |
Użytkownik "Wojciech Nawara" wiadomości news:e0s2be$j4q$3@news.elsat.net.pl... > mg napisał(a): > >> na jakies stronie internetowej oferującej pliki mp3 > > I jeszcze jedno - bank nie prosił o zgłoszenie transakcji na policji i o > dosłanie oświadczenia o niezgubieniu karty i nieprzekazaniu kodu PIN? U > mnie dokładnie tak to wyglądało... nie o nic takiego nie prosił ta strona to: MP3DownloadHQ.com opłata za membership w danych transakcji ( były jednak w dalszej częci pliku pdf.) nie zgadza sie zupełnie mail, numer telefonu-nieaktualny od paru miesięcy, ip z innego miasta - chociaż z domeny polskiej, adres bez numeru mieszkania) A PONIEWAŻ TEGO NIEAKTUALNEGO NUMERU TELEFONU NIE UŻYŁEM W TYCH 2 wspomnianych transakcjach poprzednich ( Ryaner i hotel) to zaczynam podejrzewac, ze dane wyciekły z Banku - Bo tylko tam mieli ten Nieaktualny Numer Telefonu M Grabowski |
||
2006-04-03 23:28 | Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ | Grzegorz Kamionka |
mg pisze: >>> na jakies stronie internetowej oferującej pliki mp3 >> >> I jeszcze jedno - bank nie prosił o zgłoszenie transakcji na policji i o >> dosłanie oświadczenia o niezgubieniu karty i nieprzekazaniu kodu PIN? U >> mnie dokładnie tak to wyglądało... > > nie o nic takiego nie prosił > > ta strona to: > > MP3DownloadHQ.com BTW - jak dla mnie to jest trochę bez sensu - ktoś _kradnie_ pieniądze za które _kupuje_ mp3... Obecnie, w czasach P2P to jakby jechać z Poznania do Szczecina przez Przemyśl ;) -- Grzegorz Kamionka |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Przyjmowanie płatności kartą na WWW |
Grzegorz Niedzwiecki | 2005-12-09 12:33 |
Gdzie drugie konto do codziennych płatności kartą |
Casiti | 2006-01-03 12:14 |
Płacenie kartą w Internecie - co to za pozycja? zerknij |
ALan Aley | 2006-01-14 08:58 |
błąd przy płatności kartą w necie Polcard->Orange |
Krzysztof Lerski | 2006-01-22 23:30 |
UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU |
mg | 2006-04-03 21:54 |
karty plaskie i platnosci w internecie |
Robert Sierant | 2006-06-08 16:11 |
Płacenie kartą w sklepie-INTELIGO-problem dzis |
lestat | 2006-12-11 17:31 |
brak blokady przy zakupie kartą |
neg | 2006-12-17 13:03 |
Kurs dolara przy płatności kartą przez internet |
matman | 2007-01-28 18:27 |
Podawanie numeru karty kredytowej w Internecie |
Artur | 2007-06-24 11:28 |