poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-03-15 10:25 | [VW Bank] numer przy zakladaniu konta... | Marcin K. |
Witam wszystkich. Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :) Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz, otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania. Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji. Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN! Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji. Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem zaplacic za przesylke... Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior dokumentow :) Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania... Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim tonem, jak mi probowano wmowic... Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur? -- Marcin Kolos |
2006-03-15 10:55 | Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta... | sg |
Marcin K. napisał(a): > Witam wszystkich. > > Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze > postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :) > > Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie > u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz, > otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania. > Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii > 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier > przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji. > > Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil > przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN! > > Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji. > Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam > zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i > skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem > _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem > zaplacic za przesylke... > Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior > dokumentow :) > > Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa > przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po > reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania... > > Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru > polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie > nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim > tonem, jak mi probowano wmowic... > > Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank > do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur? > > -- > Marcin Kolos ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało zmień bank |
||
2006-03-21 14:51 | Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta... | Marcin K. |
sg napisał(a): > Marcin K. napisał(a): >> Witam wszystkich. >> >> Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze >> postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej >> grupy :) >> >> Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie >> u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz, >> otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania. >> Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii >> 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier >> przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji. >> >> Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil >> przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN! >> >> Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji. >> Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam >> zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i >> skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem >> _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem >> zaplacic za przesylke... >> Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior >> dokumentow :) >> >> Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa >> przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po >> reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania... >> >> Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru >> polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie >> nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim >> tonem, jak mi probowano wmowic... >> >> Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank >> do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur? >> >> -- >> Marcin > > ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało > zmień bank I sprawa sie wyjasnila - Bank zmienil podejscie, stwierdzil ze co prawda dzownilem po kuriera do nich, ale pod zly numer. Oczywiscie, choc na billingu mam tylko telefon pod wlasciwy numer u nich wyszlo inaczej :) I paczke odebrali i zalozyli konto. W sumie wiec najwazniejsza sprawa zalatwiona, szkoda jednak ze na poczatku wspolpracy takie przejscia mi zafundowali. Moze nie szczesliwy, lecz nie niezadowolony posiadacz konta e-direct. -- Marcin K. |
||
2006-03-15 10:25 | [VW Bank] numer przy zakladaniu konta... | Marcin K. |
Witam wszystkich. Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :) Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz, otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania. Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji. Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN! Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji. Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem zaplacic za przesylke... Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior dokumentow :) Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania... Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim tonem, jak mi probowano wmowic... Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur? -- Marcin Kolos |
||
2006-03-15 10:55 | Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta... | sg |
Marcin K. napisał(a): > Witam wszystkich. > > Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze > postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :) > > Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie > u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz, > otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania. > Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii > 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier > przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji. > > Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil > przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN! > > Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji. > Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam > zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i > skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem > _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem > zaplacic za przesylke... > Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior > dokumentow :) > > Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa > przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po > reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania... > > Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru > polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie > nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim > tonem, jak mi probowano wmowic... > > Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank > do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur? > > -- > Marcin Kolos ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało zmień bank |
||
2006-03-21 14:51 | Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta... | Marcin K. |
sg napisał(a): > Marcin K. napisał(a): >> Witam wszystkich. >> >> Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze >> postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej >> grupy :) >> >> Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie >> u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz, >> otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania. >> Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii >> 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier >> przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji. >> >> Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil >> przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN! >> >> Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji. >> Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam >> zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i >> skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem >> _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem >> zaplacic za przesylke... >> Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior >> dokumentow :) >> >> Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa >> przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po >> reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania... >> >> Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru >> polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie >> nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim >> tonem, jak mi probowano wmowic... >> >> Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank >> do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur? >> >> -- >> Marcin > > ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało > zmień bank I sprawa sie wyjasnila - Bank zmienil podejscie, stwierdzil ze co prawda dzownilem po kuriera do nich, ale pod zly numer. Oczywiscie, choc na billingu mam tylko telefon pod wlasciwy numer u nich wyszlo inaczej :) I paczke odebrali i zalozyli konto. W sumie wiec najwazniejsza sprawa zalatwiona, szkoda jednak ze na poczatku wspolpracy takie przejscia mi zafundowali. Moze nie szczesliwy, lecz nie niezadowolony posiadacz konta e-direct. -- Marcin K. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
błędny numer konta i tego konsekwencje |
Anka L. | 2005-11-02 10:09 |
[VW Bank] numer przy zakladaniu konta... |
Marcin K. | 2006-03-15 10:25 |
numer konta |
...::: Mach :::... | 2006-03-31 22:20 |
numer konta a nazwa banku |
Wojtek | 2006-04-12 09:12 |
numer konta |
...::: Mach :::... | 2006-03-31 22:20 |
numer konta a nazwa banku |
Wojtek | 2006-04-12 09:12 |
Osobny numer konta dla każdego klienta |
Paszczak | 2006-05-01 21:44 |
Inteligo - weryfikacja przy zakladaniu konta |
Seba | 2006-07-26 09:02 |
Nowy numer konta w ING |
corner | 2006-10-21 12:16 |
czy sam numer konta wystarczy...? |
P4 | 2007-03-03 14:12 |