Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

z wgi do...

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes.wgpw
2007-05-19 14:04 z wgi do... general
Wojciech Pysiewicz Dyrektor Departamentu Marketingu i PR WGI, ktory sprowadzil
do firmy m. in. Piotra Kuczynskiego (jako glownego analityka) i byl
odpowiedzialny za wizerunek firmy w mediach:) szybko znalazł nowa lukratywna
posade:

http://tinyurl.com/23ombu

a troche wczesniej:

http://tinyurl.com/29lqke

podobno z noble juz sie rozstal i robi kariere w nowym miejscu (wie ktos
gdzie?)

--
2007-05-19 14:51 Re: z wgi do... gramowski
Jeszcze chyba taki czarnoskory gwiazdor wystepujacy czasami w tv
pracowal jako "analityk" w wgi. Nie jestem pewien, ale chyba po calej
aferze z wgi wciaz mial czelnosc brac udzial w programach tv w roli
"spoecjalisty".
2007-05-19 15:07 Re: z wgi do... Paolo
ci ludzie nie maja honoru nic nie umia nie potrafia zarobic na gieldzie
grosza na wlasna reke. Biora tylko kase od instytucji takich ktore pozniej
bankrutuja jak WGI. Bo tak jest najprosciej pisac analizy ( bzdury ) pokazac
sie w tv i brac za to duza kase. Dziwie sie tylko ze chcieli im za to placic
takie WGI. To dzieki rowniez takim analitykom wgi padlo. Teraz juz wszyscy
analae pracuja dla kogos innego. Dlaczego oni nie potrafia pracowac sami dla
siebie ???

Użytkownik napisał w wiadomości
news:1179579111.373003.68210@l77g2000hsb.googlegroups.com...
> Jeszcze chyba taki czarnoskory gwiazdor wystepujacy czasami w tv
> pracowal jako "analityk" w wgi. Nie jestem pewien, ale chyba po calej
> aferze z wgi wciaz mial czelnosc brac udzial w programach tv w roli
> "spoecjalisty".
>


2007-05-19 16:28 Re: z wgi do... bOUNCeErR
On 19 Maj, 15:07, "Paolo" wrote:
> ci ludzie nie maja honoru nic nie umia nie potrafia zarobic na gieldzie
> grosza na wlasna reke. Biora tylko kase od instytucji takich ktore pozniej
> bankrutuja jak WGI. Bo tak jest najprosciej pisac analizy ( bzdury ) pokazac
> sie w tv i brac za to duza kase.

Skoro jest to takie proste to czemu sam tego nie robisz?

> Dziwie sie tylko ze chcieli im za to placic
> takie WGI. To dzieki rowniez takim analitykom wgi padlo. Teraz juz wszyscy
> analae pracuja dla kogos innego. Dlaczego oni nie potrafia pracowac sami dla
> siebie ???

A czy Ty aby znasz fundamenty updaku WGI? Z powyzszej wypowiedzi
wynika ze nie do konca.

pzdr,
bOUNCeErR
2007-05-19 17:20 Re: z wgi do... gramowski
Ryszard Mbewe sie nazywal. Czy dalej pokzuja go w tv?
2007-05-19 18:07 Re: z wgi do... Dieter
Pisac o czyms co juz bylo to debil potrafi. Anale maja to do siebie, ze nie
zarobiliby na swoich analizach i poradach zlamanego grosza inwestujac przy
tym swoje ciezko zarobione pieniadze. Zaden anal nie powie Ci co wg niego
sie na rynkach stanie, zawsze bedzie sie asekurowal.

D.

2007-05-19 20:06 Re: z wgi do... Paolo

Użytkownik "bOUNCeErR" napisał w wiadomości
news:1179584931.777536.259440@l77g2000hsb.googlegroups.com...
> On 19 Maj, 15:07, "Paolo" wrote:
>> ci ludzie nie maja honoru nic nie umia nie potrafia zarobic na gieldzie
>> grosza na wlasna reke. Biora tylko kase od instytucji takich ktore
>> pozniej
>> bankrutuja jak WGI. Bo tak jest najprosciej pisac analizy ( bzdury )
>> pokazac
>> sie w tv i brac za to duza kase.

> Skoro jest to takie proste to czemu sam tego nie robisz?

Nie pisalem ze jest to proste bo nie jest ale od ponad 10 lat wlasnie sam
inwestuje na gpw i tylko z tego sie utrzymuje, i mam bardzo duza satysfakcje
z tego powodu.

> A czy Ty aby znasz fundamenty updaku WGI? Z powyzszej wypowiedzi
> wynika ze nie do konca.

Nie znam fundamentow upadku wgi ale podejrzewam ze anale z wgi wiedzieli
duuuzo wczesnie co sie swieci ale zachowywaali dobra mine do zlej gry do
konca. No bo co przeciez to nie ich pieniadze byly tylko ludzi oni dostawali
swoje pensje zapewne do konca.

pzdr

2007-05-20 02:26 Re: z wgi do... Palm

Użytkownik "Paolo" napisał w wiadomości
news:f2mt3j$ab0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ci ludzie nie maja honoru nic nie umia nie potrafia zarobic na gieldzie
> grosza na wlasna reke. Biora tylko kase od instytucji takich ktore pozniej
> bankrutuja jak WGI. Bo tak jest najprosciej pisac analizy ( bzdury )
> pokazac
> sie w tv i brac za to duza kase. Dziwie sie tylko ze chcieli im za to
> placic
> takie WGI. To dzieki rowniez takim analitykom wgi padlo. Teraz juz wszyscy
> analae pracuja dla kogos innego. Dlaczego oni nie potrafia pracowac sami
> dla
> siebie ???
>

Mylisz się i to wcale nie jest takie proste.
Szczerze mówiąć chciałbym mieć tak dużą ekonomiczną wiedzę jak oni i umysł
analityczny(lub doświadczenie) by pojmować wiele światowych zjawisk i umieć
je tłumaczyć i znajdywać powiązania i wpływy między nimi. Posłuchaj ich
czasem jak się wypowiadają o OPEC itp - też byś tak potrafił ?
--

= = = = = = =
P a l m @
acn.waw.pl
= = = = = = =

2007-05-20 09:49 Re: z wgi do... Dieter
Powiazanie zawsze mozna znalezc ale umiec analizowac i zarabiac na tym to
dwa rozne swiaty.

D.

2007-05-20 11:00 Re: z wgi do... Paolo
Ok. Bys moze nie mam takiej wiedzy jak oni, byc moze nie potrafilbym sie
wypowiadac na rozne tematy gospodarcze tak jak oni, ale tak jak pisalem
powyzej nie zamienilbym swojego sposobu zarabiania na zycie ( od ponad 10
lat zyje tylko i wylacznie z gieldy i to zyje bardzo dobrze, i to daje mi
duza satysfakcje bo gielda to ciezki temat ) z ich sposobem. Tak ze
podsumowujac nie chcilabym zamienic " swojego nosa do gieldy " i oczywiscie
swoja wiedza z ich wiedza i ich wyczuciem gieldy. Bo gdybym sie zamienil i
posiadl juz tylko ich wiedze to pozostalo by mi pracowac dla kogos pisac
komentarze za pieniadze i nic wiecej. A to nie dawalo by mi satysfakcji.
Nie mowiac juz o sytuacji takiej gdy pracodawca pada tak jak WGI a ludzie
mja pretensje rowniez do analitykow, ktorzy pokazywali sie w tv i
reklamowali i uwiarygadniali caly czas swoj DM

Użytkownik "Palm" napisał w wiadomości
news:f2o4j5$ri9$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Paolo" napisał w wiadomości
> news:f2mt3j$ab0$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> ci ludzie nie maja honoru nic nie umia nie potrafia zarobic na gieldzie
>> grosza na wlasna reke. Biora tylko kase od instytucji takich ktore
>> pozniej
>> bankrutuja jak WGI. Bo tak jest najprosciej pisac analizy ( bzdury )
>> pokazac
>> sie w tv i brac za to duza kase. Dziwie sie tylko ze chcieli im za to
>> placic
>> takie WGI. To dzieki rowniez takim analitykom wgi padlo. Teraz juz
>> wszyscy
>> analae pracuja dla kogos innego. Dlaczego oni nie potrafia pracowac sami
>> dla
>> siebie ???
>>
>
> Mylisz się i to wcale nie jest takie proste.
> Szczerze mówiąć chciałbym mieć tak dużą ekonomiczną wiedzę jak oni i umysł
> analityczny(lub doświadczenie) by pojmować wiele światowych zjawisk i
> umieć je tłumaczyć i znajdywać powiązania i wpływy między nimi. Posłuchaj
> ich czasem jak się wypowiadają o OPEC itp - też byś tak potrafił ?
> --
>
> = = = = = = =
> P a l m @
> acn.waw.pl
> = = = = = = =
>


nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

WGI

Tarpan 222 2006-04-09 20:27

WGI

Tarpan 222 2006-04-09 20:27

WGI-Soporka

zp 2006-05-17 08:37

lucek a wgi

zp 2006-05-17 12:32

WGI - powstala lista dyskusyjna o WGI.

flobber 2006-05-19 02:53

Murzyn a WGI!

Czyzek 2006-05-27 18:52

R.I.P. WGI

agham 2006-06-22 22:30

WGI - cd.

Henryk Zawadzki 2006-06-28 18:50

WGI

Kard 2007-01-09 22:11

Strona WGI

las1 2007-02-05 13:51