Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2005-11-10 09:54 Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... Marsjusz
Witajcie

Sytuacja:
Klient przynosi sprzęt do naprawy (drukarka, komputer) , diagnoza, opinia i
decyzja:
naprawic sie nie da, odstępujemy od usługi, kosztów klient nie ponosi.

Prosimy o odebranie sprzetu. Niestety mija miesiąc, drugi, trzeci ...

Faktem jest, ze sprzęt odebraliśmy od klienta, ale nie mówiliśmy ze go
oddamy jeśli nie uda się naprawić
Mimo informacji pisemnych (email, potem fax) klient nie reaguje.

Pytanie:
Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i czy w
ogole moge to zrobić.

Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie
nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc
"magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować.

Pozdrawiam
MC

2005-11-10 10:16 Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany scream
Marsjusz napisał(a):
> Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie
> nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc
> "magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować.

Czy mógłbyś wykazać trochę inicjatywy i pogrzebać w archiwum? Temat był
wałkowany dziesiątki razy.

--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
2005-11-10 11:16 Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... gg
Użytkownik "Marsjusz" napisał w wiadomości
news:43730ac5$1@news.inet.com.pl...
> Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i
> czy w ogole moge to zrobić.

Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2
miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie
zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym.

--
pozdrawiam
P.
2005-11-10 11:33 Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z Marcin Debowski
In article , gg wrote:
> Użytkownik "Marsjusz" napisał w wiadomości
> news:43730ac5$1@news.inet.com.pl...
>> Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i
>> czy w ogole moge to zrobić.
> Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2
> miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie
> zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym.

E-tam. Po co się tak ograniczać. Można od razu zawrzeć, że jak nie
odbierze to ma zapłacić 3 milony?

PS. Była dobra rada, aby poszukać tematu w archiwum.

--
Marcin
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

gwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany

Piotr Szczepiński 2005-12-16 11:50

Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej

Rysio29 2005-12-21 11:08

Sprzęt sportowy - prawna definicja ?

ZauraK 2006-03-31 09:18

Gwarancja/Rękojma naprawy pogwaranyjnej

Loncula 2006-06-15 14:16

odszkodowanie za skradziony sprzęt

beaujolais 2006-06-20 16:13

Termin naprawy gwarancyjnej.

Sławek \(onet\) 2006-08-23 14:21

Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące -

wlo 2006-12-07 15:39

[pilne]odmowa naprawy co dalej?

xyz 2007-01-15 22:05

reklamacja naprawy a inne uszkodzenie z tego powodu

Michał Trych 2007-05-15 17:26

[odszkodowanie z OC] Prawo do wyboru sposobu naprawy i rodzaju uzytych

AL 2007-06-02 04:27