poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-12-04 16:26 | Zwrot towaru przed uplywem 10 dni od zakupu. | Jaro |
Witam, kupilem monitor LCD w sklepie internetowym. Zeby miec pewnosc co do braku wad (uszkodzonych pikseli) wybralem odbior w salonie firmowym. Nawet nie chodzilo mi o glupie 15zl, ktore zaoszczedzilem odbierajac w sklepie tylko o to zeby go sprawdzic przed zaplatą. No i dalem d.... Sprzedawca tak mi zamotal w glowie.. ..mowil, ze i tak musze zaplacic, ze oni tylko przekazuja towar, ze moge sprawdzic w domu, a jesli cos bedzie to i tak z oddzialem internetowym musze sie kontaktowac. No i pech chcial, ze monitor ma az 6 swiecacych pikseli na czarnym tle gdzie dwa z nich to tkzw. klaster. Towar oczywiscie nadaje sie do naprawy gwarancyjnej = wymiany u dystrybutora. Ja jednak zadzwonilem do handlowca, ktory obslugiwal mnie przez internet zeby nie pakowac sie od razu w naprawe gwarancyjna. Ok, sprzedawca powiedzial, ze wymiania na nowe. Poniewaz jednak wystraczylem sie troche przy tym zakupie bo kupowalem juz wiele monitorow i nie spotkalem sie z taka iloscia bad pikseli spytalem sie czy moge oddac monitor. Sprzedawca uswiadomil mnie ze nie moge zwrocic towaru bo rejestrujac sie w sklepie zaakceptowalem regulamin, a w regulamine byl taki punkt: a.. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w rozdziale zwroty. Nie dotyczy towarów odbieranych w salonie firmowym ******. Ok, juz wiem ze dalem d.... na calej lini. Z drugiej strony nie jest zle, w koncu maja mi go wymienic na sprawny. Chcialbym jednak spytac kogos kto jest biegly w temacie bo kolega stwierdzil, ze tak naprawde to mam wciaz prawo do tego zwrotu bo ten punkt w regulaminie nie posiada mocy prawnej..czy cos w tym stylu. Czy może ktoś mi odpowiedzieć czy kolega ma racje? ..bo jesli tak to moze bede jednak probowal dochodzic swoich praw. |
2007-12-04 23:02 | Re: Zwrot towaru przed uplywem 10 dni od zakupu. | Marcin Debowski |
Dnia 04.12.2007 Jaro > Sprzedawca uswiadomil mnie ze nie moge zwrocic towaru bo rejestrujac sie w > sklepie zaakceptowalem regulamin, a w regulamine byl taki punkt: [..] > zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia > dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru > znajdują się w rozdziale zwroty. Nie dotyczy towarów odbieranych w salonie > firmowym ******. Nie jest istotne gdzie i jak odbierałeś, a czy umowa kupna została zawarta na odległość. > Chcialbym jednak spytac kogos kto jest biegly w temacie bo kolega > stwierdzil, ze tak naprawde to mam wciaz prawo do tego zwrotu bo ten punkt w > regulaminie nie posiada mocy prawnej..czy cos w tym stylu. > Czy może ktoś mi odpowiedzieć czy kolega ma racje? Ma. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zwrot towaru bez paragonu, ale z dowodami zakupu |
paka77 | 2005-11-08 10:50 |
Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego |
Ludek Vasta | 2006-05-29 23:56 |
Zwrot towaru w ciągu 10 dni ? |
Marek | 2006-08-05 23:09 |
zwrot towaru - ile dni? |
Paulina | 2006-11-08 22:20 |
zwrot towaru do 7 dni - rozwiazanie umowy a Bilety Lotnicze? |
Olek_ | 2007-03-19 22:02 |
"Od dnia zakupu" - jak się liczy dni? |
Iluminat | 2007-05-14 10:59 |
Reklamacja towaru a dowod zakupu/paragon |
Daniel Chlodzinski | 2007-06-14 11:42 |
10 dni na zwrot zakupionego towaru... ale... |
dentist | 2007-08-09 20:11 |
Reklamacja, zwrot pieniedzy a dowod zakupu |
khoszwaWYTNIJTO | 2007-09-12 09:25 |
zwrot towaru po zakupie - ile mam dni? |
-= marcin =- | 2007-10-05 16:27 |