Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2010-05-09 13:16 Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Przemysław
Czy treść art. 135 KK odnosi się także do pełniącego obowiązki Prezydenta
Marszałka Komorowskiego?

P.

2010-05-09 17:14 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Maciek
Przemysław napisał(a) w <4be6996c$1@news.home.net.pl> :

> Czy treść art. 135 KK odnosi się także do pełniącego obowiązki Prezydenta
> Marszałka Komorowskiego?
Tak. Z tą różnicą, że nie pełni on obowiązków prezydenta, a wykonuje
obowiązki prezydenta. Opisowo to rozwijając, nie jest on zastępcą który
działa w imieniu prezydenta i z jego woli, ale wykonuje te same obowiązki,
co prezydent i na własną odpowiedzialność.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.
2010-05-09 18:56 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Przemysław

> Tak. Z tą różnicą, że nie pełni on obowiązków prezydenta, a wykonuje
> obowiązki prezydenta. Opisowo to rozwijając, nie jest on zastępcą który
> działa w imieniu prezydenta i z jego woli, ale wykonuje te same obowiązki,
> co prezydent i na własną odpowiedzialność.

No, źle napisałem :) Ale dzięki za odpowiedź. A że obelżywych materiałów
nazbierałem trochę
na różnych forach to w takim razie trzeba to będzie zapakować i przesłać.

P.

2010-05-09 22:13 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Habeck Colibretto
Dnia 09.05.2010, o godzinie 18.56.44, na pl.soc.prawo, Przemysław
napisał(a):

>> Tak. Z tą różnicą, że nie pełni on obowiązków prezydenta, a wykonuje
>> obowiązki prezydenta. Opisowo to rozwijając, nie jest on zastępcą który
>> działa w imieniu prezydenta i z jego woli, ale wykonuje te same obowiązki,
>> co prezydent i na własną odpowiedzialność.
>
> No, źle napisałem :) Ale dzięki za odpowiedź. A że obelżywych materiałów
> nazbierałem trochę
> na różnych forach to w takim razie trzeba to będzie zapakować i przesłać.

???
Tak z ciekawości, to robiłeś tak jak prezydentem był Kaczor?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
- Schutzbach
2010-05-09 22:26 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Przemysław
> ???
> Tak z ciekawości, to robiłeś tak jak prezydentem był Kaczor?

Tak dla Twojej ciekawości: nie jestem zwolennikiem Braci Kaczyńskich, raczej
ich wrogiem.
Ale nigdy w sposób publiczny nie obrażałem Prezydenta RP. Lech Kaczyński nie
był moim Prezydentem.
Ponieważ jestem wyborcą PO uważam za moralny obowiązek bronić obecnego
wykonującego obowiązki Prezydenta.
A Prezydent Kaczyński ma wierne grono swoich zwolenników, które może jak
najbardziej bronić jego osoby
i na pewno to uczyni.
Swoją drogą, ciekawe czy ochrona art. 135 par. 22 KK rozciąga się też na
byłego prezydenta?

Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest
okazja to czemu paru trolli nie
nauczyć nieco pokory wobec prawa.

P.

2010-05-09 22:54 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta bim-bom
W dniu 2010-05-09 22:26, Przemysław pisze:
>> ???
>> Tak z ciekawości, to robiłeś tak jak prezydentem był Kaczor?
>
> Tak dla Twojej ciekawości: nie jestem zwolennikiem Braci Kaczyńskich, raczej
> ich wrogiem.

Tego można się było domyślić...

> Ale nigdy w sposób publiczny nie obrażałem Prezydenta RP. Lech Kaczyński nie
> był moim Prezydentem.
> Ponieważ jestem wyborcą PO uważam za moralny obowiązek bronić obecnego
> wykonującego obowiązki Prezydenta.
> A Prezydent Kaczyński ma wierne grono swoich zwolenników, które może jak
> najbardziej bronić jego osoby
> i na pewno to uczyni.
> Swoją drogą, ciekawe czy ochrona art. 135 par. 22 KK rozciąga się też na
> byłego prezydenta?
>
> Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest
> okazja to czemu paru trolli nie
> nauczyć nieco pokory wobec prawa.

A uważażasz, że Palikot powinien był być dawniej ukarany za złamanie
tego artykułu?
2010-05-09 23:47 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta cyklista
W dniu 09.05.2010 22:26, Przemysław pisze:
> Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest
> okazja to czemu paru trolli nie
> nauczyć nieco pokory wobec prawa.
"kolegów" z pręga chcesz zadenuncjować?
Czekaj, niech się tylko dowiedzą... ;)
2010-05-10 07:44 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Przemysław
>
> A uważażasz, że Palikot powinien był być dawniej ukarany za złamanie tego
> artykułu?

NTG, pytanie było o prawo a zrobiło się zupełnie niepotrzebnie
politycznie...

P.

2010-05-10 07:47 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Przemysław
> "kolegów" z pręga chcesz zadenuncjować?
> Czekaj, niech się tylko dowiedzą... ;)

Takie prawo daje każdemu kpk. Zmień ustawę a potem możesz to nazwywać jak
chcesz.
Póki co, to nie ja łamię prawo tylko oni...

P.

2010-05-10 07:54 Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta Liwiusz
Przemysław pisze:
>> "kolegów" z pręga chcesz zadenuncjować?
>> Czekaj, niech się tylko dowiedzą... ;)
>
> Takie prawo daje każdemu kpk. Zmień ustawę a potem możesz to nazwywać jak
> chcesz.
> Póki co, to nie ja łamię prawo tylko oni...


Co czułbyś do człowieka, który podkablokwałby Cię w 1950r, że
trzymasz dolary w domu? Albo że w 1943r. ukrywasz zbiega? Jeśli szukasz
usprawiedliwienia dla swojego działania, to samo przestrzeganie prawa to
jeszcze za mało.

--
Liwiusz
nowsze 1 2 3 4 5 6 7 8

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

co, jesli jeden kandydat na prezydenta w 2 rundzie ?

Lesio5 2005-10-12 18:40

art. 212 kk czy art. 216 kk

Coby 2005-11-27 23:03

Art. 135 KW - komentarz???

Lookasik 2005-12-19 12:43

Obowiazki prezydenta miasta - rozporzadzenie?

adam 2006-07-07 21:53

Zniewaga prezydenta

SDD 2006-09-02 12:51

Znieważenie

nauczycielb 2006-10-06 14:57

135 kk - znieważenie głowy Państwa Polskiego??

H1 2006-10-18 12:56

obraza prezydenta

P4trykx 2006-11-29 21:06

Art. 269b Kodeksu Karnego i Art. 32 Konstytucji

pdemb 2007-08-26 14:01

znieważenie przez urzędnika w czasie kontroli

robin 2008-09-20 13:31