poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-02-25 13:07 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | Johnson |
maximus pisze: > Jedną wynikająca z aktu a drugą wynikającą z poczęcia. Jaka jest przyjemność z poczęcia, bo nie wiem ;) ? Akt rozumiem, ale poczęcie ? -- @2008 Johnson "Koniec świata się zbliża ..." |
2008-02-25 13:14 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | Maciek |
Użytkownik "Johnson" w wiadomości news:fpub1c$168$1@inews.gazeta.pl... > maximus pisze: > > >> Jedną wynikająca z aktu a drugą wynikającą z poczęcia. > > Jaka jest przyjemność z poczęcia, bo nie wiem ;) ? > Akt rozumiem, ale poczęcie ? Czytanie ze zrozumieniem szwankuje? I ten szwank Cię jeszcze śmieszy? Toż napisał wyraźnie, że kobiety proszą go o akt, ponieważ chcą dziecka. Zapłodnienie wiedzie do spełnienia ich chęci a zaspokojenie chęci daje przyjemność. Maciek |
||
2008-02-25 13:49 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | Johnson |
Maciek pisze: [ciach ...] Pozostawię to bez komentarza, bo postanowiłem dziś być grzeczny. -- @2008 Johnson "Koniec świata się zbliża ..." |
||
2008-02-25 14:52 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | KRZYZAK |
On 25 Lut, 09:44, witek > podejrzewam, że są: ojcem biologicznym się jest i koniec. I masz racje. Dlatego biologiczne ojcostwo samo w sobie nie powinno pociagac zadnych zobowiazan. |
||
2008-02-25 15:44 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | rezist.com |
> Raczej dobić - jest ładny żeby być dawcą genów, Czy nie przesadzasz? Nigdzie nie napisal ze to one chca sie z nim pieprzyc :> -- tomek nowak http://rezist.com & http://anvilstrike.com Notatki przeciwnika spamu: http://icic.pl [ <----- MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ -----> ] |
||
2008-02-25 15:56 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | witek |
maximus wrote: > Dzi?kuj? za pomoc. > Nie porusza?bym tej sprawy gydby nie fakt, ?e kilka kobiet mnie prosi?o o > tak? przysz?ug? i mia?em zawsze dylemat jak to ugry?? od strony prawnej. > Pewnie temat jest szerzej znany (czytaj stosowanyny) tylko pewnie si? o nim > nie mówi. Pytam bo nie chc? by? tym polakiem z przy?owia." M?dry polak > (...)" > > od strony nieprawnej to wylac sobie kubel zimnej wody na głowę. |
||
2008-02-25 15:58 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | Andrzej Adam Filip |
"szerszen" > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" > wiadomości news:ngr51bje78@Perry.fsf.hobby-site.com... > >> AFAIR w UK była sprawa z takim "dzikim dawstwem nasienia" > > ok, tylko jestesmy w polsce i raczej o polskie realia mi chodzi, jak > to jest rozwiazane w polsce i dlaczego skoro mozna przez bank to nie > mozna na podstawie umowy z matka, przeciez patrzac obiektywnie to i > tak na to samo wychodzi Praktycznie: Przez bank spermy *najpierw* trzeba by "wydobyć" z banku spermy "dane osobowe" dawcy - jak domyślam się te dane są praktycznie zawsze utajnione. Przy "dawstwie bezpośrednim" można pozywać dawce bez żadnych kroków pośrednich oraz "zmieniać wersje" jak to doszło do "dawstwa". A co do Polski: jestem gotów podejrzewać że działanie banków spermy reguluje praktyka albo akt prawny dość niskiego rzędu. [ nie jestem prawnikiem, i przypuszczam a nie wiem ] -- Andrzej Adam Filip : anfi@priv.onet.pl : anfi@xl.wp.pl Odpowiedzialność jest wygodna, spoczywa chętnie na takich, co są nietykalni. -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966) |
||
2008-02-25 16:11 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | Andrzej Adam Filip |
KRZYZAK > On 25 Lut, 09:44, witek > >> podejrzewam, że są: ojcem biologicznym się jest i koniec. > > I masz racje. Dlatego biologiczne ojcostwo samo w sobie nie powinno > pociagac zadnych zobowiazan. W *praktyce* prawnej (wynikającej z tradycji) ustalone "ojcostwo biologiczne" implikuje ustalenie "ojcostwa prawnego" poza *BARDZO* nielicznymi wyjątkami. Tradycji nie zmienia się bez *ważnych* powodów w stabilnym państwie :-) Po za tym prawo matki do zrzeczenia się przyszłych roszczeń *w imieniu dziecka i na rzecz dziecka* może być *łatwo* podważane przez nią i nie tylko nią (IMHO). Czyli "po fakcie" matka może zająć stanowisko że "nie miała prawa" zrzec się roszczeń, a wiec że zrzeczenie się "przed faktem" jest efektywnie bezskuteczne :-) To jest "śliski temat" bez "precedensu" z Sadu Najwyższego lub *jasnych* zapisów ustawowych. -- Andrzej Adam Filip : anfi@priv.onet.pl : anfi@xl.wp.pl Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić. -- Piłsudski, Józef (1867-1935) |
||
2008-02-25 16:53 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | KRZYZAK |
On 25 Lut, 16:11, Andrzej Adam Filip > W *praktyce* prawnej (wynikającej z tradycji) ustalone "ojcostwo > biologiczne" implikuje ustalenie "ojcostwa prawnego" poza *BARDZO* > nielicznymi wyjątkami. Dokladnie. A wlasnie przypadkowy biologiczny ojciec po jednorazowym numerku w kiblu, ma tyle samo wspolnego z dzieckiem, co dawca spermy. Chcac byc konsekwentnym nie mozna z dawcow nasienia zdejmowac zobowiazan w stosunku do dziecka. |
||
2008-02-25 17:16 | Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne | Henry(k) |
Dnia Mon, 25 Feb 2008 15:44:53 +0100, rezist.com napisał(a): > Czy nie przesadzasz? Nigdzie nie napisal ze to one chca > sie z nim pieprzyc :> No z jakiegos powodu oceniaja pozytywnie jego geny - widac brzydki nie jest. Zreszta to czeste podejscie kobiet - ladny to moze dac mi syna, ale wychowam go sobie po swojemu zeby mial taki charakter jak chce. Pozdrawiam Henry |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
JAKIE KONSEKWENCJE?? |
Jolanta | 2005-10-26 10:24 |
KONSEKWENCJE PRAWNE WYNAJMOWANIA FIRM OCHRONIARSKICH - Pomóżcie PILNE!!!!!!!!!! |
anonim | 2005-11-07 20:43 |
Konsekwencje prawne dla instytucji publicznej |
010 | 2005-11-17 09:42 |
Zakupy + konsekwencje |
Kasia Radecka | 2006-01-04 13:12 |
[prawo pracy] konsekwencje prawne ... |
Luk | 2006-01-08 15:40 |
dawca immunizowany/platny |
Mariusz Pabis | 2006-08-04 11:00 |
jakie konsekwencje? |
misia540 | 2006-11-11 10:58 |
Kradziez nasienia, ciaza bez stosunku a pozwew i aliment?? |
Papkin | 2007-03-04 00:51 |
Prawne konsekwencje zerwania zaręczyn |
chester | 2007-08-10 11:47 |
zagrożenie zdrowia -konsekwencje? (pr |
McRella | 2007-08-21 23:57 |