poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-02-06 13:53 | drukarka i gwarancja | jętek |
Kupilem drukarke hp, po 3 mc przestala pobierac papier. Nie mialem czasu i do sklepu dostarczyl ja ojciec (oczywiscie z gwarancja). W sklepie powiedzieli, ze nie naprawiaja drukarek i kazali ojcu dzwonic na nr tel z gwarancji. Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia? A moze maja racje? |
2007-02-06 15:00 | Re: drukarka i gwarancja | szerszen |
Użytkownik "jętek" news:eq9tou$s3f$1@inews.gazeta.pl... > Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia? > A moze maja racje? a jakby to byla 100 kg lodowa to tez bys ja wiozl do sklepu, czy moze wysil sie i zadzwonil pod telefon z gwarancji? czyli do autoryzowanego serwisu danej marki |
||
2007-02-06 15:13 | Re: drukarka i gwarancja | jętek |
> a jakby to byla 100 kg lodowa to tez bys ja wiozl do sklepu, czy moze > wysil sie i zadzwonil pod telefon z gwarancji? > czyli do autoryzowanego serwisu danej marki > ale to nie jest lodówka, ani samochód - to jest drukarka, którą mozna wziac pod pache. |
||
2007-02-06 15:26 | Re: drukarka i gwarancja | szerszen |
Użytkownik "jętek" news:eqa2ec$io6$1@inews.gazeta.pl... > ale to nie jest lodówka, ani samochód - to jest drukarka, którą mozna > wziac > pod pache. a czy to wplywa na myslenie? nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi |
||
2007-02-09 14:18 | Re: drukarka i gwarancja | Gotfryd Smolik news |
On Tue, 6 Feb 2007, szerszen wrote: > a czy to wplywa na myslenie? Czasem niekorzystnie ;) Przyznam że czasami chce się prościej a nie zawsze wychodzi się na tym dobrze. > nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na > ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami > gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień do "konsumenckiej niezgodności z umową". A może ona być korzystniejsza od gwarancji! IMO pomysł zaniesienia drukarki do *sprzedawcy* moze być całkiem dobrze przemyślany! (*) - dot. zastrzeżenia "niekiedy" z 1. zdania :) pzdr, Gotfryd |
||
2007-02-09 17:51 | Re: drukarka i gwarancja | szerszen |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702091415180.3036@athlon64... > Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień > do "konsumenckiej niezgodności z umową". > A może ona być korzystniejsza od gwarancji! zgadza sie, ale tu klient sam wybral sposob rozwiazania problemu na gwarancyjny, wiec jakby druga droge zamknal sobie automatycznie, a zatem sklep ma racje, co innego jakby olal gwarancje i reklamowal na zasadzie o ktorej wspomniales ;) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Szpiclujaca drukarka jako wadliwy produkt |
tuni | 2005-11-19 02:15 |
gwarancja |
M | 2006-04-18 14:53 |
gwarancja.... |
AxAy | 2006-05-05 23:07 |
Gwarancja |
Wojtek | 2006-07-02 09:42 |
Gwarancja |
Leszek | 2006-07-06 09:26 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-27 20:48 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-28 08:11 |
Gwarancja |
Wacław | 2006-08-30 18:00 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |