poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-08-30 18:00 | Gwarancja | Wacław |
Witam. W 2004 r. (Październik) w lokalnym oddziale firmy, której siedziba znajduje się w innym mieście, kupiłem okna plastikowe wraz ze wstawieniem. Od pierwszych miesięcy jedno niewłaściwie funkcjonowało. Po zgłoszeniu zjawił się przedstawiciel i przeprowadził drobną regulację. Sytuacja powtórzyła się po kilku miesiącach. W trakcie trzeciej wizyty serwisant stwierdził, że okno ma uszkodzoną jakąś część i należy ten element wymienić. Wizyty w lokalu firmy nie przyniosły skutku, więc miesiąc temu zwróciłem się z reklamacją na piśmie (w załączeniu kopie f-ry i gwarancji), która została dostarczona do siedziby głównej firmy. Przedtawiciel obiecał się skontaktować i juz miesiąc jest cisza. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. P.S.Rozwiązania w stylu amerykańskich filmów (po ryju) odpadają (u nas się nie sprawdzają). Pozdrawiam. Wacław. Będę wdzięczny z sugestie, co powinienem teraz zrobić. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gwarancja. |
Lercam | 2005-11-09 13:50 |
gwarancja |
M | 2006-04-18 14:53 |
Gwarancja |
Wojtek | 2006-07-02 09:42 |
Gwarancja |
Leszek | 2006-07-06 09:26 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-27 20:48 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-28 08:11 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
gwarancja.. |
młody | 2007-01-18 18:34 |
Gwarancja |
wiz | 2007-01-28 17:36 |