poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-01-28 17:36 | Gwarancja | wiz |
Wykupilem 7 dniowa gwarancje na wadliwe piksele w monitorze LCD. Drugiego dnia zglosilem telefonicznie, ze wypalil sie pixel. Sprzedawca powiedzial, ze nowy monitor zamawia i jak przywioza to da mi znac i oczywiscie wymiana. Mija tydzien i nie ma monitora a ja nie mam zadnego papieru, ze zglosilem reklamacje. Co powinienem zazadac od sprzedawcy? Czy email potwierdzajacy zgloszenie wystarczy? Dodam, ze to sprzedaz wysylkowa i osobiscie nie usmiecha mi sie jechac 150 km. Czy jesli w umowie gwarancyjnej nie ma zapisu co oznacza 7 dni to nalezy je czytac jako 7 dni roboczych? |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gwarancja. |
Lercam | 2005-11-09 13:50 |
gwarancja |
M | 2006-04-18 14:53 |
Gwarancja |
Wojtek | 2006-07-02 09:42 |
Gwarancja |
Leszek | 2006-07-06 09:26 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-27 20:48 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-28 08:11 |
Gwarancja |
Wacław | 2006-08-30 18:00 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
gwarancja.. |
młody | 2007-01-18 18:34 |