poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-09-04 10:46 | Katalog internetowy - brak efektów | Wycior |
Witam. Jako firma podpisalismy umowę z serwisem X. W ramach umowy dostaliśmy możliwość stworzenia wizytówki firmy, podania słów kluczowych dla naszej branży. Automatycznie w wynikach zapytania katalog formy X miał wyświetlać nas, pod warunkiem wprowadzenia w zapytaniu zdefiniowanych przez nas słów kluczowych. Czy jeżeli katalog nie umieszcza nas w wynikach mimo podania konkretnych słów w zapytaniu, wcześniej zdefiniowanych przez nas w wizytówce mogę zerwać umowę z firmą X? Abonament (raczej raty, gdyż co miesiąc płacimy część opłaty, która była za rok) jest dość drogi, a nie chcemy płacić za coś, co nie spełnia naszych oczekiwań. Jak postąpić? Mimo kontaktów firma X nie odpowiada ani nie poprawia działania swojego serwisu. Przestać im płacić i potem podeprzeć się dowodami (wydruki wyników wyszukiwań)? Czy może zgłosić im chęć rezygnacji wraz z motywacją? -- Pzdr., Wycior |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
katalog naciagaczy ze Szwajcarii |
Lesio5 | 2006-02-11 17:22 |
Odpowiedzialność za katalog użytkownika |
grizz | 2006-04-05 22:27 |
Pytanie o serwis internetowy |
kropka | 2006-03-23 19:20 |
Odpowiedzialność za katalog użytkownika |
grizz | 2006-04-05 22:27 |
sklep internetowy |
michal_cobra | 2006-05-31 20:29 |
GIODO a Sklep Internetowy |
mf | 2006-06-08 16:16 |
Sklep internetowy |
picom | 2006-06-20 11:43 |
Katalog spraw dla "Stop korupcji" |
ropoiwzk | 2007-04-01 09:04 |
Sklep internetowy a gwarancja |
Danny | 2007-11-09 18:11 |
Katalog Prawników |
Lukasz | 2008-04-09 21:03 |