poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-09-10 13:27 | kłopotliwy klient | anna |
Witam, Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce zwrotu zaliczki. pozdrawiam Anna |
2009-09-10 13:45 | Re: kłopotliwy klient | jureq |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:27:37 +0200, anna napisał(a): > Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient > wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce > zwrotu zaliczki. Najprościej wykonać pozostałe 20% |
||
2009-09-10 13:53 | Re: kłopotliwy klient | anna |
UĹźytkownik "jureq" > >> Jak w zerwaÄ/rozwiÄ zaÄ/wypowiedzieÄ umowÄ na wykonanie usĹugi. Klient >> wpĹaciĹ 30% zaliczki, usĹuga zostaĹa wykonana w 80%, klient jednak chce >> zwrotu zaliczki. > > NajproĹciej wykonaÄ pozostaĹe 20% Tak, masz racjÄ, tylko klient mi to uniemoĹźliwia. Do wywiÄ zania siÄ z umowy niezbÄdna jest wspĂłĹpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, pomimo moich prĂłb nawiÄ zania jakiegoĹ kontaktu. pozdrawiam Anna |
||
2009-09-10 13:57 | Re: kłopotliwy klient | spp |
anna pisze: >>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient >>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce >>> zwrotu zaliczki. >> >> Najprościej wykonać pozostałe 20% > > Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z > umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, > pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu. Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i pozew do Sądu - 100 % wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych klientów - próbować trzeba. ;) -- spp |
||
2009-09-10 14:14 | Re: kłopotliwy klient | anna |
UĹźytkownik "spp" > > ZaĹźÄ daÄ dopuszczenia do prac, wziÄ Ä odmowÄ na piĹmie i do SÄ du - 100 % > wartoĹci robĂłt + straty spowodowane przestojem i utratÄ kolejnych > klientĂłw - prĂłbowaÄ trzeba. ;) 'Dopuszczenie do prac' sprowadza siÄ w moim przypadku do spotkaĹ z klientem i jej omawiania. Sytuacja wyglÄ da tak, Ĺźe jego satysfakcjonuje to, co zostaĹo juĹź zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile) sytuacjÄ, Ĺźe nic nie zostaĹo zrobione, terminy sÄ nie dotrzymywane (w umowie nie ma Ĺźadnych terminĂłw) i ponosi z tego tytuĹu horendalne straty. Dlatego chcÄ rozwiÄ zaÄ/zerwaÄ/wypowiedzieÄ (nie wiem, jak to wĹaĹciwie okreĹliÄ) tÄ umowÄ. pozdrawiam Anna |
||
2009-09-10 17:45 | Re: kłopotliwy klient | SQLwysyn |
UĹźytkownik "anna" news:h8ar70$r91$1@nemesis.news.neostrada.pl... > > UĹźytkownik "spp" > >> ZaĹźÄ daÄ dopuszczenia do prac, wziÄ Ä odmowÄ na piĹmie i do SÄ du - 100 % >> wartoĹci robĂłt + straty spowodowane przestojem i utratÄ kolejnych >> klientĂłw - prĂłbowaÄ trzeba. ;) > > 'Dopuszczenie do prac' sprowadza siÄ w moim przypadku do spotkaĹ z > klientem i jej omawiania. Sytuacja wyglÄ da tak, Ĺźe jego satysfakcjonuje > to, co zostaĹo juĹź zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez > maile) sytuacjÄ, Ĺźe nic nie zostaĹo zrobione, terminy sÄ nie dotrzymywane > (w umowie nie ma Ĺźadnych terminĂłw) i ponosi z tego tytuĹu horendalne > straty. Dlatego chcÄ rozwiÄ zaÄ/zerwaÄ/wypowiedzieÄ (nie wiem, jak to > wĹaĹciwie okreĹliÄ) tÄ umowÄ. MoĹźe wiÄcej detali? Typ umowy, na co jest ta umowa. RĹźniÄcie desek, sklep internetowy, hosting? Tak to moĹźemy zgadywaÄ sobie jeszcze dĹugo. -- SQLwysyn sqlwysyn.blog.onet.pl |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
klient nie zaplacil za fakture |
andy | 2006-03-09 19:19 |
klient nie zaplacil za fakture |
andy | 2006-03-09 19:19 |
Allegro - uciążliwy klient straszy sądem ! ! ! |
AleX | 2006-05-17 20:27 |
Klient nie dotrzymal warunkow umowy |
Remek | 2006-07-01 17:03 |
Zakres odpowiedzialnosci - sprzedawca,kurier,klient |
akulik | 2007-11-01 13:52 |
Cesja umowy cywilnej versus klient. |
Andrzej | 2007-11-28 16:30 |
Czy klient moze zarządać wylaczenia monit |
Mis Puchatek | 2008-01-13 11:59 |
Przychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym... |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2008-09-17 00:04 |
Nieuczciwy klient |
Papik | 2009-01-24 00:28 |
klient nie zaplacil |
filemon | 2009-05-11 20:14 |