poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-12-04 11:44 | naprawa gwarancyjna | A-Geo |
Witam. Mam pytanie. Kupiłam laptopa ktory po dwoch tygodniach się popsuł. Obecnie jest w serwisie 16 dzień. Przeczytalam umowe gwarancyjna sklepu i ten zobowiazuje się do naprawienia w ciagu 14 dni roboczych, ewentualnie jesli musieliby go wyslac do specjalistycznego serwisu to czas moze byc przedluzony do maksymalnie 28 dni roboczych. Otoz zostal wyslany do specjalistycznego serwisu. Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy? Niestety w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane. Pozdrawiam A-Geo |
2008-12-04 12:23 | Re: naprawa gwarancyjna | gardziej |
> Mam pytanie. Kupiłam laptopa ktory po dwoch tygodniach się popsuł. Obecnie > jest w serwisie 16 dzień. Przeczytalam umowe gwarancyjna sklepu i ten > zobowiazuje się do naprawienia w ciagu 14 dni roboczych, ewentualnie jesli > musieliby go wyslac do specjalistycznego serwisu to czas moze byc przedluzony > do maksymalnie 28 dni roboczych. Otoz zostal wyslany do specjalistycznego > serwisu. > Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie > otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy? Niestety > w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane. po tej tysiecznej wiadomosci rozumiem, dlaczego probowano robic kampanie uswiadamiania konsumentow. |
||
2008-12-04 12:54 | Re: naprawa gwarancyjna | Marcin Debowski |
Dnia 04.12.2008 A-Geo > Moje pytanie to czy jesli po uplywie tych 28 dni roboczych ja nadal go nie > otrzymam mam prawo zadac nowego laptoka ewentualnie zwrotu pieniedzy? > Niestety w umowie gwarancyjnej nic takiego nie jest napisane. Oczywiście. Masz prawo żądać praktycznie wszystkiego, natomiast czego możesz żądąć SKUTECZNIE to tego co zapisano w umowie gwarancyjnej oraz rzeczywistych strat, które poniosłeś w wyniku niedotrzymania terminu o ile potrafisz je udokumentować. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Naprawa gwarancyjna |
Tomasz Maleski | 2005-10-10 14:34 |
Gwarancja a karta gwarancyjna |
Aga | 2005-12-12 13:57 |
Imienna karta gwarancyjna |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2006-06-01 16:52 |
przedłużająca się naprawa gwarancyjna |
CiepliX | 2006-06-01 20:11 |
długa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia |
Kuba-RPM | 2006-07-23 18:59 |
prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy |
Zygmunt M. Zarzecki | 2006-10-04 15:28 |
naprawa gwarancyjna plyty glownej |
kennard | 2007-01-12 00:35 |
dluga naprawa gwarancyjna |
cienki_bolek | 2007-04-23 10:46 |
Naprawa gwarancyjna telefonu i wymiana telefonu |
pit | 2007-12-13 01:45 |
Naprawa gwarancyjna a brak plomby |
AcePL | 2008-03-30 18:40 |