Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjn

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2008-03-16 19:31 Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjn Kubek Bartosz
Witam

Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
do uwzględnienia mojej reklamacji.

Probelm po którce jest taki:
* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
zmienne.

Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
2008-03-18 00:32 Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunika B.
On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz wrote:
> Witam
>
> Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
> do uwzględnienia mojej reklamacji.
>
> Probelm po którce jest taki:
> * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
> kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
> poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
> ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
> * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
> miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
> warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
> * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
> nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
> dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
> * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
> została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
> zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
> (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
> * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
> zmienne.
>
> Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
> dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
> tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
> przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?

Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?
2008-03-18 06:49 Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi t Liwiusz
B. napisał(a):
> On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz wrote:
>
>>Witam
>>
>>Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
>>do uwzględnienia mojej reklamacji.
>>
>>Probelm po którce jest taki:
>>* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
>>kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
>>poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
>>ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
>>* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
>>miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
>>warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
>>* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
>>nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
>>dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
>>* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
>>została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
>>zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
>>(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
>>* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
>>zmienne.
>>
>>Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
>>dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
>>tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
>>przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
>
>
> Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?


Należy napisać pozew i złożyć go w sądzie - postępowanie reklamacyjne
zostało już zakończone.

Czy to jest usługa standardowa (w cenniku), czy tylko jednorazowa
promocyjna akcja?

Jeśli cena usługi była Ci znana w momencie podpisywania umowy
telekomunikacyjnej (czyli jeśli jej wysokość była w cenniku, albo
pojawiła się później i zostałeś o tym oficjalnie poinformowany), to aby
wygrać, musiałbyś udowodnić, że pracownik CC wprowadził Cię w błąd.
Operator ma bowiem dowód poinformowania o cenie usługi, a Ty musiałbyś
udowodnić, że w międzyczasie składał Ci inną ofertę.

Jeśli natomiast jest to jakaś chwilowa promocja, poza oficjalnym
cennikiem, do na operatorze ciążyłby dowód udowodnienia, że prawidłowo
poinformował Cię o cenie.



--
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
egzekucji -> http://www.kwm.net.pl
2008-03-18 10:44 Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjn szerszen

Użytkownik "Kubek Bartosz" napisał w wiadomości
news:174507ac-3953-4cc4-b9bb-8e273431669b@e23g2000prf.googlegroups.com...

> * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
> nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
> dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać

a czy podpisywales cos w zwiazkuz tym?
no bo skoro rozmowa jest nieosiagalna, to ty sobie wlasnie przypomniales, ze na
nic nie wyraziles zgody i ze usluga zostala wlaczona wbrew tobie itd :)
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

niewykonanie usługi a zwrot kosztów

Ania 2005-12-13 13:20

usługi nie wykonali i co dalej ?

Maria 2005-12-16 21:46

usługi prawnicze, doradztwo prawne

TT 2006-04-19 14:03

Nie zapłacili mi za usługi.... POMOCY!!!

achtung 2006-04-26 18:55

Pytanie o pr cywilne wykonanie usługi

Arek K. 2006-06-09 19:40

Usługi dla firm - konsekwencje

shreek 2006-12-12 11:27

Pośrednik - złe wykonanie usługi

Slawek 2007-03-28 17:49

odmowa wykonania usługi?

mariusz 2007-05-06 11:38

Usługi edukacyjne

goto 2007-06-08 19:36

Zwrot za bilet za kiepskie usługi

Ewa Maciejewska 2007-09-22 19:54