poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-03-16 19:31 | Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjn | Kubek Bartosz |
Witam Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY", do uwzględnienia mojej reklamacji. Probelm po którce jest taki: * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności, ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść. * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy. * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna, została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy) * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie zmienne. Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić? |
2008-03-18 00:32 | Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunika | B. |
On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz > Witam > > Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY", > do uwzględnienia mojej reklamacji. > > Probelm po którce jest taki: > * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona > kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak > poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności, > ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść. > * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co > miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o > warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy. > * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest > nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie > dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać > * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna, > została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby > zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było > (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy) > * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie > zmienne. > > Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć > dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na > tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do > przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić? Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie? |
||
2008-03-18 06:49 | Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi t | Liwiusz |
B. napisał(a): > On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz > >>Witam >> >>Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY", >>do uwzględnienia mojej reklamacji. >> >>Probelm po którce jest taki: >>* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona >>kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak >>poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności, >>ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść. >>* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co >>miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o >>warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy. >>* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest >>nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie >>dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać >>* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna, >>została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby >>zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było >>(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy) >>* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie >>zmienne. >> >>Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć >>dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na >>tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do >>przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić? > > > Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie? Należy napisać pozew i złożyć go w sądzie - postępowanie reklamacyjne zostało już zakończone. Czy to jest usługa standardowa (w cenniku), czy tylko jednorazowa promocyjna akcja? Jeśli cena usługi była Ci znana w momencie podpisywania umowy telekomunikacyjnej (czyli jeśli jej wysokość była w cenniku, albo pojawiła się później i zostałeś o tym oficjalnie poinformowany), to aby wygrać, musiałbyś udowodnić, że pracownik CC wprowadził Cię w błąd. Operator ma bowiem dowód poinformowania o cenie usługi, a Ty musiałbyś udowodnić, że w międzyczasie składał Ci inną ofertę. Jeśli natomiast jest to jakaś chwilowa promocja, poza oficjalnym cennikiem, do na operatorze ciążyłby dowód udowodnienia, że prawidłowo poinformował Cię o cenie. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w egzekucji -> http://www.kwm.net.pl |
||
2008-03-18 10:44 | Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjn | szerszen |
Użytkownik "Kubek Bartosz" news:174507ac-3953-4cc4-b9bb-8e273431669b@e23g2000prf.googlegroups.com... > * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest > nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie > dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać a czy podpisywales cos w zwiazkuz tym? no bo skoro rozmowa jest nieosiagalna, to ty sobie wlasnie przypomniales, ze na nic nie wyraziles zgody i ze usluga zostala wlaczona wbrew tobie itd :) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
niewykonanie usługi a zwrot kosztów |
Ania | 2005-12-13 13:20 |
usługi nie wykonali i co dalej ? |
Maria | 2005-12-16 21:46 |
usługi prawnicze, doradztwo prawne |
TT | 2006-04-19 14:03 |
Nie zapłacili mi za usługi.... POMOCY!!! |
achtung | 2006-04-26 18:55 |
Pytanie o pr cywilne wykonanie usługi |
Arek K. | 2006-06-09 19:40 |
Usługi dla firm - konsekwencje |
shreek | 2006-12-12 11:27 |
Pośrednik - złe wykonanie usługi |
Slawek | 2007-03-28 17:49 |
odmowa wykonania usługi? |
mariusz | 2007-05-06 11:38 |
Usługi edukacyjne |
goto | 2007-06-08 19:36 |
Zwrot za bilet za kiepskie usługi |
Ewa Maciejewska | 2007-09-22 19:54 |