poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-12-04 09:50 | Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | Zebris |
Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach. Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. Odszkodowanie jest: - jeśli opóźnienie pociągu przekroczy 60 minut, to pasażerowi przysługuje zwrot 25 proc. wartości biletu; - jeśli opóźnienie przekroczy 120 minut, to pasażer dostaje zwrot połowy wartości biletu. Odszkodowania brak: - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro; - jeśli klient wiedział o opóźnieniu przed kupnem biletu; - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało ono z winy pasażera albo osoby trzeciej. Więcej tutaj: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_prawa_pasazerow__Spozniony_pociag ___zwrot_pieniedzy.html |
2014-12-04 11:27 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | radoslaw |
W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 09:50:49 UTC+1 użytkownik Zebris napisał: > Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach. > Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. > (...) > - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało ono I teraz każde opóźnienie będzie przez okoliczności zewnętrzne (np. pogoda) Radek |
||
2014-12-04 18:53 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pi | Shrek |
On 2014-12-04 11:27, radoslaw@korzeniewski.net wrote: >> Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach. >> Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. >> (...) >> - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało ono > I teraz każde opóźnienie będzie przez okoliczności zewnętrzne (np. pogoda) Nawet nie - po prostu normą są już pociągi, które godzinne opóźnienie potrafią nadgonić na trasie;) Shrek. |
||
2014-12-04 19:08 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pi | Sonn |
W dniu 2014-12-04 09:50, Zebris pisze: > Wreszcie nadszedł dzień, w którym puścimy tą firmę w skarpetach. > Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. > > Odszkodowanie jest: > - jeśli opóźnienie pociągu przekroczy 60 minut, to pasażerowi > przysługuje zwrot 25 proc. wartości biletu; > - jeśli opóźnienie przekroczy 120 minut, to pasażer dostaje zwrot połowy > wartości biletu. > > Odszkodowania brak: > - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro; > - jeśli klient wiedział o opóźnieniu przed kupnem biletu; > - jeśli na opóźnienie miały wpływ okoliczności zewnętrzne lub powstało > ono z winy pasażera albo osoby trzeciej. > > Więcej tutaj: > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_prawa_pasazerow__Spozniony_pociag__ _zwrot_pieniedzy.html > Nie bój żaby. Procedura pewnie będzie taka, że to ciebie PKP puści z torbami ;) -- Sonn |
||
2014-12-04 19:54 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | qwerty |
Użytkownik "Zebris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5480205e$0$21554$65785112@news.neostrada.pl... > Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. Od jakiegoś czasu można. |
||
2014-12-04 19:54 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | qwerty |
Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5480a32a$1$53615$b1db1813$3c7cb2fd@news.astraweb.com... > Nie bój żaby. Procedura pewnie będzie taka, że to ciebie PKP puści z torbami > ;) Trzeba wysłać bilet. |
||
2014-12-05 13:58 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | Tomasz Chmielewski |
Zebris wrote: > Odszkodowania brak: > - jeśli klient wiedział o opóźnieniu przed kupnem biletu; "Co, zdziwiony że się znowu spóźnił?" To w zasadzie wyklucza wszelkie reklamacje ;) -- Tomasz Chmielewski http://www.sslrack.com |
||
2014-12-06 13:51 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | jg |
Dnia Thu, 4 Dec 2014 09:50:30 +0100, Zebris napisał(a): > Odszkodowania brak: > - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro; co oni z tym euro wyjechal? afaik w polsce obowiazuje waluta zloty. wg jakiego kursu? -- jg |
||
2014-12-07 23:11 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy | J.F. |
Dnia Sat, 6 Dec 2014 13:51:00 +0100, jg napisał(a): > Dnia Thu, 4 Dec 2014 09:50:30 +0100, Zebris napisał(a): >> Odszkodowania brak: >> - jeśli jego wartość nie przekracza 4 euro; > > co oni z tym euro wyjechal? afaik w polsce obowiazuje waluta zloty. dawniej, jak zlotowka sie dewaluowala, to mialo pewien sens. Teraz ... moze to realizacja unijnej dyrektywy ? > wg jakiego kursu? Jest tabela NBP. Tylko ktora - z dnia spoznienia, z dnia zakupu. Ogolnie - to najmniejszy problem :-) J. |
||
2014-12-08 09:29 | Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pienięd | BartekK |
W dniu 2014-12-04 o 09:50, Zebris pisze: > Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie. > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_prawa_pasazerow__Spozniony_pociag__ _zwrot_pieniedzy.html Jak zwykle UE musi kazać zrobić po swojemu. Zamiast zrobić tak, jak to się sprawdziło i działa w wielu innych branżach: np dostępny dla klienta droższy bilet "z gwarantowanym czasem SLA dowiezienia klienta na miejsce" dający gwarancję przewodu w terminie lub zwrot/kara lub transport alternatywny (a co, klient więcej płaci, to można go i taksówką zawieźć, byle w czasie się zmieścić), albo tańszy bilet z mniejszym priorytetem, z gwarancją dowiezienia ale bez gwarancji czasu dowiezienia... -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
21 dni na zwrot pieniędzy |
tomasz bedliński | 2006-05-26 05:39 |
zwrot pieniędzy za produkt |
Jerry | 2006-06-07 18:01 |
Niszczenie pieniędzy |
akanid | 2006-12-28 14:26 |
zwrot pieniędzy |
Daniel Wilski | 2007-07-26 10:01 |
Liceum eksternistyczne - zwrot pieniędzy |
Nicole | 2007-11-03 18:40 |
brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 11:27 |
Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 12:31 |
Zwrot pieniędzy za niewykorzystany pobyt |
XDF | 2009-07-01 10:09 |
niewykonanie umowy a zwrot pieniędzy |
Jasio | 2012-02-19 18:25 |
Odzyskanie pieniędzy |
Przemysław Adam Śmiejek | 2012-06-14 07:00 |