poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-07-04 09:40 | oszukana przez biuro podróży | anna |
Witam moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży. na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę) że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana czy w takim wypadku można złożyć reklamację? w umowie jest napisane że o zmianach uczestnik musi być poinformowany dobę przed wylotem i wyrazić na nie zgodę, a tymczasem stało się inaczej. czy na mocy Ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( tekst jednolity: DzU z 2004 r. Nr 223, poz.2268 ) może domagać się odszkodowania lub natychmiastowego przeniesienia do właściwego hotelu??? bardzo dziękuję za pomoc sprawa zaczęcła się dziś w nocy i nie wiemy co z tym zrobić Ania |
2007-07-04 09:50 | Re: oszukana przez biuro podróży | badzio |
Patrze, patrze a tu anna porozsypywal nastepujace haczki: > Witam > moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch > noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży. > na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę) > że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży > do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana > czy w takim wypadku można złożyć reklamację? Tak, moze zlozyc reklamacje. Na poczatek proponowalbym zglosic zastrzezenia do osoby, ktora w imieniu biura opiekuje sie ta wycieczka (moze to ta osoba, ktora poinformowala o zmianie hotelu)? Jesli interwencja nie przyniesie efektu - reklamacje nalezy zlozyc po powrocie do kraju (bo bedac za granica to troche ciezko to zrobic). Zakladam ze w umowie jest napisane w jakim hotelu kolezanka bedzie zakwaterowana. A, ku przestrodze dla potomnosci - mozesz podac nazwe biura ;) -- badzio |
||
2007-07-04 20:33 | Re: oszukana przez biuro podróży | Klara Bemol |
anna napisał(a): > Witam > moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch > noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży. > na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę) > że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży > do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana > czy w takim wypadku można złożyć reklamację? > w umowie jest napisane że o zmianach uczestnik musi > być poinformowany dobę przed wylotem i wyrazić na nie zgodę, a tymczasem > stało się inaczej. > czy na mocy Ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( > tekst jednolity: DzU z 2004 r. Nr 223, poz.2268 ) może domagać się > odszkodowania lub natychmiastowego przeniesienia do właściwego hotelu??? > bardzo dziękuję za pomoc > sprawa zaczęcła się dziś w nocy i nie wiemy co z tym zrobić > Ania > > reklamację powinien podpisać rezydent/pilot od razu, czyli już podczas wyjazdu, i na tej podstawie w biurze domagać się można uznania tej reklamacji (chyba jest 7 dni na jej wniesienie - dlatego tak ważny jest podpis osoby w imieniu biura, i biuro ma 30 dni na rozpatrzenie) |
||
2007-07-04 21:48 | Re: oszukana przez biuro podróży | witek |
"Klara Bemol" news:f6gp6g$mbu$1@news.wp.pl... anna napisał(a): > Witam > moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch > noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży. > na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę) > że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży > do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana > czy w takim wypadku można złożyć reklamację? tak, o ile w umowie było napisane cos na temat hotelu na plaży. > w umowie jest napisane że o zmianach uczestnik musi > być poinformowany dobę przed wylotem i wyrazić na nie zgodę, a tymczasem > stało się inaczej. j.w. o ile w umowie było napiasne, że hotel będzie niebieski, to zmiana na zielony jest odstępstwem od umowy. Jak było coś na temat hotelu przy plaży, to o zmianie powinna być poinformowana. > czy na mocy Ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( > tekst jednolity: DzU z 2004 r. Nr 223, poz.2268 ) może domagać się > odszkodowania lub natychmiastowego przeniesienia do właściwego hotelu??? > bardzo dziękuję za pomoc może się nie zgogdzić na zmianę, co może być rozpatrzone w dwojaki sposób. Mogą jej znależć miesjce w hotelu jak w umowie, lub mogą nic nie zrobić. W drugim przypadku ma prawo do odszkodowania. reklamację powinien podpisać rezydent/pilot od razu, czyli już podczas wyjazdu, i na tej podstawie w biurze domagać się można uznania tej reklamacji (chyba jest 7 dni na jej wniesienie - dlatego tak ważny jest podpis osoby w imieniu biura, i biuro ma 30 dni na rozpatrzenie) Dobrze by było aby mieć jakiś dokument z którego wynika, że na zmianę sie nie zgodziła. Najlepiej pismo że nie wyraża zgody na zmianę podpisane przez rezydenta. Żeby potem nie było, że się zgodziła kiwnięciem głowy i biuro do winy sie nie poczuwa. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problem z biurem podróży z Niemiec |
Puchy | 2005-12-04 20:18 |
Biuro podatkowe a ZUS ? |
Krzysiek M. | 2005-12-09 14:01 |
samochod-zostalam oszukana |
Małgorzata | 2006-01-14 18:25 |
Biuro obrotu nieruchomościami-jakie uprawnienia? |
Wytnijmnie | 2006-03-16 10:46 |
oszukana reklama marketu Obi |
Marek | 2006-06-21 08:42 |
Biuro Informacji Kredytowej a ochrona danych osobowych |
Lukasz | 2006-08-16 17:32 |
Wirtualne biuro a DG |
Paweł | 2006-10-30 09:57 |
Jak zmusić biuro rachunkowe do oddania dokumentów firmy? |
hazyac | 2007-01-17 12:59 |
CBA - Centralne Biuro Antykorupcyjne |
Operator | 2007-02-17 00:41 |
Biuro Informacji Kredytowej SA |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2007-05-14 21:28 |