poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-03-31 20:49 | PKO inteligo i wyciągi | Wojciech Nawara |
Witajcie, Mam pytanie do praktyków korzystających z PKO Inteligo. :-) Jest sobie rachunek BIZNES PARTNER, do którego docierają wyciągi, standardowo, co miesiąc. Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego ich nie wykazuje; b) sknocili coś w banku; c) Balcerowicz musi odejść. Ktoś może się wypowiedzieć? ;-) WN |
2006-04-01 22:19 | Re: PKO inteligo i wyciągi | MrMrooz |
Wojciech Nawara napisał(a): > Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak > zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie > system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu, > na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże > zastanawia mnie, czy > a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień > wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego > ich nie wykazuje; Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta działa znacznie dłużej). Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych. Pozdrawiam Michał M > c) Balcerowicz musi odejść. ps. Musi zostać! > Ktoś może się wypowiedzieć? ;-) ostatecznie... |
||
2006-04-02 02:30 | Re: PKO inteligo i wyciągi | Wojciech Nawara |
MrMrooz napisał(a): > Wojciech Nawara napisał(a): >> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż >> "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. >> Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane >> raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je >> pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy >> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień >> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego >> ich nie wykazuje; > Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO > inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak > zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta > działa znacznie dłużej). Odnośnie historii - owszem - tylko od daty uruchomienia dostępu. Nie wiem jednak jak jest z informacjami n/t zestawień. Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego, że faktycznie są one aktywne? > Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych. To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia. |
||
2006-04-02 22:52 | Re: PKO inteligo i wyciągi | MrMrooz |
Wojciech Nawara napisał(a): > Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i > firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego, > że faktycznie są one aktywne? Nie. Właśnie sprawdziłem - mam wyraźnie wpisane co ile, którego dnia miesiąca i kiedy następne zestawienie. Z powodu nieznajomości serwisu trochę opatrznie zrozumiałem Twoje pytanie - zwłaszcza, że tuż przed przeczytaniem go zapoznawałem się z "historią" transakcji, których nie było i pomyślałem że to o to chodzi. >> Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych. > > To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia. Chyba nie, ale może ma? Pozdrawiam Michał M |
||
2006-04-03 21:55 | Re: PKO inteligo i wyciągi | Wojciech Nawara |
MrMrooz napisał(a): > Nie. Właśnie sprawdziłem - mam wyraźnie wpisane co ile, którego dnia > miesiąca i kiedy następne zestawienie. Hmmm. To może oddział nam wyłączył albo coś spsuli. Się zobaczy, czy za ten miesiąc dotrze... W każdym razie już powinno być OK. Dzięki za info. :-) PS PKO Inteligo ma jedną poważną wadę - brak zleceń "na dwie ręce", co bardzo utrudnia sprawę, gdy KRS definiuje reprezentację łączną... |
||
2006-04-04 16:31 | Re: PKO inteligo i wyciągi | Wojciech Nawara |
MrMrooz napisał(a): > Nie. Właśnie sprawdziłem - mam wyraźnie wpisane co ile, którego dnia > miesiąca i kiedy następne zestawienie. Hie hie. Zatelefoniłem do oddziału. Stwierdzili, że żadnych zestawień nie dezaktywowali. W ogóle oddział był bardzo zdziwiony, że w PKO Inteligo można sprawdzać ustawienia zestawień i je zmieniać. :-) Pani następnie zauważyła, że ustawiłem generowanie zestawień na ostatni dzień miesiąca, po czym uprzejmie, acz stanowczo poprosiła mnie o zmianę tego na pierwszy dzień miesiąca "bo tak się drukują wszystkie zestawienia i jeżeli będę jedynym klientem, który będzie miał inaczej to może się nie wydrukować"... :-) Po ponownym zalogowaniu okazało się, że sama zdążyła już zmienić datę generowania wyciągów na 1 dzień miesiąca. :-)) PS nie byłbym sobą gdybym tego i tak nie zmienił ;-) |
||
2006-04-05 00:31 | Re: PKO inteligo i wyciągi | MrMrooz |
Wojciech Nawara napisał(a): ... > Hie hie. Zatelefoniłem do oddziału. Stwierdzili, że żadnych zestawień > nie dezaktywowali. W ogóle oddział był bardzo zdziwiony, że w PKO > Inteligo można sprawdzać ustawienia zestawień i je zmieniać. :-) Pani > następnie zauważyła, że ustawiłem generowanie zestawień na ostatni dzień > miesiąca, po czym uprzejmie, acz stanowczo poprosiła mnie o zmianę tego > na pierwszy dzień miesiąca "bo tak się drukują wszystkie zestawienia i > jeżeli będę jedynym klientem, który będzie miał inaczej to może się nie > wydrukować"... :-) Nie jedynym - ja ma na 5-tego bądź 4-tego każdego miesiąca - ale tak jak pisałem - to rachunek osoby fizycznej ... > PS nie byłbym sobą gdybym tego i tak nie zmienił ;-) No to oczywiste. Michał M |
||
2006-03-31 20:49 | PKO inteligo i wyciągi | Wojciech Nawara |
Witajcie, Mam pytanie do praktyków korzystających z PKO Inteligo. :-) Jest sobie rachunek BIZNES PARTNER, do którego docierają wyciągi, standardowo, co miesiąc. Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego ich nie wykazuje; b) sknocili coś w banku; c) Balcerowicz musi odejść. Ktoś może się wypowiedzieć? ;-) WN |
||
2006-04-01 22:19 | Re: PKO inteligo i wyciągi | MrMrooz |
Wojciech Nawara napisał(a): > Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak > zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie > system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu, > na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże > zastanawia mnie, czy > a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień > wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego > ich nie wykazuje; Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta działa znacznie dłużej). Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych. Pozdrawiam Michał M > c) Balcerowicz musi odejść. ps. Musi zostać! > Ktoś może się wypowiedzieć? ;-) ostatecznie... |
||
2006-04-02 02:30 | Re: PKO inteligo i wyciągi | Wojciech Nawara |
MrMrooz napisał(a): > Wojciech Nawara napisał(a): >> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż >> "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. >> Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane >> raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je >> pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy >> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień >> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego >> ich nie wykazuje; > Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO > inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak > zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta > działa znacznie dłużej). Odnośnie historii - owszem - tylko od daty uruchomienia dostępu. Nie wiem jednak jak jest z informacjami n/t zestawień. Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego, że faktycznie są one aktywne? > Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych. To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Inteligo vs Pko Inteligo |
dziwak | 2005-11-02 12:44 |
Pko Inteligo - padło? |
Jacek | 2005-11-10 11:25 |
Inteligo i bankomaty PKO |
okularnick | 2005-11-11 10:42 |
Prowizja w PKO BP (PKO Inteligo) |
Bogusz | 2006-02-01 11:56 |
PKO inteligo i wyciągi |
Wojciech Nawara | 2006-03-31 20:49 |
Przelew Inteligo-PKO BP |
oboista | 2006-07-06 09:56 |
Przelewy PKO <-> Inteligo |
jureq | 2006-08-01 12:18 |
PKO BP i Inteligo |
Grzegorz | 2006-09-01 22:24 |
PKO - INTELIGO |
turczy | 2006-11-12 21:14 |
PKO Inteligo |
666 | 2006-12-28 14:23 |