Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

PKO inteligo i wyciągi

poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes.banki
2006-03-31 20:49 PKO inteligo i wyciągi Wojciech Nawara
Witajcie,


Mam pytanie do praktyków korzystających z PKO Inteligo. :-)

Jest sobie rachunek BIZNES PARTNER, do którego docierają wyciągi,
standardowo, co miesiąc.

Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak
zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie
system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu,
na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże
zastanawia mnie, czy
a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
ich nie wykazuje;
b) sknocili coś w banku;
c) Balcerowicz musi odejść.

Ktoś może się wypowiedzieć? ;-)


WN
2006-04-01 22:19 Re: PKO inteligo i wyciągi MrMrooz
Wojciech Nawara napisał(a):
> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak
> zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie
> system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu,
> na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże
> zastanawia mnie, czy
> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
> ich nie wykazuje;
Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO
inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak
zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta
działa znacznie dłużej).

Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.

Pozdrawiam
Michał M

> c) Balcerowicz musi odejść.
ps. Musi zostać!

> Ktoś może się wypowiedzieć? ;-)
ostatecznie...
2006-04-02 02:30 Re: PKO inteligo i wyciągi Wojciech Nawara
MrMrooz napisał(a):
> Wojciech Nawara napisał(a):
>> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż
>> "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane.
>> Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane
>> raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je
>> pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy
>> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
>> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
>> ich nie wykazuje;
> Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO
> inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak
> zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta
> działa znacznie dłużej).

Odnośnie historii - owszem - tylko od daty uruchomienia dostępu. Nie
wiem jednak jak jest z informacjami n/t zestawień.

Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i
firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego,
że faktycznie są one aktywne?

> Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.

To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia.
2006-04-02 22:52 Re: PKO inteligo i wyciągi MrMrooz
Wojciech Nawara napisał(a):
> Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i
> firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego,
> że faktycznie są one aktywne?
Nie. Właśnie sprawdziłem - mam wyraźnie wpisane co ile, którego dnia
miesiąca i kiedy następne zestawienie. Z powodu nieznajomości serwisu
trochę opatrznie zrozumiałem Twoje pytanie - zwłaszcza, że tuż przed
przeczytaniem go zapoznawałem się z "historią" transakcji, których nie
było i pomyślałem że to o to chodzi.

>> Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.
>
> To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia.
Chyba nie, ale może ma?

Pozdrawiam
Michał M
2006-04-03 21:55 Re: PKO inteligo i wyciągi Wojciech Nawara
MrMrooz napisał(a):


> Nie. Właśnie sprawdziłem - mam wyraźnie wpisane co ile, którego dnia
> miesiąca i kiedy następne zestawienie.

Hmmm. To może oddział nam wyłączył albo coś spsuli. Się zobaczy, czy za
ten miesiąc dotrze...

W każdym razie już powinno być OK.

Dzięki za info. :-)


PS PKO Inteligo ma jedną poważną wadę - brak zleceń "na dwie ręce", co
bardzo utrudnia sprawę, gdy KRS definiuje reprezentację łączną...
2006-04-04 16:31 Re: PKO inteligo i wyciągi Wojciech Nawara
MrMrooz napisał(a):

> Nie. Właśnie sprawdziłem - mam wyraźnie wpisane co ile, którego dnia
> miesiąca i kiedy następne zestawienie.

Hie hie. Zatelefoniłem do oddziału. Stwierdzili, że żadnych zestawień
nie dezaktywowali. W ogóle oddział był bardzo zdziwiony, że w PKO
Inteligo można sprawdzać ustawienia zestawień i je zmieniać. :-) Pani
następnie zauważyła, że ustawiłem generowanie zestawień na ostatni dzień
miesiąca, po czym uprzejmie, acz stanowczo poprosiła mnie o zmianę tego
na pierwszy dzień miesiąca "bo tak się drukują wszystkie zestawienia i
jeżeli będę jedynym klientem, który będzie miał inaczej to może się nie
wydrukować"... :-)

Po ponownym zalogowaniu okazało się, że sama zdążyła już zmienić datę
generowania wyciągów na 1 dzień miesiąca. :-))


PS nie byłbym sobą gdybym tego i tak nie zmienił ;-)
2006-04-05 00:31 Re: PKO inteligo i wyciągi MrMrooz
Wojciech Nawara napisał(a):
...
> Hie hie. Zatelefoniłem do oddziału. Stwierdzili, że żadnych zestawień
> nie dezaktywowali. W ogóle oddział był bardzo zdziwiony, że w PKO
> Inteligo można sprawdzać ustawienia zestawień i je zmieniać. :-) Pani
> następnie zauważyła, że ustawiłem generowanie zestawień na ostatni dzień
> miesiąca, po czym uprzejmie, acz stanowczo poprosiła mnie o zmianę tego
> na pierwszy dzień miesiąca "bo tak się drukują wszystkie zestawienia i
> jeżeli będę jedynym klientem, który będzie miał inaczej to może się nie
> wydrukować"... :-)
Nie jedynym - ja ma na 5-tego bądź 4-tego każdego miesiąca - ale tak jak
pisałem - to rachunek osoby fizycznej

...
> PS nie byłbym sobą gdybym tego i tak nie zmienił ;-)
No to oczywiste.

Michał M
2006-03-31 20:49 PKO inteligo i wyciągi Wojciech Nawara
Witajcie,


Mam pytanie do praktyków korzystających z PKO Inteligo. :-)

Jest sobie rachunek BIZNES PARTNER, do którego docierają wyciągi,
standardowo, co miesiąc.

Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak
zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie
system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu,
na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże
zastanawia mnie, czy
a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
ich nie wykazuje;
b) sknocili coś w banku;
c) Balcerowicz musi odejść.

Ktoś może się wypowiedzieć? ;-)


WN
2006-04-01 22:19 Re: PKO inteligo i wyciągi MrMrooz
Wojciech Nawara napisał(a):
> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż "brak
> zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane. Naturalnie
> system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane raz w miesiącu,
> na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je pokazał, jednakże
> zastanawia mnie, czy
> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
> ich nie wykazuje;
Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO
inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak
zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta
działa znacznie dłużej).

Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.

Pozdrawiam
Michał M

> c) Balcerowicz musi odejść.
ps. Musi zostać!

> Ktoś może się wypowiedzieć? ;-)
ostatecznie...
2006-04-02 02:30 Re: PKO inteligo i wyciągi Wojciech Nawara
MrMrooz napisał(a):
> Wojciech Nawara napisał(a):
>> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż
>> "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane.
>> Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane
>> raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je
>> pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy
>> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
>> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
>> ich nie wykazuje;
> Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO
> inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak
> zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta
> działa znacznie dłużej).

Odnośnie historii - owszem - tylko od daty uruchomienia dostępu. Nie
wiem jednak jak jest z informacjami n/t zestawień.

Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i
firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego,
że faktycznie są one aktywne?

> Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.

To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia.
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Inteligo vs Pko Inteligo

dziwak 2005-11-02 12:44

Pko Inteligo - padło?

Jacek 2005-11-10 11:25

Inteligo i bankomaty PKO

okularnick 2005-11-11 10:42

Prowizja w PKO BP (PKO Inteligo)

Bogusz 2006-02-01 11:56

PKO inteligo i wyciągi

Wojciech Nawara 2006-03-31 20:49

Przelew Inteligo-PKO BP

oboista 2006-07-06 09:56

Przelewy PKO <-> Inteligo

jureq 2006-08-01 12:18

PKO BP i Inteligo

Grzegorz 2006-09-01 22:24

PKO - INTELIGO

turczy 2006-11-12 21:14

PKO Inteligo

666 2006-12-28 14:23