poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2011-05-03 23:58 | Re: Dziennikarska propaganda | to |
begin JK > Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego > nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z > instytucjonalną edukacją?". Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy) może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
2011-05-04 00:37 | Re: Dziennikarska propaganda | JK |
W dniu 2011-05-03 23:58, to pisze: > begin JK > >> Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego >> nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z >> instytucjonalną edukacją?". > > Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy) > może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji. > A więc teraz już może? Zmieniasz zdanie jak chorągiewka na wietrze. Albo nie rozumiesz tego co piszesz. Ogólnie, to szkoda czasu na taką dyskusję. -- Pozdrawiam JK |
||
2011-05-04 01:23 | Re: Dziennikarska propaganda | animka |
W dniu 2011-05-03 20:44, Stokrotka pisze: > >>>> Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie. >>> >>> Dzisiejsze? A dawniej tak nie było? >> >> Nie - dawniej tak nie było - > Bzdura. > Mam około 40 lat, i pamiętam jeszcze szkołę. > Uczęszczałam do w sumie kilku, w każdej były patologie, jednak skala > patologi była istotnie zależna od szkoły (np nauczyciel pobił ucznia, w > pierwszej klasie LO, około 1 miesiąca nauki; inne patologie: wymuszanie > pieniędzy - uczniowie, wymusznanie usług - nauczyciele, rażące zaniżanie > ocen, rażaco złe traktowanie wybranyh uczniuw). > > Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z > możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane) Dlaczego podrobiłeś sobie Stokrotki nicka? Nie mogłeś nic innego wymyślić? Kusi Cię to co cudze? -- animka |
||
2011-05-04 01:24 | Re: Dziennikarska propaganda | animka |
W dniu 2011-05-03 21:16, Borys Pogoreło pisze: > Dnia Tue, 3 May 2011 20:44:32 +0200, Stokrotka napisał(a): > >> Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z >> możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane) > > Stokrotka pisząca o patologiach. Urocze... To jakiś złodzejaszek nicków :-( -- animka |
||
2011-05-04 01:28 | Re: Dziennikarska propaganda | to |
begin JK >>> Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego >>> nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania >>> z instytucjonalną edukacją?". >> >> Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy) >> może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji. >> > A więc teraz już może? Zmieniasz zdanie jak chorągiewka na wietrze. Piłeś? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
||
2011-05-04 19:42 | Re: Dziennikarska propaganda | Stokrotka |
>> Stokrotka piszÄ
ca o patologiach. Urocze... >To jakiĹ zĹodzejaszek nickĂłw :-( Kto? Ja - wypraszam to sobie- czy Borys PogoreĹo ? -- (tekst w nowej ortografi: Ăł->u, ch->h, rz->Ĺź lub sz, -ii -> -i) Ortografia to NAWYK, czÄsto nielogiczny, ktury ludzie ociÄĹźali umysĹowo, naĹźucajÄ bezmyĹlnie nastÄpnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl |
||
2011-05-04 19:43 | Re: Dziennikarska propaganda | Stokrotka |
>> Mam wraĹźenie , Ĺźe obecnie jest odrobinÄ mniej patologi dziÄki telefonom >> z moĹźliwoĹciÄ nagrywania (tyle, Ĺźe sÄ one nagĹaĹniane) > > Za to nauczanie jest bardziej patologiczne. Znowu nie rozumiem, ksiÄ Ĺźki wydajÄ siÄ byÄ odrobinÄ lepsze niĹź w moim pokoleniu, ale i moim nie byĹy zĹe. -- (tekst w nowej ortografi: Ăł->u, ch->h, rz->Ĺź lub sz, -ii -> -i) Ortografia to NAWYK, czÄsto nielogiczny, ktury ludzie ociÄĹźali umysĹowo, naĹźucajÄ bezmyĹlnie nastÄpnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl |
||
2011-05-04 19:46 | Re: Dziennikarska propaganda | Stokrotka |
>>>>> Dzisiejsze szkoĹy to czystej wody patologie. >> Bzdura. >> Mam okoĹo 40 lat, i pamiÄtam jeszcze szkoĹÄ. >> UczÄszczaĹam do w sumie kilku, w kaĹźdej byĹy patologie, jednak skala >> patologi byĹa istotnie zaleĹźna od szkoĹy (np nauczyciel pobiĹ ucznia, w >> pierwszej klasie LO, okoĹo 1 miesiÄ ca nauki; inne patologie: wymuszanie >> pieniÄdzy - uczniowie, wymusznanie usĹug - nauczyciele, raĹźÄ ce zaniĹźanie >> ocen, raĹźaco zĹe traktowanie wybranyh uczniuw). >> >> Mam wraĹźenie , Ĺźe obecnie jest odrobinÄ mniej patologi dziÄki telefonom z >> moĹźliwoĹciÄ nagrywania (tyle, Ĺźe sÄ one nagĹaĹniane) >Dlaczego podrobiĹeĹ sobie Stokrotki nicka? Nie mogĹeĹ nic innego wymyĹliÄ? >Kusi CiÄ to co cudze? Po czym tak wnioskujesz? Wydaje mi siÄ, Ĺźe ostatnio nikomu Ĺwiadomie nie uĹźyczyĹam adresu, ktoĹ uĹźywa mojego bez mojej wiedzy i zgody? -- (tekst w nowej ortografi: Ăł->u, ch->h, rz->Ĺź lub sz, -ii -> -i) Ortografia to NAWYK, czÄsto nielogiczny, ktury ludzie ociÄĹźali umysĹowo, naĹźucajÄ bezmyĹlnie nastÄpnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
propaganda? |
Przemek R. | 2006-07-08 23:17 |
Nierzetelnosc dziennikarska. |
mi$iek | 2009-01-30 16:31 |