Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

serwis nie chce uwzglednic reklamacji

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2012-05-31 12:04 serwis nie chce uwzglednic reklamacji Robert G
Poradźcie w takiej sprawie...

Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez
okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym
okresie przestał działać.
Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi
gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez
prawdopodobne pęknięcie worka.
Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby
były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.

Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i
przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka.

Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na
odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić?

Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z
południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a
odkurzacza potrzebuję.

proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić?

pozdrawiam
Robert G.
2012-05-31 14:39 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji ETR
W dniu 31.05.2012 12:04, Robert G pisze:
> Poradźcie w takiej sprawie...
>
> Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez
> okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym
> okresie przestał działać.
> Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi
> gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez
> prawdopodobne pęknięcie worka.
> Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby
> były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.
>
> Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i
> przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka.
>
> Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na
> odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić?
>
> Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z
> południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a
> odkurzacza potrzebuję.
>
> proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić?
>
> pozdrawiam
> Robert G.


Miałem podobną sytuację z drukarką Minolty . Serwis twierdził ze
stosowałem zamienniki i ze dlatego się zepsula...a tak naprawdę drukarka
nie widziala zamienników, wszytko na oryginalnych tonerach.
Zglosilem sprawe do ochrony konsumenta...ciągnęło się 2 miesiące ale
udało się i 1200 w kieszeni.

Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u
mnie :( zmienić firmę?

Paul

--
www.lifeprogress.pl
?
2012-05-31 15:08 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji Robert G
Użytkownik ETR napisał:
>
>
> Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u
> mnie :( zmienić firmę?

Instalator twierdzi, że nie było z nim problemów wcześniej u klientów, a
mnie się wyłączył i już się nie włączył...

Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest
jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego
ponosi klient...
Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem
stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu
w całej Polsce to kpina jest...

Odkurzacz beam odradzam ze względu na serwis. Beam to pono jakaś tam
podfirma elektroluxa...

pozdrawiam
Robert G.
2012-05-31 22:19 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji ToMasz
W dniu 31.05.2012 15:08, Robert G pisze:

> Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest
> jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego
> ponosi klient...

no to się ciesz że nie sprzedajesz artykułów które klient mogłby wywieść
do Australii. Musiałbyś mu zapewnić transport na własny koszt.

> Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem
> stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu
> w całej Polsce to kpina jest...

Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się
o resztę. Taki jeleń również nie zna swoich praw i korzysta z
gwarancji. Nie wie gdzie jest biuro Rzecznika praw konsumentów i żaden
inny serwis, nieautoryzowany, który naprawi, i jednoznacznie określi co
było przyczyną. Sądy za zwyczaj stoją po stronie klienta.

ToMasz
2012-06-01 07:25 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji Robert G
Użytkownik ToMasz napisał:
>
> Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się
> o resztę.

Tak... masz racje, bo w ferworze budowy nie miałem głowy na to, by
wybierać jednostkę centralną... powierzyłem to instalatorowi, bo
odkurzacze centralne, to nowość dla mnie była.
Trza było inaczej to rozegrać, ale już teraz przepadło. Pozostaje
dochodzenie swoich praw i przestrzeganie ludzi przed marką Beam.

Ja na własnych błędach raczej się uczę, a jeśli ktoś też zechce
skorzystać z tych doświadczeń to proszę bardzo.

Unikajcie Beam !!!

:-)
pozdrawiam
Robert G.
2012-06-01 09:53 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji Ula
na gwarancji jest
> jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego
> ponosi klient

mam wrażenie,że nie jest to zgodne z Ustawą. Poszukaj.
Zadzwoń też do Rzecznika Praw Konsumentów.

pozdrawiam
Ula

2012-06-01 22:10 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji Gotfryd Smolik news
On Fri, 1 Jun 2012, Robert G wrote:

> Ja na własnych błędach raczej się uczę,

To jeszcze raz przeczytaj post Tomasza.
Nie napisałes - czy ten odkurzacz został kupiony w celach osobistych,
do swojego własnego mieszkania, a nie dla firmy (swojej) lub innych
"celów zawodowych"?

> tych doświadczeń to proszę bardzo.
>
> Unikajcie Beam !!!

Czasami to tak działa :)

pzdr, Gotfryd
2012-06-02 21:32 Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji kris
W dniu 2012-06-01 09:53, Ula pisze:
> na gwarancji jest
>> jak byk napisane, ?e koszty demonta?u i przesy?ki do punktu serwisowego
>> ponosi klient
>
> mam wra?enie,?e nie jest to zgodne z Ustaw?. Poszukaj.
> Zadzwo? te? do Rzecznika Praw Konsument?w.
>
> pozdrawiam
> Ula
>
>
Do Rzecznika nie dzwoniłem ale pisałem (mail'e) - nigdy nie otrzymałem
odpowiedzi :( ...
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

ZDM nie rozpatrzył reklamacji na czas - moge nie płacic?

opoWYTNIJTO 2006-02-10 10:17

nie chca mi uwzglednic reklamacji ;((( prosze o pomoc

ilka 2006-06-24 20:49

media markt nie chce uznac reklamacji

adam158 2006-07-08 12:26

Nie chce renty

zmarekz 2006-08-31 13:48

serwis nie chce oddać laptopa

Bartosz Kowalski 2006-12-06 21:58

Sprzedawca nie chce oddac pieniedzy po uznaniu reklamacji

Jarecki 2007-04-16 19:23

Honda nie chce przyjac reklamacji

adam 2008-02-29 02:46

Minelo 30 dni od zlozenia reklamacji - nie mam odpowiedzi.

Reaper 2008-11-19 14:52

Serwis nie oddaje laptopa... ??! (długie)

Heptaparaparshinokh 2010-03-28 12:11

kolejny raz mBank łamie prawo nie przyjmując reklamacji

max 2010-07-12 09:15