poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-12-14 22:06 | Spam - zalety i korzyści dla firm | Predict |
Witam. Klient prosi mnie o przygotowanie listy maili oraz layoutu maila reklamowego jego firmy. Lista mailingowa ma zawierać adresy firm - potencjalnych klientów mojego klienta. Adresy mam znaleźć w sieci i wszelkimi możliwymi metodami - klient chce aby to były tylko adresy firm które potencjalnie mogą się zainteresować ofertą, twierdząc, że to właściwie nawet nie będzie spam, tylko oferta handlowa. Z tego co się orientuje, to jednak będzie spam. I tu zamierzam uświadomić klienta jakie mogą być niekorzystne konsekwencje takiego rodzaju mailingu. Będę starał się go przekonać do zbierania własnej listy mailingowej, z adresami email ludzi którzy sami się zgodzą na otrzymywanie takich ofert - jednak wiadomo, że na newsletery firm mało osób się zapisuje. A klienta nie chce stracić. I tu mam pytanie: Jakie są zalety a jakie wady wysyłania spamu dla firmy która go rozsyła (nie pytam o wady dla adresatów - te są oczywiste). Jakie są wasze opinie? I czy mailing rozsyłany tylko do osób które potencjalnie mogą być zainteresowane ofertą nadal będzie spamem? Głównie mnie interesują konsekwencje: - prawne - dla wizerunku firmy - relacji z klientami - skuteczność spamu Proszę generalnie o dostarczenie argumentów które profesjonalnie będą mogły uświadomić co mój klient spamując może zyskać, a co stracić. Dziękuję i pozdrawiam. Łukasz Matuszewski |
2006-12-14 22:25 | Re: Spam - zalety i korzyści dla firm | KrzysiekPP |
> Proszę generalnie o dostarczenie argumentów które profesjonalnie > będą mogły uświadomić co mój klient spamując może zyskać, a co > stracić. Daj mu do przeczytania najwazniejsze punkty ustawy "przeciwspamowej". I pod spodem wypunktuj kary. -- Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/ |
||
2006-12-14 22:26 | Re: Spam - zalety i korzyści dla firm | Olgierd |
Osoba przedstawiająca się jako *Predict* stuknęła w klawisze i oto co powstało: > Jakie są zalety a jakie wady wysyłania spamu dla firmy która go > rozsyła (nie pytam o wady dla adresatów - te są oczywiste). Jakie są > wasze opinie? Wadą jest to, że wychodzi się na bałwana i można zarobić grzywnę. > I czy mailing rozsyłany tylko do osób które potencjalnie mogą być > zainteresowane ofertą nadal będzie spamem? Co to znaczy "potencjalnie zainteresowany"? Musisz mieć zgodę na otrzymanie informacji, w przeciwnym razie patrz powyżej. > Głównie mnie interesują konsekwencje: - prawne > - dla wizerunku firmy Grzywna plus postępowanie o naruszenie zasad konkurencji. > - relacji z klientami Grzywna, odbiór jako chama plus możliwość powództwa o naruszenie jakichś tam dóbr. > - skuteczność spamu Stuprocentowa - "e, to gnoje są, nie zadajemy się z nimi". -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd JID:olgierd@jabber.org || http://olgierd.bblog.pl |
||
2006-12-14 22:50 | Re: Spam - zalety i korzyści dla firm | mr.all |
Użytkownik "Predict" będą mogły uświadomić co mój klient spamując może zyskać, a co stracić. ---------- http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/konsument_ w_sieci/spam/#pytan ie8 -- --pozdr.czes |
||
2006-12-14 23:53 | Re: Spam - zalety i korzyści dla firm | Predict |
mr.all napisał(a): > http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/konsument_w_sieci/spam/#pytan > ie8 Dzięki za linka, bardzo sie przydał! I za wszystkie info o karach tez dziekuje :-) Mam już solidny arsenał argumentów. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Spam na skrzynkę |
Kaja | 2005-10-18 12:06 |
Spam |
zly | 2005-10-23 21:04 |
spam vs spam |
Marcin | 2006-01-05 23:49 |
Korzyści majątkowe z pirackiego oprogramowania |
ath | 2006-01-11 11:11 |
spam i zwykłe listy |
sg | 2006-01-19 09:32 |
[spam] |
MKI | 2006-01-23 12:52 |
Spam |
qwerty | 2006-08-29 16:43 |
Znacie jakies Programy partnerskie dla malych firm |
kuba | 2006-10-08 13:49 |
Usługi dla firm - konsekwencje |
shreek | 2006-12-12 11:27 |
Cwaniaczkowy spam |
Herald | 2007-05-07 11:26 |