poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-02-16 11:54 | niezgodność z umową po gwarancji | hefalump |
Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć teraz gwarancję? Z góry dziękuję za odpowiedź. Zdrawim. |
2007-02-16 11:58 | Re: niezgodność z umową po gwarancj | redgrist |
hefalump napisał(a): > Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka > (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało > w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć > teraz gwarancję? > > Z góry dziękuję za odpowiedź. > > Zdrawim. a co mu dolega? redgrist |
||
2007-02-16 12:07 | Re: niezgodność z umową po gwarancji | hefalump |
Użytkownik "redgrist" news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl... > a co mu dolega? * Pierwsza sprawa - nie działająca czujka zamknięcia obudowy, co jak wiadomo przy pracy na baterii może być mocno uciążliwe. Ale dla mnie w sumie nie jest to sprawa życia czy śmierci - można z tym żyć. Druga sprawa to port FW nie stawiający żadnego oporu po włożeniu do niego kabla. Można go wyciągnąć kilkoma ruchami kabla na boki (bez ciągnięcia!). Kabel jest porządnej jakości (korzystam z urządzeń FW zawodowo). Oczywiście porównywałem do wielu notebooków, tym samym kablem. Mam nawet w domu taniego Acera - kabel siedzi tak, że nawet mocnym ciąganiem nie da rady go wyjąć - trzeba chwycić za wtyczkę aby móc wyciągnąć - podobnie w HPku i kilku innych sprawdzanych. Dla mnie port FW to sprawa podstawowa w notebooku, co zresztą było podkreślane przy zakupie. Mam kartę naprawy - zostały uznane moje racje, obydwie. Jest informacja o wymianie płyty głównej oraz czujników. Komputer odebrałem, sprawdziłem. Wszystko jest po staremu - port nadal nie stawia oporu przed wyjęciem kabla, czujka nadal nie reaguje. ZDrawim. |
||
2007-02-16 12:12 | Re: niezgodność z umową po gwarancj | redgrist |
hefalump napisał(a): > Użytkownik "redgrist" > news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl... > >> a co mu dolega? > > * Pierwsza sprawa - nie działająca czujka zamknięcia obudowy, co jak > wiadomo [pyk] Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu. Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony. Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak sprawdzałeś go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było sprawdzić ale...no właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień dobry. Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest kilka. redgrist |
||
2007-02-16 12:21 | Re: niezgodność z umową po gwarancji | hefalump |
Użytkownik "redgrist" news:er43jk$fnf$1@news.onet.pl... > Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu. > Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony. > Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak sprawdzałeś > go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było sprawdzić ale...no > właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień > dobry. Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest > kilka. * Naprawdę nie chcę mieć naprawianego kilkukrotnie kilkutygodniowego komputera za prawie 4 tysie złotych, którego widuję raz na tydzień. Tylko o to chodzi. Nie po to wydałem tą kasę, żeby nie mieć komputera i się jeszcze denerwować, czy może tym razem zostanie naprawiony ... :< Stąd pytanie jak najlepiej sprawę rozwiązać. Komputer służy mi do pracy. Każdy dzień bez owego to naprawdę bardzo poważne utrudnienia oraz niemożność pracy w wielu przypadkach. Do nikogo pretensji nie mam, bo sytuacja wbrew pozorom może się zdarzyć (choć poświadczenie wymiany części i ich nie wymienienie jest conajmniej dziwne ;)). Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :< Zdrawim. |
||
2007-02-16 12:28 | Re: niezgodność z umową po gwarancj | redgrist |
hefalump napisał(a): > Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :< > > Zdrawim. Em...wybacz pytanie ale jesteś pewien że masz w systemie ten przycisk od zamykania matrycy tak skonfigurowany że ma coś robić z kompem? redgrist |
||
2007-02-16 12:20 | Re: niezgodność z umową po | Marcin Debowski |
Dnia 16.02.2007 redgrist > hefalump napisał(a): >> Użytkownik "redgrist" >> news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl... > Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu. Bo? -- Marcin |
||
2007-02-16 12:33 | Re: niezgodność z umową po gwarancji | hefalump |
Użytkownik "redgrist" news:er44h7$h4r$1@news.onet.pl... > hefalump napisał(a): >> Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :< >> Zdrawim. > Em...wybacz pytanie ale jesteś pewien że masz w systemie ten przycisk od > zamykania matrycy tak skonfigurowany że ma coś robić z kompem? * Raz, że sprawę rozwiązywałem na grupie pl.comp.pecet. Kolega z komputerem z tej samej serii stwierdził, że komputery zawsze wyłączają przynajmniej ekran po upływie krótkiego czasu (u niego 2 minuty, w innych komputerach od razu) niezależnie od ustawień (oczywiście w BIOSie wszelkie systemy oszczędzania baterii w tym LCD _włączone_). U mnie 7 minut - nic się nie dzieje. Po ustawieniu w systemie by komputer przechodził w stan hibernacji po zamknięciu pokrywy .... nic się nie dzieje po 10 minutach. To samo z innymi ustawieniami. Więc raczej jestem pewien - co zresztą potwierdził serwis, pisząc, że wymienił czujkę zamknięcia obudowy. Zdrawim. |
||
2007-02-16 12:33 | Re: niezgodność z umową po gwarancj | redgrist |
Marcin Debowski napisał(a): > Dnia 16.02.2007 redgrist >> hefalump napisał(a): >>> Użytkownik "redgrist" >>> news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl... >> Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu. > > Bo? > bo takie jest moje zdanie a jakie jest twoje? redgrist |
||
2007-02-16 12:36 | Re: niezgodność z umową po gwarancj | redgrist |
hefalump napisał(a): > * Raz, że sprawę rozwiązywałem na grupie pl.comp.pecet. Kolega z komputerem > z tej samej serii stwierdził, że komputery zawsze wyłączają przynajmniej > ekran > po upływie krótkiego czasu (u niego 2 minuty, w innych komputerach od > razu) niezależnie > od ustawień (oczywiście w BIOSie wszelkie systemy oszczędzania baterii w > tym > LCD _włączone_). U mnie 7 minut - nic się nie dzieje. Po ustawieniu w > systemie by > komputer przechodził w stan hibernacji po zamknięciu pokrywy .... nic > się nie dzieje > po 10 minutach. To samo z innymi ustawieniami. Więc raczej jestem pewien > - co zresztą > potwierdził serwis, pisząc, że wymienił czujkę zamknięcia obudowy. > > Zdrawim. Witaj. No ok, u mnie jest tak że zamyka od razu. A czemu nie sprawdziłeś tych usterek czy je poprawili jeszcze w serwisie? Ja zawsze tak właśnie robie... redgrist |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Niezgodność towaru z umową - jak to w końcu jest |
No Name | 2006-02-17 16:05 |
zwrot towaru - niezgodność z umową |
Piotr Wozniacki | 2006-06-14 15:56 |
Niezgodność towaru z umową? |
Zbynek Ltd. | 2006-07-10 12:47 |
Niezgodność towaru z umową |
Kamil Piętka | 2006-08-16 10:39 |
Niezgodność towaru z umową. |
beatamaciejewska | 2006-09-01 16:09 |
Niezgodność towaru z umową - czy można? |
grem1 | 2006-09-11 11:31 |
niezgodność towaru konsumpcyjnego |
zmarekz | 2006-09-13 21:26 |
Niezgodność towaru z umową a gwarancja |
Lew | 2006-11-19 13:24 |
niezgodność towaru z umową po terminie |
gasper | 2007-05-24 23:31 |
Niezgodność a aukcja? |
scream | 2007-06-11 11:08 |