poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-02-19 17:34 | problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | qwerty63 |
witajcie! chcialbym Was prosic o informacje - opisze w miare krotko problem. niecale 3 lata temu kupilem w firmie X dysk twardy, mam paragon i karte gwarancyjna na 3 lata z pieczatkami, podpisami i adresem domowym oraz sklepu pana, wlasciciela firmy X. firma upadla, a ja od 2ch miesiecy probuje skontaktowac sie z jej wlascicielem, bez skutku. pod adresem dawnego sklepu firmy X jest juz inna firma, nie maja ze soba kontaktu. pod adresem domowym mieszka starsza pani, ktora nie chce mi udzielic zadnej informacji, ani osobiscie, ani telefonicznie (gdy dowiaduje sie ze pytam o pana z firmy X rzuca sluchawka). o aktualny nr telefonu do tego pana pytalem wszystkie sieci komorkowe oraz tp sa. dlatego teraz nie wiem za bardzo co jeszcze moge zrobic, prosilbym Was o jakies sugestie... mam nr-y nip i regon z karty gwarancyjnej, zamierzam wyslac list polecony priorytet z prosba o kontakt, tylko spodziewam sie ze nie dostane odpowiedzi... bylem tez osobiscie w firmie, w ktorej zaopatrywala sie firma X, z nadzieja ze oni maja obowiazek uwzglednic moja reklamacje, jesli firma X przestala istniec. jednak powiedziano mi, ze nie jestem pierwsza taka osoba i ze oni nie moga przyjac sprzetu ode mnie, tylko od osoby, ktora u nich kupowala ten sprzet. tutaj tez nie jestem pewien, czy powiedzieli mi prawde - bo gdy poszedlem przez pomylke do innego dystrybutora sprzetu, to do czasu sprawdzenia, ze numer seryjny z dysku twardego nie widnieje w ich bazie, najwyrazniej chcieli mi ta reklamacje uznac i przyjac sprzet. pozdrawiam, bede dzwieczny za odpowiedz, co moge jeszcze zrobic... qwerty63 |
2007-02-19 17:55 | Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | Piotrek |
qwerty63 wrote: > witajcie! > > chcialbym Was prosic o informacje - opisze w miare krotko problem. > niecale 3 lata temu kupilem w firmie X dysk twardy, mam paragon i karte > gwarancyjna na 3 lata z pieczatkami, podpisami i adresem domowym oraz > sklepu pana, wlasciciela firmy X. firma upadla, a ja od 2ch miesiecy > probuje skontaktowac sie z jej wlascicielem, bez skutku. pod adresem > dawnego sklepu firmy X jest juz inna firma, nie maja ze soba kontaktu. > pod adresem domowym mieszka starsza pani, ktora nie chce mi udzielic > zadnej informacji, ani osobiscie, ani telefonicznie (gdy dowiaduje sie > ze pytam o pana z firmy X rzuca sluchawka). o aktualny nr telefonu do > tego pana pytalem wszystkie sieci komorkowe oraz tp sa. > > dlatego teraz nie wiem za bardzo co jeszcze moge zrobic, prosilbym Was o > jakies sugestie... > mam nr-y nip i regon z karty gwarancyjnej, zamierzam wyslac list > polecony priorytet z prosba o kontakt, tylko spodziewam sie ze nie > dostane odpowiedzi... > bylem tez osobiscie w firmie, w ktorej zaopatrywala sie firma X, z > nadzieja ze oni maja obowiazek uwzglednic moja reklamacje, jesli firma X > przestala istniec. jednak powiedziano mi, ze nie jestem pierwsza taka > osoba i ze oni nie moga przyjac sprzetu ode mnie, tylko od osoby, ktora > u nich kupowala ten sprzet. tutaj tez nie jestem pewien, czy powiedzieli > mi prawde - bo gdy poszedlem przez pomylke do innego dystrybutora > sprzetu, to do czasu sprawdzenia, ze numer seryjny z dysku twardego nie > widnieje w ich bazie, najwyrazniej chcieli mi ta reklamacje uznac i > przyjac sprzet. > > pozdrawiam, bede dzwieczny za odpowiedz, co moge jeszcze zrobic... > qwerty63 Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz załatwić bezpośrednio z producentem. W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp) wpisac typ, model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA. Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3 tygodniach dostajesz nowy. Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na gwarancji producenta. Pozdrawiam Piotrek |
||
2007-02-19 18:13 | Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | qwerty63 |
Piotrek wrote: > Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz > załatwić bezpośrednio z producentem. > > W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to > http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp) wpisac typ, > model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl > przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA. > > Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3 > tygodniach dostajesz nowy. > > Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u > sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na > gwarancji producenta. > > Pozdrawiam > > Piotrek dzieki. akurat moj dysk to samsung/szajsung:) dalej chcialbym sie dowiedziec, czy powinienem szukac sprzedawcy, mam juz ochote isc z tym na policje... albo czy zadac od dystrybutora przyjecia sprzetu, bo wydaje mi sie, ze nie powinien z tym robic takiego problemu. w ostatecznosci sprobuje sie skontaktowac z samsungiem w polsce i wyslac pod wskazany adres dysk, ale moze da sie to prosciej zalatwic w moim miejscu zamieszkania (krakow). dziekuje i pozdrawiam! qwerty63 |
||
2007-02-19 18:27 | Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | scream |
Dnia Mon, 19 Feb 2007 18:13:05 +0100, qwerty63 napisał(a): > dalej chcialbym sie dowiedziec, czy powinienem szukac sprzedawcy, mam > juz ochote isc z tym na policje... albo czy zadac od dystrybutora > przyjecia sprzetu, Policja Ci nie pomoże. Okres niezgodności towaru z umową już minął (2 lata), gwarancje miałeś co prawda na 3 lata, ale... Ale gwarancja to świadczenie dobrowolne, więc dystrybutor czy nawet główny oddział Samsunga może kazać Ci spadać na drzewo i nic im nie możesz zrobić. -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
||
2007-02-19 21:41 | Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | tu-i-tam |
UĹźytkownik "qwerty63" news:ercls8$q71$1@atlantis.news.tpi.pl... > Piotrek wrote: >> Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u >> sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na >> gwarancji producenta. >> Pozdrawiam >> Piotrek > dzieki. akurat moj dysk to samsung/szajsung:) Wez znajdz tu http://www.punktyserwisowe.samsung.pl/ jakis autoryzowany serwis i zadzwon. Z tego co widze jest ich duzo. |
||
2007-02-22 01:24 | Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | pit |
Piotrek napisał(a): > > Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz > załatwić bezpośrednio z producentem. > > W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to > http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp) wpisac typ, > model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl > przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA. > > Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3 > tygodniach dostajesz nowy. > > Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u > sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na > gwarancji producenta. > a jak to załatwić z Maxtorem?? |
||
2007-02-22 09:08 | Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy | qwerty63 |
pit wrote: > Piotrek napisał(a): >> >> Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz >> załatwić bezpośrednio z producentem. >> >> W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to >> http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp) wpisac >> typ, model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl >> przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA. >> >> Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3 >> tygodniach dostajesz nowy. >> >> Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u >> sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na >> gwarancji producenta. >> > > a jak to załatwić z Maxtorem?? z tego co widze masz troszke wiekszy problem, niz ja z szajsungiem (wstepnie umowilem sie z serwisem, zgodzili sie zeby im ten dysk przyniesc - zobaczymy co z tego wyniknie), jesli chcesz sie skontaktowac z maxtorem. strony maxtor polska najwyrazniej brak, natomiast wg informacji z wiki (dla mnie nowosc) maxtor zostal przejety przez seagate'a. http://pl.wikipedia.org/wiki/Maxtor_Corporation moj wniosek: powinienes pomeczyc seagate w sprawie supportu dla Twojego dysku (byc moze korzystajac z linku naszego przedpiszcy, piotrka). pozdrawiam! qwerty63 |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Anulowanie gwarancji GSM-a ??? |
Zbynek Ltd. | 2005-10-19 21:27 |
uznanie gwarancji |
Daniel Jakubowski | 2005-11-04 12:28 |
Nalepka a utrata gwarancji |
eddd | 2005-12-11 01:07 |
czas gwarancji a wstąpienie do UE |
nod | 2005-12-16 17:52 |
Odmowa Gwarancji... |
Apvv | 2005-12-31 09:11 |
sprzedaz bez gwarancji ?? |
brasko | 2006-01-12 23:22 |
problemy z autem na gwarancji |
wishya | 2006-04-01 17:25 |
Klawiatura na gwarancji |
Marcin Hałat | 2006-04-26 19:48 |
Monitor na gwarancji |
Wojtek | 2006-06-21 19:14 |
Przedluzenie gwarancji!!! |
Kris | 2007-01-27 20:06 |