poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-05-23 14:51 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | t.buczyn |
On 23 Maj, 14:41, Baczek > t.buc...@gmail.com napisał(a):> Witam serdecznie, > > > Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)), > > miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając > > sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu > > wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie > > ekspresowym. Delikwentka, powiedziała że ma pilny wyjazd służbowy z > > ważna osobistością w naszym mieście, "głową" (tutaj padło konkretne > > nazwisko) UM. > > Jak sie okazało, Pani nie pracuje u nas w placówce i było to zwykłe > > kłamstwo. > > Co w takiej sytuacji? Jakie konsekwencje może ponieść? > > Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze > powolywalas, itd. > Wpuscila Was w maliny i tyle. > > Pozdrawiam Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz zidentyfikowany numer? Dodam, że kobieta również przyszła osobiście żeby odebrać dokumenty i sygnowała je osobiście. Co w przypadku udowodnienia? Jakie konsekwencje? - czy jest sens? |
2007-05-23 15:00 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | Ludek Vasta |
t.buczyn@gmail.com napsal(a): >>> Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)), >>> miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając >>> sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu >>> wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie >>> ekspresowym. >> Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze >> powolywalas, itd. >> Wpuscila Was w maliny i tyle. > > Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz > zidentyfikowany numer? Widocznie jest problem. Urzad jest swietnie wyposazony technicznie, tylko pracownikow nie przeszkolono i po prostu uwierza w cokolwiek. Trzeba inwestowac pare zlotych do przystepnej ksiazki "Sztuka podstepu" Kevina Mitnicka. Wlasnie nie tylko kupic czy wypozyczyc, ale tez przeczytac. Cytuje za http://helion.pl/ksiazki/recenzje/artdec.htm: "Motyw przewodni książki jest bardzo prosty -- każdego można wyprowadzić w pole podszywając się za inne osoby, udając współpracownika, serwisanta lub zagubionego człowieka potrzebującego pomocy. Każdy narażony jest na mimowolne przekazanie rozmówcy tajemnic, haseł, numerów kart kredytowych -- wystarczy odpowiednio spreparowana rozmowa telefoniczna, wyobraźnia, refleks i zdobycie zaufania." Ludek |
||
2007-05-23 15:57 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | Jackare |
Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz zidentyfikowany numer? Dodam, że kobieta również przyszła osobiście żeby odebrać dokumenty i sygnowała je osobiście. Co w przypadku udowodnienia? Jakie konsekwencje? - czy jest sens? Konsekwencje będą takie że kobieta narobi krzyku, zaczną się Wami interesować media, wywlekać wasze nieoficjalne koleżeńskie układy, równych i równiejszych i ktoś (oczywiście z samego dołu bo jakżeby inaczej) wyleci z pracy, ale może o to chodzi ? Nauczcie się urzędniczyny, że jesteście od obsługi procedur a nie uznaniowego podejmowania decyzji. -- Jackare |
||
2007-05-23 17:13 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | Henry (k) |
Dnia Wed, 23 May 2007 15:57:23 +0200, Jackare napisał(a): > Nauczcie się urzędniczyny, że jesteście od obsługi procedur a nie > uznaniowego podejmowania decyzji. A skąd wiesz że procedura przewiduje przetwarzanie dokumentów w kolejności ich napływania? Pozdrawiam, Henry |
||
2007-05-24 09:18 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | Sebcio |
Henry (k) pisze: > A skąd wiesz że procedura przewiduje przetwarzanie dokumentów > w kolejności ich napływania? Generalnie powinna przetwarzać w kolejności napływania, jeśli mówimy o wydawaniu dokumentów. Jeśli jest inaczej, to jest źle. -- Pozdrawiam, Sebcio |
||
2007-05-24 10:51 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | Henry (k) |
Dnia Thu, 24 May 2007 09:18:51 +0200, Sebcio napisał(a): > Generalnie powinna przetwarzać w kolejności napływania, jeśli mówimy o > wydawaniu dokumentów. Jeśli jest inaczej, to jest źle. Raczej w określonym terminie. A to jaką sobie wewnętrznie kolejność ustalą to już ich sprawa. Pozdrawiam, Henry |
||
2007-05-24 15:08 | Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu | MarcinJM |
Henry (k) pisze: > Dnia Thu, 24 May 2007 09:18:51 +0200, Sebcio napisał(a): > >> Generalnie powinna przetwarzać w kolejności napływania, jeśli mówimy o >> wydawaniu dokumentów. Jeśli jest inaczej, to jest źle. > > Raczej w określonym terminie. A to jaką sobie wewnętrznie kolejność ustalą > to już ich sprawa. Z tego wynika, ze terminy sa zbyt dlugie. "- Ile ci to zajmie? - 2 dni - dobra, masz godzine" :) -- Pozdrawiam MarcinJM ____________________________ gg: 978510, Skype: marcin.jm |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Adwokat z urzędu |
Darek | 2005-12-15 22:19 |
Zwrot zaliczki - wprowadzenie w błąd |
Łukasz Piwowarski | 2005-12-26 10:30 |
wprowadzenie w blad - zakupy w internecie |
Shut | 2006-02-03 20:26 |
Czy naruszenie zapisow umowy poprzez wprowadzenie klauz niedozwolonych .... |
fotomania.pl | 2006-03-15 16:07 |
Mandaty i presja urzędu - jak sobie radzić? |
Jan | 2006-03-16 11:56 |
Czy naruszenie zapisow umowy poprzez wprowadzenie klauz niedozwolonych .... |
fotomania.pl | 2006-03-15 16:07 |
Mandaty i presja urzędu - jak sobie radzić? |
Jan | 2006-03-16 11:56 |
obrońca z urzędu |
łysy | 2006-05-10 07:51 |
celowe wprowadzenie w blad |
Tiger | 2006-06-29 19:56 |
odszkodowania z Urzędu Miasta |
Darek | 2007-04-28 22:35 |