poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-11-20 09:12 | Gwarancja "door to door" | glang |
witam. wypowiedzcie się sprzedając urządzenie z gwarancją "door to door" mam obowiązek jako sprzedawca przyjąć je do serwisu czy w takiej sytuacji klient sam sobie radzi? oczywiście przyjmę ale zastanwiam się dlaczego ludzie nie chcą korzystać z tej formy reklamacji pzdr GL |
2007-11-20 11:48 | Re: Gwarancja "door to door" | Waldek \Jakec\ Bulkowski |
Dnia Tue, 20 Nov 2007 09:12:22 +0100, glang napisał(a): > oczywiście przyjmę ale zastanwiam się dlaczego ludzie nie chcą korzystać z > tej formy reklamacji W firmie korzystam chętnie... Bo mam sprzęt zapasowy i nie jest dla mnie tak ważne ile będzie trwała cała operacja. Zresztą sprzęt uznanych marek i nie ma problemu. W domu... korzystam z przymusu :( Szlag mnie trafia jak gwarant ma podpisaną umowę z jedną firmą kurierską i po zamówieniu kuriera czekam na niego... tydzień. Wolałbym w dniu awarii zanieść sprzęt do serwisu. OT wyszedł :) 3mcie się. -- Waldek "Jakec" Bulkowski http://film.e-informator.pl |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gwarancja |
Maciej | 2005-10-20 18:00 |
gwarancja |
M | 2006-04-18 14:53 |
gwarancja |
M | 2006-04-18 14:53 |
gwarancja.... |
AxAy | 2006-05-05 23:07 |
Gwarancja |
Wojtek | 2006-07-02 09:42 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
gwarancja.. |
młody | 2007-01-18 18:34 |
Gwarancja |
wiz | 2007-01-28 17:36 |
Gwarancja |
Danny | 2007-11-20 09:51 |