Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2007-12-22 23:10 uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
zareklamowalem go zadajac wymiany na nowy sprawny lub zwrotu pieniedzy. dzis
zostalem zaproszony do sklepu celem odebrania nowego sprawnego produktu.
niestety bogatszy o doswiadczenie obejrzalem produkt i okazalo sie ze wykazuje
wady jeszcze gorsze od tego, ktory byl pierwotnie w moim posiadaniu.
oznajmilem sprzedawcy ze nie chce sie bujac z kolejnymi wymianami na nowy
produkt i zadam zwrotu pieniedzy. sprzedawca powiedzial ze nia ma takiej
mozliwosci i ze skontaktuje sie ze mna producent.

jakie mam szanse na zwrot kasy? ew. co zrobic zeby sprawe zalatwic szybko i
sprawnie? czy kolejnym krokiem powinno byc skierowanie sie do rzecznika praw
konsumenta?

wiem ze pisze dosc enigmatycznie, ale jest to uzasadnione. jesli macie jakies
pytanie to chetnie napisze wiecej.

Pozdro,
SK


--
2007-12-22 23:20 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy przempo

Użytkownik

> upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.

mówisz o żonie?
2007-12-22 23:27 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
przempo napisał(a):

>
> Użytkownik
>
> > upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade.
>
> mówisz o żonie?
>
niestety to nie zart, dlatego na grupe pisze...

z zony jestem zadowolony, mam wersje ktora sama sie upgraduje :)

--
2007-12-23 01:23 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy Jacek
no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym
razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie
wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?

2007-12-23 16:42 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy Jacek P. Urbanowicz

Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
news:fkk9sj$ad1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za
> kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby
> sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
> przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
> ?
Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.

pzdr., jacek

2007-12-23 17:10 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy
Jacek P. Urbanowicz napisał(a):

> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
>

niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.

Pozdro,
SK

--
2007-12-23 19:42 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy Krzysztof
> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za
> kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby
> sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE
> przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase
> ?
PISEMNIE w liscie do gwaranta ( jezeli wymiany byly z tytulu gwarancji,
jezeli z odp. sprzedawcy to do sprzedawcy) zazadaj takich sluchawek, ktore
nie beda sie psuc - moze byc ktorys modeli wyzszych, oczywiscie w cenie
tych poprzednich lub zwrot pieniedzy. W koncu ten model ktory WYMIENIALES NA
NOWY 3 razy jest niezwykle awaryjny. Jak masz protokoly wymian - dolacz
kopie jako zalacznik. Jezeli nie sa w stanie spelnic tego warunku napisz ,ze
kierujesz sprawe do rzecznika konsumenta - inaczej beda gadac. Ja w ten
sposob w jednego z producentow dostalem aparat o wyzszych parametrach a jak
ten zepsul sie (po miesiacu) dostalem wreszcie zwrot kasy.
PS: w liscie dolacz swoj adres , ale tez numer telefonu - mozliwe ,ze
zadzwonia ponegocjowac.
PS2: rzecznik konsumenta po 3 wymianach sprzetu sugeruje wylacznie zwrot
kasy - wiec mozesz tez od razu tam sie kierowac.

K.

2007-12-23 20:30 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy Jacek P. Urbanowicz
>> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
>>
>
> niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.

Skad masz takie informacje???

pzdr., Jacek

2007-12-23 20:44 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy Krzysztof

Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" napisał w
wiadomości news:476eb761$1@news.home.net.pl...
>>> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi.
>>>
>>
>> niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko.
>
> Skad masz takie informacje???
>
Ma racje, jak pamietam ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
konsumenckiej wylacza z rekojmi sprzedaz konsumentowi - za to ma inna
mozliwosc ktora jest odpowiedzialnosc sprzedawcy.

K.

2007-12-23 23:38 Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy Kuba
Jacek napisał(a):

> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym
> razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie
> wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi
> mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ?

Wydaje mi się, że możesz odstąpić od umowy w oparciu art. 8 ust. 4 ustawy o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, który brzmi: 4. Jeżeli
kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany
albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim
czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne
niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić
od umowy.
W tym przypadku jesteś narażony przez ich nieudolne naprawy na znaczne
niedogodności.

kuba

--
nowsze 1 2

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

uciazliwa dzialalnosc sasiada w domku dwurodzinnym

Ba 2005-11-11 11:24

Reklamacja i wymiana produktu na nowy.

Mikołaj_\Miki\_Menke 2005-12-16 17:07

Działalnosc uciazliwa

kermit 2006-03-03 14:07

Uciazliwa dzialalnosc gospodarcza

goldbergWYTNIJTO 2006-04-11 23:06

Uciazliwa dzialalnosc gospodarcza

goldbergWYTNIJTO 2006-04-11 23:06

Reklamacja i zwrot pieniedzy pytanko

News 2006-05-13 19:04

zwrot produktu

piotr.pawlaczyk 2006-07-11 17:52

Reklamacja, zwrot pieniedzy a dowod zakupu

khoszwaWYTNIJTO 2007-09-12 09:25

Uciazliwa sasiadka - potrzebny prawnik do poprowadzenia sprawy WAW

redford 2007-10-02 14:51

Reklamacja - zwrot gotowki

rendziq 2007-12-03 16:19