poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-12-22 23:10 | uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | |
upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade. zareklamowalem go zadajac wymiany na nowy sprawny lub zwrotu pieniedzy. dzis zostalem zaproszony do sklepu celem odebrania nowego sprawnego produktu. niestety bogatszy o doswiadczenie obejrzalem produkt i okazalo sie ze wykazuje wady jeszcze gorsze od tego, ktory byl pierwotnie w moim posiadaniu. oznajmilem sprzedawcy ze nie chce sie bujac z kolejnymi wymianami na nowy produkt i zadam zwrotu pieniedzy. sprzedawca powiedzial ze nia ma takiej mozliwosci i ze skontaktuje sie ze mna producent. jakie mam szanse na zwrot kasy? ew. co zrobic zeby sprawe zalatwic szybko i sprawnie? czy kolejnym krokiem powinno byc skierowanie sie do rzecznika praw konsumenta? wiem ze pisze dosc enigmatycznie, ale jest to uzasadnione. jesli macie jakies pytanie to chetnie napisze wiecej. Pozdro, SK -- |
2007-12-22 23:20 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | przempo |
Użytkownik > upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade. mówisz o żonie? |
||
2007-12-22 23:27 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | |
przempo > > Użytkownik > > > upilem pewien produkt, ktory w momencie uruchomienia wykazal wade. > > mówisz o żonie? > niestety to nie zart, dlatego na grupe pisze... z zony jestem zadowolony, mam wersje ktora sama sie upgraduje :) -- |
||
2007-12-23 01:23 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | Jacek |
no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ? |
||
2007-12-23 16:42 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | Jacek P. Urbanowicz |
Użytkownik "Jacek" news:fkk9sj$ad1$1@atlantis.news.tpi.pl... > no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za > kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby > sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE > przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase > ? Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi. pzdr., jacek |
||
2007-12-23 17:10 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | |
Jacek P. Urbanowicz > Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi. > niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko. Pozdro, SK -- |
||
2007-12-23 19:42 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | Krzysztof |
> no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za > kazdym razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby > sobie wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE > przyslal mi mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase > ? PISEMNIE w liscie do gwaranta ( jezeli wymiany byly z tytulu gwarancji, jezeli z odp. sprzedawcy to do sprzedawcy) zazadaj takich sluchawek, ktore nie beda sie psuc - moze byc ktorys modeli wyzszych, oczywiscie w cenie tych poprzednich lub zwrot pieniedzy. W koncu ten model ktory WYMIENIALES NA NOWY 3 razy jest niezwykle awaryjny. Jak masz protokoly wymian - dolacz kopie jako zalacznik. Jezeli nie sa w stanie spelnic tego warunku napisz ,ze kierujesz sprawe do rzecznika konsumenta - inaczej beda gadac. Ja w ten sposob w jednego z producentow dostalem aparat o wyzszych parametrach a jak ten zepsul sie (po miesiacu) dostalem wreszcie zwrot kasy. PS: w liscie dolacz swoj adres , ale tez numer telefonu - mozliwe ,ze zadzwonia ponegocjowac. PS2: rzecznik konsumenta po 3 wymianach sprzetu sugeruje wylacznie zwrot kasy - wiec mozesz tez od razu tam sie kierowac. K. |
||
2007-12-23 20:30 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | Jacek P. Urbanowicz |
>> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi. >> > > niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko. Skad masz takie informacje??? pzdr., Jacek |
||
2007-12-23 20:44 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | Krzysztof |
Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" wiadomości news:476eb761$1@news.home.net.pl... >>> Zapytaj ich czy znane im sa przepisy o rekojmi. >>> >> >> niestety rekojmia dotyczy zakupow niekonsumeckich czyli na fakture tylko. > > Skad masz takie informacje??? > Ma racje, jak pamietam ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej wylacza z rekojmi sprzedaz konsumentowi - za to ma inna mozliwosc ktora jest odpowiedzialnosc sprzedawcy. K. |
||
2007-12-23 23:38 | Re: uciazliwa reklamacja produktu a zwrot kasy | Kuba |
Jacek > no ja mam taki sam problem ze sluchawkami 3 razy juz wymienialem i za kazdym > razem dostaje wadliwe az sie w koncu wkurzylem i powiedzialem zeby sobie > wsadzili w dupe kolejna wymiane i oddali mi kase to CREATIVE przyslal mi > mejla ze nie jest to mozliwe.. no i jak z nimi walczyc o kase ? Wydaje mi się, że możesz odstąpić od umowy w oparciu art. 8 ust. 4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, który brzmi: 4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. W tym przypadku jesteś narażony przez ich nieudolne naprawy na znaczne niedogodności. kuba -- |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
uciazliwa dzialalnosc sasiada w domku dwurodzinnym |
Ba | 2005-11-11 11:24 |
Reklamacja i wymiana produktu na nowy. |
Mikołaj_\Miki\_Menke | 2005-12-16 17:07 |
Działalnosc uciazliwa |
kermit | 2006-03-03 14:07 |
Uciazliwa dzialalnosc gospodarcza |
goldbergWYTNIJTO | 2006-04-11 23:06 |
Uciazliwa dzialalnosc gospodarcza |
goldbergWYTNIJTO | 2006-04-11 23:06 |
Reklamacja i zwrot pieniedzy pytanko |
News | 2006-05-13 19:04 |
zwrot produktu |
piotr.pawlaczyk | 2006-07-11 17:52 |
Reklamacja, zwrot pieniedzy a dowod zakupu |
khoszwaWYTNIJTO | 2007-09-12 09:25 |
Uciazliwa sasiadka - potrzebny prawnik do poprowadzenia sprawy WAW |
redford | 2007-10-02 14:51 |
Reklamacja - zwrot gotowki |
rendziq | 2007-12-03 16:19 |