poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-03-19 09:47 | Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | fArmer |
Witam Jak wygląda kwestia legalności nagrywania obrazu i dźwięku w punkcie usługowym? Jest sobie lada, nad nią widoczna kamera, w ladzie jest schowany mikrofon (nie widać go). O kamerze i mikrofonie wiedzą wszyscy pracownicy, kamerę widzą klienci. Nie ma informacji o obecności kamery i mikrofonu. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam fArmer |
2009-03-19 15:45 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | scream |
Dnia Thu, 19 Mar 2009 01:47:45 -0700 (PDT), fArmer napisał(a): > Jak wygląda kwestia legalności nagrywania obrazu i dźwięku w punkcie > usługowym? > Jest sobie lada, nad nią widoczna kamera, w ladzie jest schowany > mikrofon (nie widać go). O kamerze i mikrofonie wiedzą wszyscy > pracownicy, kamerę widzą klienci. Nie ma informacji o obecności kamery > i mikrofonu. Właściciel owego punktu usługowego moze powiesic nawet 300 kamer i mikrofonów i nikogo o tym nie informowac. Jest to legalne. -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
||
2009-03-19 21:22 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | Krzysztof 'kw1618' z Wars |
Dnia Thu, 19 Mar 2009 01:47:45 -0700 (PDT), fArmer napisał(a): > Witam > Jak wygląda kwestia legalności nagrywania obrazu i dźwięku w punkcie > usługowym? > Jest sobie lada, nad nią widoczna kamera, w ladzie jest schowany > mikrofon (nie widać go). O kamerze i mikrofonie wiedzą wszyscy > pracownicy, kamerę widzą klienci. Nie ma informacji o obecności kamery > i mikrofonu. > Z góry dziękuję za pomoc > Pozdrawiam > fArmer czemu ma to służyć ? wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ? -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt' http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii |
||
2009-03-19 23:53 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | Marcin Debowski |
Dnia 19.03.2009 scream > Właściciel owego punktu usługowego moze powiesic nawet 300 kamer i > mikrofonów i nikogo o tym nie informowac. Jest to legalne. Ale już np. podsłuchiwanie rozmowy 2ch klientów chyba nie specjalnie. -- Marcin |
||
2009-03-20 00:30 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | scream |
Dnia Fri, 20 Mar 2009 06:53:14 +0800, Marcin Debowski napisał(a): > Dnia 19.03.2009 scream >> Właściciel owego punktu usługowego moze powiesic nawet 300 kamer i >> mikrofonów i nikogo o tym nie informowac. Jest to legalne. > Ale już np. podsłuchiwanie rozmowy 2ch klientów chyba nie specjalnie. Nie bylo mowy o mikrofonach kierunkowych :) -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
||
2009-03-20 16:01 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | Zbynek Ltd. |
Witam Marcin Debowski napisał(a) : > Dnia 19.03.2009 scream >> Właściciel owego punktu usługowego moze powiesic nawet 300 kamer i >> mikrofonów i nikogo o tym nie informowac. Jest to legalne. > > Ale już np. podsłuchiwanie rozmowy 2ch klientów chyba nie specjalnie. Wystarczy wejść i pod nieobecność obsługi porozmawiać z kimś. Potem donosik, że firma nagrała, bo pewnie nagrywa, nielegalnie rozmowę i właściciel punktu usługowego do odstrzału. Life is brutal i nikt nie lubi być podsłuchiwany. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x39E452FE |
||
2009-03-20 16:33 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | fArmer |
> czemu ma to służyć ? > wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ? Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw jestem po prostu czy szef nie przegiął pały. Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) ) Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery. |
||
2009-03-21 20:57 | Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym | Krzysztof 'kw1618' z Wars |
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:33:01 -0700 (PDT), fArmer napisał(a): > Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw > jestem po prostu czy szef nie przegiął pały. > Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między > obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie > mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) ) > Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są > jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery. Generalnie moim skromnym zdaniem to dobry pomysł, ale trochę dziwny, bo jeśli to firma usługowa, to oczywiste jest, ze uzgodnienia robi się ustnie, potem je spisuje na papier i dwie strony umowy po weryfikacji akceptują lub jeszcze nanoszą poprawki. Często szefowie stosują taki system mądrze to nazywając "podwyższaniem jakości usług", okresowo szef przegląda taśmy, odsłuchuje dialogi i wytyka pracownikowi błędy. -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt' http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
kamera w toalecie |
Dareck | 2005-11-29 06:59 |
ukryta kamera - odszkodowanie |
kazow | 2006-03-07 13:21 |
ukryta kamera - odszkodowanie |
kazow | 2006-03-07 13:21 |
Kamera |
PPB | 2006-08-05 14:07 |
Kamera w przebieralni |
soap | 2006-09-19 21:37 |
kamera |
piotrp | 2007-01-12 13:45 |
kamera internetowa a prawo |
Kszych | 2007-04-05 16:41 |