poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2009-11-17 23:17 | zwrot pieniędzy za karnet | Anna |
Jako konsument wykupuje karnet na kilka godzin korzystania z usług sportowych np. basen odkryty. Do końca sezonu wykorzystuje pewną cześć tego czasu. W nowym sezonie okazuje się (wcześniej nie było informacji o terminie ważności karnetu), że nie ma możliwości wykorzystania reszty czasu, ani uzyskania zwrotu pieniędzy za niemożliwą do wykorzystania część świadczenia. Takie postępowanie przedsiębiorcy jest zgodne z prawem? W szczególności czy nie dotyczy tego: Kodeks Cywilny Art. 385^3. W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi postanowieniami umownymi są te, które w szczególności: 12) wyłączają obowiązek zwrotu konsumentowi uiszczonej zapłaty za świadczenie nie spełnione w całości lub części, jeżeli konsument zrezygnuje z zawarcia umowy lub jej wykonania, 13) przewidują utratę prawa żądania zwrotu świadczenia konsumenta spełnionego wcześniej niż świadczenie kontrahenta, gdy strony wypowiadają, rozwiązują lub odstępują od u mowy, Zmieni coś to, że od nowego sezonu będzie dostępna informacja o terminie ważności karnetu? Anna |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
21 dni na zwrot pieniędzy |
tomasz bedliński | 2006-05-26 05:39 |
zwrot pieniędzy za produkt |
Jerry | 2006-06-07 18:01 |
Niszczenie pieniędzy |
akanid | 2006-12-28 14:26 |
zwrot pieniędzy |
Daniel Wilski | 2007-07-26 10:01 |
Liceum eksternistyczne - zwrot pieniędzy |
Nicole | 2007-11-03 18:40 |
brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 11:27 |
Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 12:31 |
Phishing, a pranie pieniędzy |
Marian Paździoch | 2009-01-16 13:33 |
poręczenie - odzyskanie pieniędzy |
bibol | 2009-05-21 11:16 |
Zwrot pieniędzy za niewykorzystany pobyt |
XDF | 2009-07-01 10:09 |