poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-11-12 17:09 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Tiger |
>> Jeśli w umowie był zapis co do zmiany ceny w związu ze zmianą stawki VAT, >> to >> na zmianę wysokości opłaty klient wyraża zgodę w chwili zawierania umowy. >> > Zapisu takiego nie było. Za to rozmawiałem kiedyś z jednym z pracowników > BOKu i powiedział mi wprost że pomylili się przy tworzeniu umowy i w > następnej promocji wszystkie wcześniejsze błędy poprawili. Ale ja za ich > błędy nie mam zamiaru ponosić odpowiedzialności. No to dokladnie tak im odpowiedz. Umowe masz zawarta z okreslonymi warunkami i na inne nie wyrazasz zgody, chyba ze zaproponuja Ci kontynuacje umowy na dotychczasowych warunkach. Pozdrawiam, Tiger |
2005-11-13 10:33 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Wirtualna |
"Xorock" news:dl4f3l$lkl$1@news.onet.pl... > Zapisu takiego nie było. Za to rozmawiałem kiedyś z jednym z pracowników > BOKu i powiedział mi wprost że pomylili się przy tworzeniu umowy i w > następnej promocji wszystkie wcześniejsze błędy poprawili. > Ale ja za ich > błędy nie mam zamiaru ponosić odpowiedzialności. Słusznie, popieram! p. W, |
||
2005-11-14 09:14 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Robert J. |
> Rok temu podpisywałem na promocyjnych warunkach (podłączenie 1zł, brak > opłaty aktywacyjnej) umowę na 12 miesięcy z siecią Multimedia. Znane cwaniaki, Multimedia ;-))). > W umowie internet kosztował 69,99** (** cena brutto, gwarantowana przez > 12 miesięcy - odpowiedni zapis w umowie). Po drodze zmienił się podatek > na 22%. Ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen, nie > dostałem też faktury zignorowałem podwyższony podatek płacać dalej > normalną cenę i tak do dnia dzisiejszego. Teraz rozwiązałem umowę i chcą > oczywiście żebym dopłacił im zaległą (różnicę) kwotę (bez odsetek). > Muszę czy nie muszę to zrobić? Nic nie musisz dopłacać. Błąd, jaki popełniły MM popełniło też wielu innych providerów. Zapisali w umowach ceny BRUTTO zamiast NETTO. Zwłaszcza że już rok temu gadało się że UE wymusi na nas 22 % VAT na net... Miałeś w umowie zagwarantowaną niezmienną cenę brutto więc to ich problem że dołożyli im 22% VAT-u... Sam jestem providerem i znam tę sprawę od drugiej strony. Ja w swoich umowach i cenniku wpisywałem, że cena jest netto, a każdy klient był uświadamiany że od marca prawdopodobnie cena zwiększy się o 22%. Ale za to będzie można całość odpisać od podst. opodat., co w sumie wyjdzie na zero prawie... > Nie mam kilku faktur (nie raczyli przysłać) więc nie mogę odliczyć na > koniec roku podatku. Nie robią Ci żadnej łaski. Musisz dostać faktury. Inny temat gdyby cena mogła być zmieniana w okresie trwania umowy i w okresie promocji. Ja np. wydam oryginały tylko tym, którzy nie zalegają z wpłatami. Pozostali dostaną dopiero jak wyrównają wpłaty :-). Nie otrzymałem informacji o zmianach w cenniku lub > regulaminie. Bo nie powinieneś otrzymać. W końcu zagwarantowali Ci cenę stałą przez 12 miesięcy. |
||
2005-11-14 09:20 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Maciej Bebenek |
Robert J. napisał(a): > >>Nie mam kilku faktur (nie raczyli przysłać) więc nie mogę odliczyć na >>koniec roku podatku. > > > Nie robią Ci żadnej łaski. Musisz dostać faktury. Inny temat gdyby cena > mogła być zmieniana w okresie trwania umowy i w okresie promocji. Ja np. > wydam oryginały tylko tym, którzy nie zalegają z wpłatami. Pozostali dostaną > dopiero jak wyrównają wpłaty :-). > Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie faktury, a nie odwrotnie. Do czasu, gdy nie ma faktury, nie ma płatności. Przegrasz przed każdym sądem. M. |
||
2005-11-14 10:02 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Robert J. |
> Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie faktury, > a nie odwrotnie. Do czasu, gdy nie ma faktury, nie ma płatności. > Przegrasz przed każdym sądem. Obie strony obowiązuje umowa. W umowie jest zapis, że płatność następuje na podstawie druków wpłat dostarczonych abonentowi :-). |
||
2005-11-14 16:42 | Re: Umowa na internet+tv - problem | kam |
Maciej Bebenek napisał(a): > Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie faktury, > a nie odwrotnie. płatność to następuje na podstawie umowy... KG |
||
2005-11-14 18:13 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Maciej Bebenek |
kam napisał(a): >> Pomerdała Ci się kolejność. To płatność następuje na podstawie >> faktury, a nie odwrotnie. > > > płatność to następuje na podstawie umowy... > Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności. M. |
||
2005-11-14 19:54 | Re: Umowa na internet+tv - problem | kam |
Maciej Bebenek napisał(a): > Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności. zależy co jest w umowie... akurat związku wymagalności abonamentu z wystawieniem faktury nie widzę KG |
||
2005-11-15 11:42 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Robert J. |
> > płatność to następuje na podstawie umowy... > > > > Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności. Usiłujesz na siłę znaleźć dziurę w całym. W umowie jest zapisane, że płatność abonamentu jest do 8 dnia danego miesiąca i wnoszona jest na podstawie druków wpłat dostarczonych klientowi. A nie na podstawie faktury. Zresztą nawet jak wysyłałem kiedyś faktury to też jak ktoś był upierdliwy to twierdzić mógł, że nie doszła (list zwykły). |
||
2005-11-16 10:44 | Re: Umowa na internet+tv - problem | Tiger |
> Zresztą nawet jak wysyłałem kiedyś faktury to też jak ktoś był upierdliwy > to > twierdzić mógł, że nie doszła (list zwykły). Niestety czasem tak jest. Pijany listonosz, blad w adresie w bazie danych firmy... Do mnie regularnie nie dochodzily faktury z Aster. Pozdrawiam, Tiger |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Umowa przez Internet - jaka jest jej moc prawna? |
ezbig | 2005-10-11 12:22 |
umowa najmu mieszkania - problem |
danek | 2005-10-21 22:39 |
Umowa ubezp.grupowego - problem poważny |
lukeskyobi | 2005-12-12 13:19 |
Problem z umowa o prace |
Michal | 2006-11-09 10:52 |
Problem z zakupem przez internet |
toa | 2006-11-09 15:32 |
problem z TP SA - umowa wyslana faksem |
petec | 2006-12-03 13:47 |
problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc. |
nrs | 2007-05-23 15:05 |
Re: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc. |
nursiak | 2007-05-23 20:26 |
Re: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc. |
nursiak | 2007-05-23 20:26 |
Umowa przedwstępna notarialna- problem z developerem |
Dariusz | 2007-05-30 12:51 |