poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2013-06-20 08:43 | [PORD] D1+T6a | Adam Klobukowski |
Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) AdamK |
2013-06-20 08:54 | Re: [PORD] D1+T6a | live_evil |
On 20.06.2013 08:43, Adam Klobukowski wrote: > Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. > No normalnie, że droga z pierwszeństwem zmienia kierunek na skrzyżowaniu. -- live_evil |
||
2013-06-20 09:21 | Re: [PORD] D1+T6a | m |
On 20.06.2013 08:43, Adam Klobukowski wrote: > Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. > > (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) Dlaczego bez znaczenia? p. m. |
||
2013-06-20 11:26 | Re: [PORD] D1+T6a | Maruda |
W dniu 2013-06-20 08:43, Adam Klobukowski pisze: > Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. > > (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) > > AdamK Normalnie, bez T6a, po D1, jeśli byś skręcał w lewo, to musiałbyś ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającym z przeciwka. Przy T6a - już nie. -- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda |
||
2013-06-20 11:37 | Re: [PORD] D1+T6a | Adam Klobukowski |
On Thursday, 20 June 2013 09:21:17 UTC+2, m wrote: > On 20.06.2013 08:43, Adam Klobukowski wrote: > > > Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. > > > (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) > > Dlaczego bez znaczenia? > > p. m. Zapomniałem napisać że w tym konkretnym przypadku T6a, droga z pierwszeństwem szła od dołu w prawo. Ok, jeśli to dobrze rozumiem to taka kombinacja daje mi absolutne prawo drogi - mam pierwszeństwo nad wszystkimi, łącznie z jadącymi z przeciwka jak będę chciał jechać w lewo. Zastanawia mnie jakie ma w tej sytuacji znaki jadący z mojej prawej (tego akurat nie sprawdziłem). Też powinien mieć T6a (z nóżką w drugą stronę) no i chyba powinien mieć jeszcze A7 żeby mnie nie staranował jak będę jechał prosto/w lewo, ale jest to trochę bez sensu bo by musiał ustępować innym którzy z mocy T6a są do niego podrzędni :) AdamK |
||
2013-06-20 11:44 | Re: [PORD] D1+T6a | Adam Klobukowski |
On Thursday, 20 June 2013 11:26:36 UTC+2, Maruda wrote: > W dniu 2013-06-20 08:43, Adam Klobukowski pisze: > > > Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. > > > > > > (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) > > > > > > AdamK > > Normalnie, bez T6a, po D1, jeśli byś skręcał w lewo, to musiałbyś > > ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającym z przeciwka. > > Przy T6a - już nie. Dobra, meaculpa zaćmienie umysłu miałem. Przecież D1+T6a to specjalne combo ;) AdamK |
||
2013-06-20 12:35 | Re: [PORD] D1+T6a | Liwiusz |
W dniu 2013-06-20 11:37, Adam Klobukowski pisze: > On Thursday, 20 June 2013 09:21:17 UTC+2, m wrote: >> On 20.06.2013 08:43, Adam Klobukowski wrote: >> >>> Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. >> >>> (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) >> >> Dlaczego bez znaczenia? >> >> p. m. > > Zapomniałem napisać że w tym konkretnym przypadku T6a, droga z pierwszeństwem szła od dołu w prawo. > > Ok, jeśli to dobrze rozumiem to taka kombinacja daje mi absolutne prawo drogi - mam pierwszeństwo nad wszystkimi, łącznie z jadącymi z przeciwka jak będę chciał jechać w lewo. Nie. Jak skręcasz w lewo lub jedziesz prosto, to ustępujesz tym z prawej. -- Liwiusz |
||
2013-06-20 15:23 | Re: [PORD] D1+T6a | Gotfryd Smolik news |
On Wed, 19 Jun 2013, Adam Klobukowski wrote: > Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować. > > (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem) Czy może Ci wyszło, że jak masz D1 to WSZYSCY mają psi obowiązek Ci ustępować? ;) Znaczy się przekonany jesteś, że nie da się tak pojechać żeby Twój tor jazdy przecinał się z torem jazdy pojazdu który jedzie *również po drodze z pierwszeństwem*, tyle że w przeciwnym kierunku? pzdr, Gotfryd |
||
2013-06-20 17:26 | Re: [PORD] D1+T6a | zgred |
W dniu 2013-06-20 12:35, Liwiusz pisze: > W dniu 2013-06-20 11:37, Adam Klobukowski pisze: >> Zapomniałem napisać że w tym konkretnym przypadku T6a, droga z >> pierwszeństwem szła od dołu w prawo. >> >> Ok, jeśli to dobrze rozumiem to taka kombinacja daje mi absolutne >> prawo drogi - mam pierwszeństwo nad wszystkimi, łącznie z jadącymi z >> przeciwka jak będę chciał jechać w lewo. > > Nie. Jak skręcasz w lewo lub jedziesz prosto, to ustępujesz tym z prawej. > Czyli jakoby tej złamanej strzały (T6a) nie było - prawda? (skrzyżowanie równorzędne)? Tak, wtedy ten T6a byłby bez sensu. Ale to nadgorliwość naszych urzędasów. Zauważ, że dawniej (jeśli nie jesteś na to za młody :) ), to zwykłe światła na skrzyżowaniu miały trzy fazy: 1) zielone dla N-S, czerwone dla E-W 2) żółte dla wszystkich 3) odwrotnie do 1) A teraz każda konfliktująca nitka ma wyłącznie dla siebie własne, bezkonfliktowe (często nawet z pieszymi) zielone. Efekt: pełen cykl trwa 5 minut... Skutek uboczny: kierujący, wiedząc o tym próbują załapać się jeszcze na żółtym, z różnym skutkiem. -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred. |
||
2013-06-20 17:54 | Re: [PORD] D1+T6a | Przemysław_Adam_Śmiejek |
W dniu 20.06.2013 08:54, live_evil pisze: > On 20.06.2013 08:43, Adam Klobukowski wrote: >> Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to >> zinterpretować. >> > > No normalnie, że droga z pierwszeństwem zmienia kierunek na skrzyżowaniu. Swoją szosą, na styku Gliwic i Żernicy jest Ustąp postawiony na drodze z pierwszeństwem :D https://mapy.google.pl/maps?hl=pl&ie=UTF8&ll=50.251349,18.648144&spn=0.000532,0 .001155&sll=50.31494,18.79665&sspn=0.271852,0.591202&t=h&hnear=%C5%BBernica,+gliwicki ,+%C5%9Bl%C4%85skie&layer=c&cbll=50.2514,18.648063&panoid=FFwq-KMKRDZcxT0kHX9Hrw&cbp= 12,305.53,,0,-2.72&z=20 -- Przemysław Adam Śmiejek Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29) |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
PORD - za co odpowiada e-L-ka? |
SDD | 2006-05-24 00:42 |
PoRD: Radiotelefon |
Tristan | 2008-05-25 17:12 |
PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli |
Tristan | 2008-08-10 00:12 |
PORD |
Adam Kłobukowski | 2008-09-29 14:46 |
PORD - dylemat |
Michał | 2008-11-24 19:24 |
PORD |
zly | 2009-05-11 22:52 |
PoRD a O-net |
Tristan | 2009-06-10 20:46 |
[PoRD] jak się ustawiać na skrzyżowaniu |
gardziej | 2010-01-27 19:13 |
Pord: Co oznacza 26.7 |
Przemysław Adam Śmiejek | 2010-02-09 12:47 |
[PORD] - znak P-21 |
Marcin Nowakowski | 2011-06-16 19:22 |