poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-12-21 08:55 | Re: Reklamacja telefonu | rezist.com |
Jesli to jest ten model (wlasnie go kupilem na prezent) http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=3108 to powinien miec to co w opisie. Chyba ze gdzies widnieje klauzula ze specyfikacja moze sie zmienic. -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com http://icic.pl |
2006-12-21 10:04 | Re: Reklamacja telefonu | Krzysztof |
> Ma świadka (wcale nie jestem przekonany czy jest tu w ogóle potrzebny) to > niech reklamuje z tyt. niezgodności z umową. To klasyczny przypadek. Dokladnie. Ale swiadek bedzie przydatny - zawsze sprzedawca moze twierdzic, ze nic takiego nie mowil, a klient kreci ( nie uwazam, ze klienci sa swieci - roznie to bywa). Kupujacy sprawdzil sprzet przy zakupie ? Nie bylo mozliwosci sprawdzenia ( a maja obowiazek)- dodaj jako nastepny argument w rozmowie. Poinformuj tez, ze sprawy tak nie zostawisz i idziesz z tym do FK - to czesto dziala. I nie zwlekaj! Idz jeszcze dzis do sklepu. Jak nie pomoze dzwon do najblizszej FK. K. |
||
2006-12-21 22:43 | Re: Reklamacja telefonu | Joanna Rygulska |
Witam. Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić pieniądze. Zakupiony towar oczywiście musi być pełnowartościowym towarem (być w nienaruszonym stanie - bez śladów używania i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jednak tego nie zrobi radzę zgłosić sprawę do najbliższego Urzędu Ochrony Konsumentów. Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy. -- Joanna R. |
||
2006-12-21 22:50 | Re: Reklamacja telefonu | badzio |
Joanna Rygulska napisał(a): > Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić > pieniądze. Ogolnie to zle Ci wiadomo. Jesli transakcja nie zostala zawarta tradycyjnie, w sklepie a przez internet/telefon/na ulicy przez domokrazce to i owszem - klient ma prawo w ciagu bodajze 10 dni roboczych oddac produkt. Ale jesli towar zostal 'normalnie' zakupiony to lipa. Nie ma zadnych 5, 7 czy 10 dni na oddanie towaru, jesli jest on sprawny. Fakt - niektore sklepy (glownie markety) pozwalaja na cos takiego - ale jest to tylko i wylacznie ich dobra wola -- badzio |
||
2006-12-21 23:46 | Re: Reklamacja telefonu | scream |
Dnia Thu, 21 Dec 2006 22:43:57 +0100, Joanna Rygulska napisał(a): > Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić > pieniądze. To źle Ci wiadomo. Ten przepis nie funkcjonuje już z 10 lat. -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
||
2006-12-21 23:56 | Re: Reklamacja telefonu | Przemyslaw Osmanski |
Joanna Rygulska napisał(a): > Witam. > > Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma > PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez > tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić > pieniądze. Teraz wiadomo dlaczego nie jesteś juz sprzedawca :) MSPANC pozdrawiam, Przemek O. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zakup Telefonu |
Darth Vader | 2005-11-28 07:53 |
Kupno mieszkania - wypowiedzenie telefonu |
el gato | 2006-01-23 11:53 |
blokada telefonu - "usluga" |
lkuziem | 2006-01-24 15:07 |
zakup telefonu.. i maly problem |
sarbin | 2006-01-30 07:33 |
Zastrzeżony nr telefonu |
flagor | 2006-02-17 09:57 |
legalność telefonu ?? |
Konrad Rokicki | 2006-05-12 10:48 |
kradziez telefonu |
bombardier | 2006-07-12 20:19 |
Rękojmia na baterię do telefonu komórkowego |
Luke | 2006-10-09 22:09 |
Zakup telefonu Nokia z Chin. |
krystyna4321 | 2006-10-15 11:51 |
nr telefonu, dane osobowe |
tede | 2007-01-30 22:29 |