poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-18 12:27 | Reklamacja zamowienia internetowego | Pawel Glanowski |
Witam Zakupilem w firmie www.seidio.com uchwyt PDA bylo to w pazdzierniku i do dnia dzisiejszego nie otrzymalem towaru . Po przejsciach mailowych odpisano mi tak gdzies w polowie grudnia ,ze paczka do nich wrocila i jezeli doplace kolejne 25 $ to wysla ja DHL na co ja nie przystalem ,wiec stanelo na ponownej wysylce "Air mail" .Dzis juz nawet nie mam konta na stronie w/w firmy. Poradzcie co robic??? Pozdrawiam Pawel |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Odpowiedzialność serwisu internetowego... |
Joy | 2005-11-24 00:11 |
zamowienia publiczne - oryginalne materialy eksploatacyjne |
Miki | 2006-01-05 09:38 |
rejestracja wydawnictwa internetowego |
press | 2006-01-06 13:46 |
Regulamin sklepu internetowego |
2006-05-17 18:52 | |
Szybkosc lacza internetowego. |
GooRe | 2006-10-12 19:14 |
Pomowienie o nie zrealizowanie zamowienia |
Firma Handlowa | 2007-01-03 12:48 |
zmiana zasad rozliczen w trakcie realizacji zamowienia (netart) |
esos | chlanie.net | 2007-01-26 12:58 |
problem z wykonawca zamowienia? |
Pawel Kohls | 2007-02-25 16:04 |
Ticket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia |
Andrzej_Wróblewski | 2007-03-25 14:57 |
Poszukuje materiałów do serwisu internetowego. |
Subzero | 2007-05-20 11:13 |