poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2012-05-31 12:04 | serwis nie chce uwzglednic reklamacji | Robert G |
Poradźcie w takiej sprawie... Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym okresie przestał działać. Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez prawdopodobne pęknięcie worka. Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia. Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka. Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić? Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a odkurzacza potrzebuję. proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić? pozdrawiam Robert G. |
2012-05-31 14:39 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | ETR |
W dniu 31.05.2012 12:04, Robert G pisze: > Poradźcie w takiej sprawie... > > Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez > okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym > okresie przestał działać. > Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi > gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez > prawdopodobne pęknięcie worka. > Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby > były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia. > > Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i > przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka. > > Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na > odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić? > > Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z > południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a > odkurzacza potrzebuję. > > proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić? > > pozdrawiam > Robert G. Miałem podobną sytuację z drukarką Minolty . Serwis twierdził ze stosowałem zamienniki i ze dlatego się zepsula...a tak naprawdę drukarka nie widziala zamienników, wszytko na oryginalnych tonerach. Zglosilem sprawe do ochrony konsumenta...ciągnęło się 2 miesiące ale udało się i 1200 w kieszeni. Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u mnie :( zmienić firmę? Paul -- www.lifeprogress.pl ? |
||
2012-05-31 15:08 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | Robert G |
Użytkownik ETR napisał: > > > Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u > mnie :( zmienić firmę? Instalator twierdzi, że nie było z nim problemów wcześniej u klientów, a mnie się wyłączył i już się nie włączył... Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego ponosi klient... Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu w całej Polsce to kpina jest... Odkurzacz beam odradzam ze względu na serwis. Beam to pono jakaś tam podfirma elektroluxa... pozdrawiam Robert G. |
||
2012-05-31 22:19 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | ToMasz |
W dniu 31.05.2012 15:08, Robert G pisze: > Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest > jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego > ponosi klient... no to się ciesz że nie sprzedajesz artykułów które klient mogłby wywieść do Australii. Musiałbyś mu zapewnić transport na własny koszt. > Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem > stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu > w całej Polsce to kpina jest... Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się o resztę. Taki jeleń również nie zna swoich praw i korzysta z gwarancji. Nie wie gdzie jest biuro Rzecznika praw konsumentów i żaden inny serwis, nieautoryzowany, który naprawi, i jednoznacznie określi co było przyczyną. Sądy za zwyczaj stoją po stronie klienta. ToMasz |
||
2012-06-01 07:25 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | Robert G |
Użytkownik ToMasz napisał: > > Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się > o resztę. Tak... masz racje, bo w ferworze budowy nie miałem głowy na to, by wybierać jednostkę centralną... powierzyłem to instalatorowi, bo odkurzacze centralne, to nowość dla mnie była. Trza było inaczej to rozegrać, ale już teraz przepadło. Pozostaje dochodzenie swoich praw i przestrzeganie ludzi przed marką Beam. Ja na własnych błędach raczej się uczę, a jeśli ktoś też zechce skorzystać z tych doświadczeń to proszę bardzo. Unikajcie Beam !!! :-) pozdrawiam Robert G. |
||
2012-06-01 09:53 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | Ula |
na gwarancji jest > jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego > ponosi klient mam wrażenie,że nie jest to zgodne z Ustawą. Poszukaj. Zadzwoń też do Rzecznika Praw Konsumentów. pozdrawiam Ula |
||
2012-06-01 22:10 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | Gotfryd Smolik news |
On Fri, 1 Jun 2012, Robert G wrote: > Ja na własnych błędach raczej się uczę, To jeszcze raz przeczytaj post Tomasza. Nie napisałes - czy ten odkurzacz został kupiony w celach osobistych, do swojego własnego mieszkania, a nie dla firmy (swojej) lub innych "celów zawodowych"? > tych doświadczeń to proszę bardzo. > > Unikajcie Beam !!! Czasami to tak działa :) pzdr, Gotfryd |
||
2012-06-02 21:32 | Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji | kris |
W dniu 2012-06-01 09:53, Ula pisze: > na gwarancji jest >> jak byk napisane, ?e koszty demonta?u i przesy?ki do punktu serwisowego >> ponosi klient > > mam wra?enie,?e nie jest to zgodne z Ustaw?. Poszukaj. > Zadzwo? te? do Rzecznika Praw Konsument?w. > > pozdrawiam > Ula > > Do Rzecznika nie dzwoniłem ale pisałem (mail'e) - nigdy nie otrzymałem odpowiedzi :( ... |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
ZDM nie rozpatrzył reklamacji na czas - moge nie płacic? |
opoWYTNIJTO | 2006-02-10 10:17 |
nie chca mi uwzglednic reklamacji ;((( prosze o pomoc |
ilka | 2006-06-24 20:49 |
media markt nie chce uznac reklamacji |
adam158 | 2006-07-08 12:26 |
Nie chce renty |
zmarekz | 2006-08-31 13:48 |
serwis nie chce oddać laptopa |
Bartosz Kowalski | 2006-12-06 21:58 |
Sprzedawca nie chce oddac pieniedzy po uznaniu reklamacji |
Jarecki | 2007-04-16 19:23 |
Honda nie chce przyjac reklamacji |
adam | 2008-02-29 02:46 |
Minelo 30 dni od zlozenia reklamacji - nie mam odpowiedzi. |
Reaper | 2008-11-19 14:52 |
Serwis nie oddaje laptopa... ??! (długie) |
Heptaparaparshinokh | 2010-03-28 12:11 |
kolejny raz mBank łamie prawo nie przyjmując reklamacji |
max | 2010-07-12 09:15 |