poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-01-03 19:46 | szatnia, a 'nie odpowiadamy za...' | Rafal Jezak |
Witam, ostatnio słyszałem, już nie pamiętam gdzie, że napis na szatni (szatnia nie odpowiada za zagubione rzeczy), w której zostawiamy kurtkę i płacimy jest niezgodny z prawem? Dobrze słyszałem? :) Jeśli tak (na szczęście mi się to jeszcze nie zdarzyło) to co zrobić jak zginie kurtka? -- Rafał Jeżak rjezak.(at).gmail.(dot).pl IM : jid:kacper@jabster.pl/gg:826971 |
2008-01-03 20:07 | Re: szatnia, a 'nie odpowiadamy za...' | Robert Tomasik |
Użytkownik "Rafal Jezak" news:fljatj$d3f$1@nemesis.news.tpi.pl... > ostatnio słyszałem, już nie pamiętam gdzie, że napis na szatni (szatnia > nie odpowiada za zagubione rzeczy), w której zostawiamy kurtkę i płacimy > jest niezgodny z prawem? Dobrze słyszałem? :) Jeśli tak (na szczęście mi > się to jeszcze nie zdarzyło) to co zrobić jak zginie kurtka? Wezwać policję. |
||
2008-01-03 21:12 | Re: szatnia, a 'nie odpowiadamy za...' | Piotr [trzykoty] |
"Rafal Jezak" > ostatnio słyszałem, już nie pamiętam gdzie, że napis na szatni (szatnia > nie odpowiada za zagubione rzeczy "za" ? kurtkę czy rzeczy w kieszeniach. O ile jak zginie kurtka to łatwo to udowodnić mając numerek w ręce to przy rzeczach w kieszeniach, czy tam szaliku, czapce... |
||
2008-01-03 23:00 | Re: szatnia, a 'nie odpowiadamy za...' | Marcin_Boroń |
Agent Rafal Jezak nadaje: > Dobrze słyszałem? Parking płatny, niestrzeżony ;) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta |
Mich | 2005-12-08 17:05 |
Ktos kupil, nie zaplacil, nie odebral... |
Hikikomori San | 2006-01-05 14:45 |
ZDM nie rozpatrzył reklamacji na czas - moge nie płacic? |
opoWYTNIJTO | 2006-02-10 10:17 |
towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow |
>>Galeon | 2006-04-14 19:13 |
towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow |
>>Galeon | 2006-04-14 19:13 |
nie kradnij - wladza nie lubi konkurencji! |
agacinka | 2006-05-11 15:56 |
Tak chyba nie wolno..nie?? |
*Konrad* | 2006-08-11 12:42 |
Nie otrzymałem gwarancji |
pw | 2006-12-07 21:12 |
nie ma faktury, kllient nie placi? |
Tiger | 2006-12-15 01:09 |
nagrywanie rozmowy (nie telefonicznej) w firmie i nie tylko |
Marian | 2007-04-18 14:00 |