poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-08-12 11:07 | zasadność reklamacji | Robert Steward |
witam sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym fornirem) klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w powyższej kwestii (różnicy odcieni) sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta (klient zarządał wymiany mebli) jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla, na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć kolega google nie pomógł, choć szukałem:( pozdr, r |
2008-08-12 11:13 | Re: zasadność reklamacji | Liwiusz |
Robert Steward pisze: > witam > sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym > fornirem) > klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat > po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w > powyższej kwestii (różnicy odcieni) > sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta > (klient zarządał wymiany mebli) > > jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla, > na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że klient wiedział o różnicy w odcieniach, to reklamacja jest bezzasadna. Nie można reklamować czegoś, na co się wcześniej zgodziło. -- Pozdrawiam! Liwiusz |
||
2008-08-12 12:38 | Re: zasadność reklamacji | Norbert |
Robert Steward pisze: > witam > sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym > fornirem) > klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat > po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w > powyższej kwestii (różnicy odcieni) > sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta > (klient zarządał wymiany mebli) > > jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla, > na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć > > kolega google nie pomógł, choć szukałem:( > > pozdr, r > Masz podpisany papier przez klienta ze w zwiazku z roznica w odcieniu otrzymuje on rabat i zgadza się na to? |
||
2008-08-12 12:45 | Re: zasadność reklamacji | Marcin Debowski |
Dnia 12.08.2008 Liwiusz > Robert Steward pisze: >> klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat >> po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w >> powyższej kwestii (różnicy odcieni) >> sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta >> (klient zarządał wymiany mebli) >> jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla, >> na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć > Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że klient wiedział o różnicy w > odcieniach, to reklamacja jest bezzasadna. Nie można reklamować czegoś, > na co się wcześniej zgodziło. Jeszcze z innej beczki - jesli jest to istotna różnica w odcieniach to trudno jej było nie zauważyć od samego początku, a termin na zgłoszenie niezgodności to 2 miesiące od jej stwierdzenia. -- Marcin |
||
2008-08-12 17:19 | Re: zasadność reklamacji | Robert Steward |
Norbert napisał(a): > Robert Steward pisze: >> witam >> sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym >> fornirem) >> klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat >> po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w >> powyższej kwestii (różnicy odcieni) >> sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji >> konstumenta (klient zarządał wymiany mebli) >> >> jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla, >> na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć >> >> kolega google nie pomógł, choć szukałem:( >> >> pozdr, r >> > > Masz podpisany papier przez klienta ze w zwiazku z roznica w odcieniu > otrzymuje on rabat i zgadza się na to? w protokole odbioru jest zapis "rabat od podwykonawcy elementów fornirowanych -xxx złoty różnice w odcieniach było widać i klient to widział i akceptował w/w stan r |
||
2008-08-12 18:07 | Re: zasadność reklamacji | Jacek_P |
Robert Steward > w protokole odbioru jest zapis > "rabat od podwykonawcy elementów fornirowanych -xxx złoty > różnice w odcieniach było widać i klient to widział > i akceptował w/w stan No to masz tylek chroniony, a klient moze wzorem przyslowiowej kozy 'bujac sie na drzewo'. A swoja droga roztropnosc godna pochwaly :) -- Pozdrawiam, Jacek |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Przedawnienie reklamacji |
Gumis | 2006-03-30 10:22 |
Przedawnienie reklamacji |
Gumis | 2006-03-30 10:22 |
Czas na rozpatrzenie reklamacji |
gollum | 2006-12-27 14:01 |
mBank i rozpatrywanie reklamacji |
Jarek Dukat | 2007-05-02 23:31 |
Termin reklamacji |
Ajgor | 2007-05-19 14:51 |
jaki okres reklamacji |
Piotr | 2007-07-22 22:31 |
aspekty reklamacji |
AnnaBlue | 2008-02-25 04:05 |
Dotyczy reklamacji w Orange |
Animka | 2008-04-25 00:31 |
Pisanie reklamacji do ERA |
Lesio | 2008-05-10 12:50 |
termin rozpatrzenia reklamacji |
dropzone | 2008-05-20 19:05 |