poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-02-20 01:06 | Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - ku | MiKeyCo |
witek napisał(a): > System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił. System nie pozostał ten sam. Na pewno była przeprowadzona intergracja systemów albo przeniesienie klientów do systemu PKO BP. Nie pamiętam szczegółów, ale była to jedna z większych tego typu operacji informatycznych w polskiej bankowości. pzdr MiKeyCo |
2006-02-20 02:25 | Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - ku | witek |
MiKeyCo wrote: > witek napisał(a): >> System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił. > > System nie pozostał ten sam. Na pewno była przeprowadzona intergracja > systemów albo przeniesienie klientów do systemu PKO BP. Nie pamiętam > szczegółów, ale była to jedna z większych tego typu operacji > informatycznych w polskiej bankowości. > Raczej dokładnie odwrotnie. Przesiadka klientow pko bp do systemu inteligo. Zreszta kiepsko udana i pod względem technicznym i pod względem logistycznym a najbardziej pod marketingowym, gdzie do dnia dzisiejszego ludzi nie potrafią zrozumieć, że są pko inteligo i inteligo to dwa różne systemu. Klops na calej linii. |
||
2006-02-20 15:45 | Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - ku | DaNsOuNd |
> Ale chrzanisz. być może > Podatku "za niemca" nie bylo, bo nie bylo podatku. Co ma piernik do > wiatraka. to zadaj sobie trudu i sprawdź od kiedy jest podatek od odsetek a kiedy zostało Inteligo sprzedane. > System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił. > system nie jest samodzielną aplikacją. Wymaga administrowania a to już wykonują zupełnie inni ludzie. > Po prostu chcesz ponarzekać i tyle zapewne i tu masz rację Postroofki -- nick......: DaNsOuNd name......: Daniel Rykowski contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl |
||
2006-02-24 00:41 | Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum | Marcin |
Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo: "Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana korespondencję dotyczącą wypowiedzenia przez Bank Umowy limitu debetowego przekazujemy wyjaśnienia. Informujemy, że limit debetowy został wypowiedziany zgodnie z § 14 ust. 4 Regulaminu limitu debetowego w ramach kont Inteligo, a podstawą decyzji Banku było stwierdzenie zagrożenia terminowej spłaty zadłużenia. Decyzja o wypowiedzeniu umowy limitu debetowego jest podejmowana przez Bank po przeanalizowaniu licznych uwarunkowań związanych z danym kontem oraz Klientem. Ocena zdolności kredytowej Klienta wymaga wykluczenia ryzyka związanego z możliwością nieterminowego realizowania zobowiązań i jest ona przeprowadzana nie tylko na podstawie danych związanych z kontem Inteligo, ale także w oparciu o inne dostępne dla Banku informacje. Nie mamy możliwości przekazania szczegółów w tym zakresie ze względu na konieczność postępowania zgodnie z ustaloną w Banku polityką kredytową oraz poufny charakter danych dotyczących stosowanych przez Bank kryteriów oceny zdolności kredytowej." Przytoczę jeszcze § 14 ust. 4 Regulaminu: "Bank może wypowiedzieć umowę o Limit debetowy, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia." W moim mailu przypomniałem, ze 30 dniowy okres wypowiedzenia nie został zachowany. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam Marcin |
||
2006-02-24 08:42 | Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum | jacobs |
Użytkownik "Marcin" news:dtlh6a$4ae$1@nemesis.news.tpi.pl... > Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo: > Dokładnie tak jak masz w regulamienie. Masz 30 dni na zlikwidowanie debetu na koncie. Jeśli taki posiadasz. Po 30 dniach debet bedzie traktowany jako przeterminowane zadłużenie. J. |
||
2006-02-24 18:35 | Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum | Mariusz Kropiwnicki |
Dnia Fri, 24 Feb 2006 08:42:16 +0100, jacobs napisał(a): > > Użytkownik "Marcin" > news:dtlh6a$4ae$1@nemesis.news.tpi.pl... >> Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo: >> > > Dokładnie tak jak masz w regulamienie. Masz 30 dni na zlikwidowanie debetu > na koncie. Jeśli taki posiadasz. Po 30 dniach debet bedzie traktowany jako > przeterminowane zadłużenie. Proszę, przeczytaj Rozdział 1 par. 1 punkt 2. To jest punkt w którym Inteligo wyjaśnia CO oferuje klientowi. Biorąc pod uwagę twoje tłumaczenie to najwyraźniej korzystasz z innego produktu. -- Mariusz Kropiwnicki email: spamtrap@gsl.pl |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego zmiany |
lukasz.biegaj | 2006-09-15 19:57 |
Spłata debetu po śmierci rodzica |
Aśka | 2006-09-18 19:14 |
Konto Inteligo, a debet |
oNE | 2006-11-15 08:19 |
ZUS i skladki do OFE - kuriozum |
news | 2007-03-01 22:24 |