Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Zwrot towaru

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2011-09-02 13:04 Zwrot towaru MIX-NET
Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka i
bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10 dni.
Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia PRZED
wyjeciem go z koperty.

Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie straszy.
Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie bronic przed
nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?

pozdrawiam
MIX-NET

2011-09-02 13:36 Re: Zwrot towaru Andy_Niwiński

"MIX-NET" schrieb im Newsbeitrag
news:j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl...
> Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
> stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
> problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka
> i bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
> wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
> wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10
> dni. Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia
> PRZED wyjeciem go z koperty.
>
> Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
> jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie
> straszy. Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie
> bronic przed nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?
>
> pozdrawiam
> MIX-NET
Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o odciętych
metkach nie będe wspominał).
2011-09-02 13:43 Re: Zwrot towaru spp
W dniu 2011-09-02 13:36, Andy Niwiński pisze:

> Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
> tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o
> odciętych metkach nie będe wspominał).

Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku
oprogramowania i muzyki. :(

--
spp
2011-09-02 15:13 Re: Zwrot towaru
> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku
> oprogramowania i muzyki. :(

Trochę przesadził, bo konkument zwracając ma zwrócić wszystko, a nie część
zakupu.

2011-09-02 15:21 Re: Zwrot towaru witek
On 9/2/2011 6:36 AM, Andy Niwiński wrote:
> Z tymi 10-dniami to ma rację, ale tylko w wypadku towaru, nieużywanego,
> oryginalnie zapakowanego (o odciętych metkach nie będe wspominał).


taaa, swistak na urlopie.

2011-09-02 15:56 Re: Zwrot towaru Gotfryd Smolik news
On Fri, 2 Sep 2011, spp wrote:

> W dniu 2011-09-02 13:36, Andy Niwiński pisze:
>
>> Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
>> tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o
>> odciętych metkach nie będe wspominał).
>
> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku
> oprogramowania i muzyki. :(

Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania"
(nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki?
Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko".

pzdr, Gotfryd
2011-09-02 17:24 Re: Zwrot towaru spp
W dniu 2011-09-02 15:56, Gotfryd Smolik news pisze:

>>> Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
>>> tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o
>>> odciętych metkach nie będe wspominał).
>>
>> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w
>> przypadku oprogramowania i muzyki. :(
>
> Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania"
> (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki?
> Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko".

A jak myślisz dlaczego odniosłem się tylko do tego 'oryginalnie
zapakowanego"? ;)

--
spp
2011-09-02 17:56 Re: Zwrot towaru Gotfryd Smolik news
On Fri, 2 Sep 2011, spp wrote:

[...]
>>> Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko
>>> w przypadku oprogramowania i muzyki. :(
>>
>> Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania"
>> (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki?
>> Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko".
>
> A jak myślisz dlaczego odniosłem się tylko do tego 'oryginalnie
> zapakowanego"? ;)

A to odszczekuję i włażę pod stół :), aczkolwiek nie zawadziłoby
dodać, że mowa o innym przypadku niż z postu zaczynającego wątek
(klientka nie zwróciła opakowania, nawet w strzępach).

pzdr, Gotfryd
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Zwrot towaru...

Poziomka 2005-11-12 14:48

zwrot towaru

Adam 2006-04-21 17:45

zwrot towaru

Maaciek 2007-04-26 09:20

Zwrot towaru

MS. 2007-10-15 17:03

Zwrot towaru

jerolnow 2008-01-31 11:55

zwrot towaru

michal.b 2008-04-11 00:00

zwrot towaru - zwrot zapłaty

sebek 2008-09-06 11:28

Zwrot towaru.

kris_gor 2008-10-14 21:24

brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?

mirek 2008-12-05 11:27

Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?

mirek 2008-12-05 12:31