Money.plFirmaArchiwumPrzeglądaj wg źródła
ZAPISZ SIĘ NA BEZPŁATNY NEWSLETTER



Archiwum artykułów wg autora

Artykuły z zakresu 121-140
  • Pomysł na biznes: Manufaktura narciarska
    - Jesteśmy jedyną w Polsce firmą, realizującą zamówienia indywidualne na narty – mówi Szymon Girtler, założyciel i współwłaściciel "Monck Custom", małej manufaktury narciarskiej. - Tworzymy spersonalizowane narty zjazdowe. To produkty unikalne, "szyte na miarę" – pod konkretną wagę, wzrost i umiejętności – tłumaczy właściciel. Jego firma nie ma konkurencji w swojej kategorii. Po spersonalizowane, polskie narty zgłaszają się klienci m.in. z Kanady, Australii czy Japonii. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
  • Pomysł na biznes: Kawiarnia z kotami
    - To kawiarnia inna niż wszystkie. Naszą ideą jest pomaganie i ludziom i kotom – mówi Anna Pawlicka, właścicielka Miau Cafe. Jej pomysł na biznes to pierwsza w Warszawie kawiarnia z kotami. - Pomagamy bezdomnym zwierzętom, organizujemy akcje charytatywne, aktywizujemy seniorów. Ludzie mogą się u nas zrelaksować w towarzystwie kota – dodaje właścicielka. Firma powstała dzięki darczyńcom. Połowę inwestycji sfinansowali internauci. Po roku działalności właścicielka myśli o drugim lokalu. Nie ma tu żadnej konkurencji. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
  • Pomysł na biznes: Ręcznie robione dekoracje świąteczne
    - Większość produktów, które tworze jest wykonywane w pojedynczych egzemplarzach – mówi Monika Jarecka, właścicielka firmy "Cudawianki Handmade", zajmującej się rękodziełem. Jej pomysł na biznes to ręcznie robione dekoracje świąteczne. Staram się tworzyć przedmioty, których na co dzień nie można kupić w sklepach. To powoduje, że moja oferta jest dość wyjątkowa – dodaje. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
  • Pomysł na biznes: Pachnąca biżuteria
    - Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która połączyła w jedno to, co kobiety kochają najbardziej - biżuterię i perfumy – mówi Klaudia Idzikowska, współwłaścicielka firmy Messh. Jej pomysł na biznes to pachnąca biżuteria. - Cały koncept opiera się na ażurowej zawieszce, która jest podstawą biżuterii. W środku znajdują się pachnące kuleczki, które same produkujemy. Powstają one z olejków inspirowanych ekskluzywnymi perfumami od projektantów – tłumaczy właścicielka. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
  • Pomysł na biznes: Pracownia recyklingu szkła
    - Moja pracownia to miejsce, w którym niepotrzebne szklane przedmioty, otrzymują nowe, drugie życie - mówi Justyna Bieńkowska-Werbicka, założycielka firmy "Pracownia Artystyczna Tynka". Jej pomysł na biznes to pracownia recyklingu szkła, w której powstają m.in. naczynia ze zużytych, stopionych butelek. Po produkty Polki zgłaszają się już klienci nawet z Australii. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
  • Polskie firmy za granicą. Oto źródła ich sukcesu i największe wyzwania
    Niskie koszty produkcji, konkurencyjność, wsparcie państwa ze strony dyplomacji ekonomicznej oraz pomoc w rozwoju działalności na konkretnych rynkach – to główne czynniki sukcesu polskich firm za granicą, o których w programie #dzieńdobryPolsko mówił Robert Antczak, Dyrektor w Pionie Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej BZ WBK. Ekspert zwracał też uwagę na największe zagrożenia, z jakimi mierzą się polscy przedsiębiorcy za granicą oraz prognozował poziom eksportu w 2017 roku.
  • Pomysł na biznes: Kosmetyki naturalne
    - Naszą ideą było stworzenie marki dla ludzi, którzy szukają niezwykłych rzeczy w produktach codziennego użytku – mówią Karolina Kuklińska-Kosowicz i Paweł Kosowicz, właściciele firmy Yope. Ich pomysł na biznes to naturalne kosmetyki. - Nasze produkty opierają się na trzech głównych wyróżnikach. Są nimi design, zapach oraz ekologiczność - wyliczają właściciele. Yope to mała polska firma, która chce konkurować z zagranicznymi koncernami. Już dziś produkowane pod Warszawą kosmetyki trafiają do klientów z Niemiec, Hiszpanii czy Skandynawii. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
  • Pomysł na biznes: Mapy dekoracyjne. Polka ma klientów nawet z Brazylii
    - Nie jestem typowym sklepem z gotowymi produktami. Tworzę mapy wyłącznie na zamówienie - mówi o swojej firmie Ula Jurkowska, założycielka "Maptu". Jej pomysł na biznes to mapy dekoracyjne, które klient sam tworzy i personalizuje. - Ta działalność, to połączenie pięknej grafiki i wszystkich wspomnień, które można w niej zamknąć - dodaje właścicielka. Po jej produkty zgłaszają się klienci nawet z Brazylii. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12