Prawdziwy strój świętego Mikołaja zwraca się przez kilka sezonów. Tak działają prawdziwe agencje Mikołajów - Profesjonalny strój świętego Mikołaja potrafi kosztować nawet kilka tysięcy złotych. Zwraca się przez kilka sezonów, ale to detale decydują o sukcesie - opowiada money.pl Bogusław Lewicki. Jego agencja Mikołajów liczy kilkunastu świętych. W największych miastach w Polsce zapotrzebowanie na wizyty świętych jest ogromne. Ceny? Kilkaset złotych za 20-minutową wizytę.
Andrzej Duda na Kongresie 590 zapowiedział kolejne wsparcie dla biznesu. "Przedsiębiorczość dobrem Rzeczypospolitej" - Absolutna większość polskiego dobra narodowego wypracowywania jest poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa. (…) To przedsiębiorczość jest dobrem Rzeczypospolitej – mówił podczas otarcia Kongresu 590 prezydent Andrzej Duda. Zapowiedział także kolejną ustawą o innowacyjności i zwrócił się do rządu o rozwiązania wspierające udzielanie kredytów przedsiębiorcom.
Szycia nauczyła ją mama. Teraz jej firma ultraMaszyna szkoli po kilkaset osób rocznie Do tej pory przez jej pracownię przewinęło się ponad 2,5 tys. osób. Rocznie szkoli po kilkaset. Ewa Wójcik w Warszawie uczy szycia. Po prostu. Pokazuje jak z kilku skrawków materiału i nici ubrać się od stóp do głowy. UltraMaszyna działa na rynku od kilku lat. Ot trzech skupia się na uczeniu amatorów i zawodowców. Przekonuje, że ten zawód to powód do dumy. I możliwość godnego zarabiania.
Polscy przedsiębiorcy będą zmieniać Facebooka. Pomysł chwycił w Indiach, ma też działać nad Wisłą Kilkanaście małych polskich firm może zrewolucjonizować sposób działania Facebooka. - Lubimy słuchać o tym, co u nas działa, ale jeszcze bardziej wolimy słuchać o tym, co możemy poprawić - mówi money.pl Robert Bednarski, dyrektor na Europę Środkową i Wschodnią w Facebooku. Dlatego firma otworzyła w Polsce "radę MŚP". Mali i średni przedsiębiorcy razem z amerykańskim gigantem będą pracować nad nowymi rozwiązaniami dla biznesu.
Atlantic, Frugo, Tonsil, Unitra. Kultowe marki wracają do gry Atlantic powraca. Dawna projektantka i twórca podejmują próbę wskrzeszenia marki. Podobnych operacji w polskim biznesie było wiele, wystarczy wspomnieć Frugo czy Malmę.
Nic dziwnego, bo marka sprzed lat to sprawdzony pomysł na biznes. Zobaczcie sami, jak wygląda akcja - reaktywacja po polsku. Tak legendy wracają do gry.
Uber nie składa broni. O licencję w Londynie walczy internetową petycją Pół miliona podpisów w mniej niż 24 godziny. Tak Uber walczy o możliwość dalszego prowadzenia biznesu w Londynie. Z końcem września firma traci tam licencję na przewozy i będzie musiała się wycofać z rynku. Na razie ogromne wsparcie użytkowników nie pomogło.
Zatory płatnicze jeszcze większe. Rząd pod ramię z KRD zapowiada wspólną walkę 3 miesiące i 13 dni tyle czekali przedsiębiorcy na pieniądze od kontrahentów w II kwartale 2017 r. To niestety o 10 dni dłużej, niż w poprzednim badaniu. Co zaskakuje, dzieje się to przy dużo lepszych wskaźnikach gospodarczych. - To prawda. Od trzech lat notujemy wzrost gospodarczy, a sytuacja kwartał do kwartału uległa tu pogorszeniu - mówi money.pl Adam Łącki, prezes Krajowego Rejestru Długów.
John Lemon przegrał z Yoko Ono. To nie jedyny taki przypadek O marki w świecie biznesu toczą się największe wojny. Przekonała się o tym katowicka firma, którą przez nazwę "John Lemon" na celownik wzięła Yoko Ono. To nie jedyny przykład polskiej firmy, która musiała mierzyć się z podobnymi zarzutami. Zobaczcie, jak polskie firmy toczyły boje o marki.